Byl jsem se dnes projet na sternberskych kopcich (ecce homo)
a vyzkousel, co se dalo.
Pri te "me" "metode",(drzet 9:00, resp. 3:00) bych videl velkou vyhodu v tom, ze prava ruka (prava zatacka) je nachystana uz pred zatackou.
Druha varianta, co jste zde psali, je prijemnejsi pri vjezdu, auto se lepe ovlada, problem ale, podle me, nastane, kdyz je potreba pri velkem pretizeni prechytnout. Je to krkolomne a vzhledem k aktualnimu drzeni volantu ne tolik presne. Pres vsechny pokusy mi mnou uvadena "metoda" vyhovuje nejvic. Neni to tvrdohlavost, ostatni techniky beru.
Je pravda, ze vzhledem k profilu cesty a memu prevodu rizeni casto prehmatavam jak pri parkovani, tam to jinak nejde.
Co se tyce polohy ruk pri jizde, poloha "za deset minut dve" ma tu vyhodu, ze pri delsi ceste je moznost si ruce o volant aspon trochu oprit. Jet delsi trasu pohodove a byt zahaknuty palcema podle me lze jen s velkou snahou. A zaroven je to v ramci moznosti dobre, ikdyz ne idealne! Uf