Záleží na prodejci, jelikož reklamace probíhá u prodejce, jenž poskytl tuto úpravu, tak to zcela pochopitelně není problém. Přímá reklamace u výrobce Beltronics USA je záležitost čistě hypotetická, zákonný nárok na reklamaci máš pouze u prodejce.VS* píše:ale abys mohl reklamovat hlavu musíš dodat kompletní zařízení-takže i s ŘJ...a když je do ní vrtané tak smolík.
Detektory policejních radarů
Re: Detektory policejních radarů
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
msp_x již na většinu připomínek odpověděl, ale ještě pár upřesnění.
V případě telefonátu nebo diskuze se spolujezdcem je jednodušší podívat se na displej detektoru, kde je vše přehledně zobrazeno, takže se řidič zorientuje rychleji než při poslechu toho, co zrovna "povídá" G1 GPS umístěném na zadním platu.
Standardní Beltronics 975e EURO původně signalizuje 3 různá pásma, SWS a laser + různé chybové stavy a přesto Beltronics neměl a nemá potřebu do něj dávat hlasový výstup, tudíž to asi až takový problém nebude. Navíc se tato koncepce úspěšně prodává již přes 10 let a nikomu to příliš nevadilo a nevadí.
Jak správně poznamenal msp_x, Beltronics 975e EURO s GPS úpravou má navíc "tichý start", uživatelsky nastavitelný City režim zvlášť pro každé pásmo, uživatelský False List a POI List, což u kombinace 975e + G1 GPS není k dipozici a řidič tak nemá možnost odfiltrovat dost velké množství falešných poplachů, které 975e standardně má. Přitom se pořád bavíme o ceně, která je srovnatelná s cenou Beltronics 975e EURO bez GPS úpravy.
Záruku poskytuje prodejce, Beltronics a ani Target se ze zákazníkem vůbec bavit nebudou a i případné komplikace a finanční náklady s odesláním vadného detektoru do USA nebo NL asi nikdo absolvovat nebude. U "tichého startu" od českého distributora se nejspíše také jedná o HW zásah do řídící jednotky detektoru, takže tento argument je naprosto lichý. Navíc nejdůležitější a nejdražší části 975e je radarová anténa, která při pozáručním nákupu u českého distributora Beltronicsu vyjde na stejné nebo i větší peníze než celý detektor bez GPS úpravy u mě. Indikační a ovládací jednotka se dá koupit za několik stokorun nebo pár tisícovek a majitel pak má plně funkční standardní Beltronics 975e EURO. Když to shrnu, tak za cenu původního Beltronics 975e EURO má 975e s GPS úpravou, tichým startem, uživatelsky nastavitelným City režimem zvlášť pro každé pásmo a uživatelským False Listem a POI Listem, 2 roky má na to záruku od prodejce a když se po 2 letech řídící jednotka pokazí a já nebudu k dosažení, tak si za pár korun koupí standardní indikační a ovládací jednotku a bude mít z toho standardní Beltronics 975e EURO.
Správná poznámka je, že celý spor rozřeší až zákazníci, ale zatím každý s kým jsem mluvil, preferoval GPS úpravu indikační a ovládací jednotky než vozit v autě další detektor.
V případě telefonátu nebo diskuze se spolujezdcem je jednodušší podívat se na displej detektoru, kde je vše přehledně zobrazeno, takže se řidič zorientuje rychleji než při poslechu toho, co zrovna "povídá" G1 GPS umístěném na zadním platu.
Standardní Beltronics 975e EURO původně signalizuje 3 různá pásma, SWS a laser + různé chybové stavy a přesto Beltronics neměl a nemá potřebu do něj dávat hlasový výstup, tudíž to asi až takový problém nebude. Navíc se tato koncepce úspěšně prodává již přes 10 let a nikomu to příliš nevadilo a nevadí.
Jak správně poznamenal msp_x, Beltronics 975e EURO s GPS úpravou má navíc "tichý start", uživatelsky nastavitelný City režim zvlášť pro každé pásmo, uživatelský False List a POI List, což u kombinace 975e + G1 GPS není k dipozici a řidič tak nemá možnost odfiltrovat dost velké množství falešných poplachů, které 975e standardně má. Přitom se pořád bavíme o ceně, která je srovnatelná s cenou Beltronics 975e EURO bez GPS úpravy.
