BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 05 kvě 20:53
- Kontaktovat uživatele:
BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Zdar lidi,
potřebuji poradit při výběru. Proto bych si tady ideálně chtěl přečíst zkušenosti těch šťastlivců, kteří projeli nebo vlastnili auta jako 130i E87 a 330i E90.
130cítku jsem si už málem koupil, ale pak přišla nabídka na práci v zahraničí. Nyní se budu vracet a něco na poježdění budu v ČR potřebovat. Se 130i mě svezl člen místního fóra (Rikin), takže nějakou představu jak funguje 130i mám. Důvod, proč teď zvažuji 330i je několik. Původně se mi pro mě e90 zdála zbytečně velká. Jenže po tom, co si ji koupil táta (320dT), jsem zjistil, že je to vlastně celkem malé auto a 130i se mi tak logicky zdá ještě menší. Z více stran mi je spíše doporučována 330i a to hlavně kvůli celkově lepší vyváženosti samotné jízdy.
Je tu někdo schopen porovnat o kolik přijdu zážitků, když si koupím 330i místo 130i? Či jiné výrazné rozdíly mezi těmito auty? Ceny jsou totiž víceméně stejné a finanční náročnost bude určitě podobná ne-li stejná. Takže je to asi jen o těch zážitcích. Vím, že pan Janda tu někde psal, že napíše dlouhodobý test 330i, ale bohužel se nakonec nic neobjevilo. Tak snad zareaguje aspoň do fóra
Předem díky za jakýkoliv postřeh.
potřebuji poradit při výběru. Proto bych si tady ideálně chtěl přečíst zkušenosti těch šťastlivců, kteří projeli nebo vlastnili auta jako 130i E87 a 330i E90.
130cítku jsem si už málem koupil, ale pak přišla nabídka na práci v zahraničí. Nyní se budu vracet a něco na poježdění budu v ČR potřebovat. Se 130i mě svezl člen místního fóra (Rikin), takže nějakou představu jak funguje 130i mám. Důvod, proč teď zvažuji 330i je několik. Původně se mi pro mě e90 zdála zbytečně velká. Jenže po tom, co si ji koupil táta (320dT), jsem zjistil, že je to vlastně celkem malé auto a 130i se mi tak logicky zdá ještě menší. Z více stran mi je spíše doporučována 330i a to hlavně kvůli celkově lepší vyváženosti samotné jízdy.
Je tu někdo schopen porovnat o kolik přijdu zážitků, když si koupím 330i místo 130i? Či jiné výrazné rozdíly mezi těmito auty? Ceny jsou totiž víceméně stejné a finanční náročnost bude určitě podobná ne-li stejná. Takže je to asi jen o těch zážitcích. Vím, že pan Janda tu někde psal, že napíše dlouhodobý test 330i, ale bohužel se nakonec nic neobjevilo. Tak snad zareaguje aspoň do fóra
Předem díky za jakýkoliv postřeh.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 05 kvě 20:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Nikdo žádná zkušenost?
Ono to stejně asi dopadne na tu trojku...
Ono to stejně asi dopadne na tu trojku...
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Kup trojku. Jedniček je málo, je potřeba, aby zbylo i na ostatní.
E90 preFL MT M-paket nonRFT je hodně slušný svezení.
E90 preFL MT M-paket nonRFT je hodně slušný svezení.
RWD
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Ak to ma byt auto cisto len na zabavu vikendove jazdenie okrsiek bral by som 130i ale ak to ma byt jedine auto na bezne pouzivanie sem tam niekoho odviezt aj v zadu tak jednoznacne 330i Uz i trojka je vnutry dost male auto a jednicka je vylozene v zadu stiesnena Vodicsky je 130i jedno z najlepsich bmw ake som kedy vlastnil nizky posed dynamika do zakruty drzi ako pribita ovsem na nerovnostiach neprijemne odskakuje zadok
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 05 kvě 20:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Bude to mé jediné auto, takže kousek praktičnosti se hodí, ale není to podmínka. 4 roky jsem jezdil malým autem a nevadilo mi to. Teď jezdím OII kombi a auto je prakticky z 90% prostorově nevyužité.
Kdyby tady někdo dokázal tyto dvě auta porovnat z vlastní zkušenosti, tak by to bylo super. Hlavně jízdní vlastnosti.
