![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Druhý včerejší test nového F30 320d. Proti motoru 2.0d skoro nic nemám, však jede stejně jako ten náš 12tiletý 3.0d a pěkně se vytáčí, ale řazení jde pomalu, protože když se motor vytočí na 5000 otáček, tak tam minimálně půl vteřiny zůstane a pak leze s otáčkami dolů pomalu jako šnek. Což rychlosti řazení fakt neprospívá, jednou jsem dokonce spočítal zuby. Palubka je trochu zbytečně přeplácaná křivkami a řízení ve středové poloze úplně mrtvé, směrem do krajů se snaží, ale je přesný. Místa všude habaděj, akustický komfort super.
Co mě ale vadilo nejvíc, byly odskakující, těžké a nemotorné (16" !!!) runflaty, které si s povrchem mých oblíbených okresek neporadily a v kombinaci s vyměklým podvozkem, který na každé delší vlně auto katapultuje metr do vzduchu a skoro vyvěsí pružiny, je to od BMW hodně špatný vtip. Tohle nedělá ani Oktávka, nechápu, že to dopustí na trojkovém BMW. Jinak neutrální tendence a poslušnost veliká. Tipuju, že nějaký dobrý klasický mechanický podvozek od H&R nebo Koni -40mm v kombinaci s normálními non-RFT 18" koly by byl super, ale to se nedozvím, protože to nemám kde vyzkoušet. Na to, že BMW mělo vždycky podvozek rychlejší než motor, tak tenhle jsem naprosto v klidu dokázal rozhodit blbým 2.0d
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)