Záruku poskytuje prodejce, Beltronics a ani Target se ze zákazníkem vůbec bavit nebudou a i případné komplikace a finanční náklady s odesláním vadného detektoru do USA nebo NL asi nikdo absolvovat nebude. U "tichého startu" od českého distributora se nejspíše také jedná o HW zásah do řídící jednotky detektoru, takže tento argument je naprosto lichý. Navíc nejdůležitější a nejdražší části 975e je radarová anténa, která při pozáručním nákupu u českého distributora Beltronicsu vyjde na stejné nebo i větší peníze než celý detektor bez GPS úpravy u mě. Indikační a ovládací jednotka se dá koupit za několik stokorun nebo pár tisícovek a majitel pak má plně funkční standardní Beltronics 975e EURO. Když to shrnu, tak za cenu původního Beltronics 975e EURO má 975e s GPS úpravou, tichým startem, uživatelsky nastavitelným City režimem zvlášť pro každé pásmo a uživatelským False Listem a POI Listem, 2 roky má na to záruku od prodejce a když se po 2 letech řídící jednotka pokazí a já nebudu k dosažení, tak si za pár korun koupí standardní indikační a ovládací jednotku a bude mít z toho standardní Beltronics 975e EURO.
Správná poznámka je, že celý spor rozřeší až zákazníci, ale zatím každý s kým jsem mluvil, preferoval GPS úpravu indikační a ovládací jednotky než vozit v autě další detektor.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Re: Detektory policejních radarů
bylo by dobré když píšete o velkém množství FP u 975e doplnit že to je jen v praze...Já měl s 975e 4FP co se zlinska a TN kraje týká. Po upgrade na Protector je FP nula!
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
Stejně tak byste měl 0 FP u 975e s GPS úpravou po zapnutí City režimu nebo po uložení FP do False Listu a to za mnohém nižší cenu než u Protectoru.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Re: Detektory policejních radarů
Bylo to myšleno hlavně na to množství FP samotné 975e, protože dost jich má asi jen v praze...jinde minimum.
Co se Protectoru týče tak jsem s ním maximálně spokojený a neměnil bych...veškeré ovládání jedním tlačítkem,možnosti nastavení,funkce,čeština,propojení s AL a jeho ovládání atd jsou podle mě špičkové.
Co se Protectoru týče tak jsem s ním maximálně spokojený a neměnil bych...veškeré ovládání jedním tlačítkem,možnosti nastavení,funkce,čeština,propojení s AL a jeho ovládání atd jsou podle mě špičkové.
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
Taky stojí o 14.000 Kč víc a má stejnou citlivost na radary, jelikož používá anténu z 975e EURO. Navíc se musí u upgrade 975e na Protector 850 překopat celá instalace, takže další výdaje, když to u GPS úpravy 975e se jenom vymění indikační a ovládací jednotka a GPS anténa se může hodit na palubní desku, čelní sklo nebo tolik oblíbené zadní plato.
Každý si vybere, co mu vyhovuje víc, někdo rád holky, jiný vdolky, pro někoho je prioritou co nejnižší cena, jiný si za zvukový výstup a pár dodatečných funkci navíc rád připlatí 14.000 Kč + další tisíce za montáž.
A na tom bych tuto srovnávací diskuzi ukončil, je to obdobné jako porovnávat Octavii a Passat se stejným motorem, komu se líbí Passat a požaduje vyšší komfort, tak si za něj připlatí, zbytek si koupí Octavii, kde bude mít -+ stejnou spotřebu, rychlost a zrychlení jako u Passatu (rozdílnou váhu a aerodynamiku neberu teď do úvahy).
Každý si vybere, co mu vyhovuje víc, někdo rád holky, jiný vdolky, pro někoho je prioritou co nejnižší cena, jiný si za zvukový výstup a pár dodatečných funkci navíc rád připlatí 14.000 Kč + další tisíce za montáž.
A na tom bych tuto srovnávací diskuzi ukončil, je to obdobné jako porovnávat Octavii a Passat se stejným motorem, komu se líbí Passat a požaduje vyšší komfort, tak si za něj připlatí, zbytek si koupí Octavii, kde bude mít -+ stejnou spotřebu, rychlost a zrychlení jako u Passatu (rozdílnou váhu a aerodynamiku neberu teď do úvahy).
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Re: Detektory policejních radarů
rozhodnout si musí zákazníci....
přestavba na P850 je jednoduchá...dělal sem si to sám a zabralo to chvilku.
Jak jsem psal-Já jsem max spokojený a podle mě to je TOP zařízení jak ovládáním tak komunikací s uživatelem i možností kombinace s AL...i špičkovou podporou výrobce/prodejce.
Jinak co se základu 975e týče tak myslím že to je špičkový detektor se super detekcema a nikdy se mě nestalo aby v detekci zklamal...ani nikoho z mého okolí co ho mají...taky jeden z důvodů proč se tak dlouho prodává a proč je základem různých přestaveb...