Kdyby tady někdo dokázal tyto dvě auta porovnat z vlastní zkušenosti, tak by to bylo super. Hlavně jízdní vlastnosti.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 05 kvě 20:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Tak jsem vrátil z 1200 km dlouhého tripu a auto nepřivezl. Vizuálně všechno OK. Interiér 1A třída, karoserie také. Jen kdyby ten motor nechcal jak necky prostřelené brokovnicí
Po projížďce z toho během cca 15 min vykapalo (vyteklo) cca 0,25 dcl oleje. Vím, že tyto motory mají občas netěsnost, ale takto netekla ani má Felda v nejlepších letech Viz. foto. Co vy na to? Olej tekl někde pod uchycením levého ramene. Riziko, že pak doma zjistím, že se musí přetěsnit celý motor, jsem nechtěl podstupovat.
Dále byly špatné brzdy a sjeté pneu, ale to mi nevadilo.
BTW: Kde má N52B30 kontrolní měrku na olej? Já jsem ji nenašel
Po projížďce z toho během cca 15 min vykapalo (vyteklo) cca 0,25 dcl oleje. Vím, že tyto motory mají občas netěsnost, ale takto netekla ani má Felda v nejlepších letech Viz. foto. Co vy na to? Olej tekl někde pod uchycením levého ramene. Riziko, že pak doma zjistím, že se musí přetěsnit celý motor, jsem nechtěl podstupovat.
Dále byly špatné brzdy a sjeté pneu, ale to mi nevadilo.
BTW: Kde má N52B30 kontrolní měrku na olej? Já jsem ji nenašel
Naposledy upravil(a) born2drivecz dne sob 27 črc 22:32, celkem upraveno 3 x.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 05 kvě 20:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Ještě jeden postřeh. 130i na myslím 17", co měl Rikin a 330i na 19" má úplně jinou dynamiku. Nevím, proč tam lidi cpou takové obr kola.
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Mierka oleja je len v BC. Vyzera to na netesniacu olejovu vanu, mne to tiez trochu presakuje ale nie tolko ze by to kvapkalo na kryt. Kazdopadne to moze byt aj odinakial, bolo by treba dat ten kryt dole. Tesnenie stoji 20€.
A prihovaram sa za hladanie 30i v M-pakete
A prihovaram sa za hladanie 30i v M-pakete
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned 05 kvě 20:53
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Byl jsem se podívat na další 330i a při kontrole VINka na bmwarchivu mi to vyjelo jen základní sheet bez podrobného výpisu výbavy. Nikdy jsem se u BMW s něčím takovým nesetkal. Máte s tím někdo zkušenosti?
Posledních 7 číslic VIN: PP96820
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Posledních 7 číslic VIN: PP96820
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Re: BMW 130i vs. 330i E90 před fl., rada od PJ vítána :)
Me vyjelo vsechno, zkus to znovu....:
Code Serienausstattung Standard Equipment
S321A
Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color
S497A
Mittelarmlehne im Fond Centre armrest, rear
S520A
Nebelscheinwerfer Fog lights
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S1CAA
Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles
S226A
Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings
S249A
Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S2ABA
BMW LM Rad Ellipsoidspeiche 162 BMW LA wheel ellipsoid spoke 162
S302A
Alarmanlage Alarm system
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S465A
Durchladesystem Through-loading system
S481A
Sportsitz Sports seat
S4ADA
Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S521A
Regensensor Rain sensor
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S563A
Lichtpaket Light package
S663A
Radio BMW Professional Radio BMW Professional
P7RRA
Paket Dynamic Dynamic Package
S855A
Sprachversion italienisch Language version Italian
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S877A
Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation
S884A
Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP
Code Serienausstattung Standard Equipment
S321A
Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color
S497A
Mittelarmlehne im Fond Centre armrest, rear
S520A
Nebelscheinwerfer Fog lights
S548A
Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S1CAA
Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles
S226A
Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings
S249A
Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S2ABA
BMW LM Rad Ellipsoidspeiche 162 BMW LA wheel ellipsoid spoke 162
S302A
Alarmanlage Alarm system
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S465A
Durchladesystem Through-loading system
S481A
Sportsitz Sports seat
S4ADA
Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S521A
Regensensor Rain sensor
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S563A
Lichtpaket Light package
S663A
Radio BMW Professional Radio BMW Professional
P7RRA
Paket Dynamic Dynamic Package
S855A
Sprachversion italienisch Language version Italian
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S877A
Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation
S884A
Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i