Samozřejmně že na ježdění po praze je lepší STiR plus který nemá FP
přestavba na P850 je jednoduchá...dělal sem si to sám a zabralo to chvilku.
Jak jsem psal-Já jsem max spokojený a podle mě to je TOP zařízení jak ovládáním tak komunikací s uživatelem i možností kombinace s AL...i špičkovou podporou výrobce/prodejce.
Jinak co se základu 975e týče tak myslím že to je špičkový detektor se super detekcema a nikdy se mě nestalo aby v detekci zklamal...ani nikoho z mého okolí co ho mají...taky jeden z důvodů proč se tak dlouho prodává a proč je základem různých přestaveb...
Samozřejmně že na ježdění po praze je lepší STiR plus který nemá FP
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
Představ si, že dokážu - nejsem totiž ženská.msp_x píše: A když se s někým bavíš, tak při tom dokážes současně poslouchat další mluvení? Těžko.
Nemusím...poslouchám jí v podvědomí a tak klidně mohu pokračovat v rozhovoru. Ono hlas Protectoru stačí poslouchat pouze do prvního slova - křižovatka na červenou, stacionární radar, Ka radar, atd. Všechny hlášky začínají jinak.msp_x píše:Stejně musíš přesunout pozornost. Během chvilky je jasné, o co se jedná a není nutné čekat, než se GPS vykecá.
Možná ne, ale vyžaduje to rozhodně větší soustředění... Už jenom si prvních pár jízd zapamatovat, co který tón znamená.msp_x píše:Zapamatovat si těch několik málo (cca 5 hlavních) dost rozdílných tónů opravdu nevyžaduje vysoký intelekt.
Asi si nerozumíme. Hloupým a předpotopním jsem nazval pípání na body zájmu, což 975e od Belu neměla a nemá.msp_x píše:K dalšímu lze podotknout jen to, že se zde jedná převážně o softwarové rozšíření funkcionality jednotky, takže výtky o předpotopním a hloupém řešení signalizace směřuj vůči Beltronicsu, jenž jednotku takto navrhl a vyrobil.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Detektory policejních radarů
Daný prodejce si může kuchat do aleluja, tvrdí, že má 975e z oficiální distribuce, tedy již dávno po záruce...VS* píše:975e nemá GPS takže to není možné, to víš sám...ale tichý start umí kluci z AR.NET dávno.
Jen detail-když si koupím nové zařízení 975gps tak automaticky nemám záruku od výrobce-jelikož je SW i HW upravená jednotka...takže u výrobce člověk nepochodí.
Řešení reklamací je čistě na něm, ale jak jsem již psal dříve, víme jak je umí vyřešit
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
Samozřejmě, zákazníci si musí rozhodnout, jestli je pro ně lepší vozit 2 detektory nebo mít všechny funkce v jednom. STi-R Plus je hodně peněz za málo muziky, na ježdění po Praze je lepší Stinger Card, který za méně peněz poskytne srovnatelnou citlivost i odolnost vůči FP, ale navíc má zdarma aktuální databázi CZ/SK a momentálně i dalších evropských států.VS* píše:rozhodnout si musí zákazníci .... Samozřejmně že na ježdění po praze je lepší STiR plus který nemá FP
Tohle je právě charakteristické pro ženy: http://www.pst.wz.cz/txt/muzi_a_zeny.htmlřidičBOB píše:Představ si, že dokážu - nejsem totiž ženská.
Zákazníka nemusí vztahy prodejce s dodavatelem zajímat, právně odpovědný za zboží je jenom prodejce. 975e se prakticky nekazí a pokud se něco přece stane, tak je to většinou na výměnu za jiný kus. Navíc u spoustu menších závad dokáži zajistit opravu ve vlastní režii a za pár korun, což nedokáže ani výhradní distributor. Ten maximálně nabídne slevu na nový kus. U reklamací v záruční době je to pro zákazníka irelevantní, tam je to plně problém prodejce, ale důležité to začíná být v případě, kdy je již po záruce nebo má detektor konkurenční značku. Není totiž jedno, jestli mu opraví V1 za pár stovek nebo si musí koupit nový detektor konkurenční značky, byť o pár tisíc levněji.gebic píše: Daný prodejce si může kuchat do aleluja, tvrdí, že má 975e z oficiální distribuce, tedy již dávno po záruce...
Řešení reklamací je čistě na něm, ale jak jsem již psal dříve, víme jak je umí vyřešit
Mimochodem, již jsem řešil i případ, kdy zákazníkovi byla v pozáruční reklamaci výhradním distributorem nabídnuta náhradní anténa na 975e za vyšší cenu než kompletní detektor u mě. A to se vyplatí!
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz