Octavia III

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
šmoula
Mistr volantu
Příspěvky: 894
Registrován: stř 16 úno 10:04

Re: Octavia III

Příspěvek od šmoula »

U dieselu ta křivka má strmější pád...
2.0i 107kW
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: Octavia III

Příspěvek od eMJe »

Hlavne ma TSI spickovy vykon v ovela sirsom pasme otacok
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Octavia III

Příspěvek od KDB »

1500 je sice trojnásobek 500, ale to není to, co mne uvede v úžas......
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Octavia III

Příspěvek od d1.8t »

pavproch píše:kdysi tu byla vášnivá diskuse na théma moderní benzínové turbomotory a jejich naladění do dýzlovata...
taxi při nešním obsáhlém představení Oct III RS tady na AF zase přihřeju polífčičku....

kdo najde rozdíl (ve tvaru křivky, ne v absolutních hodnotách.... :p ) má u mě pivo, neli dvě... ;)

Obrázek
To je daň tomu, co dnes lid požaduje a jinak to udělat nejde. Všichni chtějí, aby jim turbo foukalo už od volnoběhu a motor se projevoval jako 5,7l atmosféra. Výrobci na toto slyší, nafoukaj 350Nm už od 1500rpm a pak neví co s tím. Protože na požadovaným výkonu jsou díky tomu hrozně brzy, tak to od 4500rpm už jen podrží. Fór je v tom, že většině uživatelů se to takhle líbí. Nenaděláš nic. Po výkonový špičce ve vysokých otáčkách už touží málokdo.

Být to na mě, tak to má o 50Nm míň s pomalejším propadem za 5250rpm a zhruba 280Nm v 6000rpm, tedy skoro 240k. A za těma 6 by to ještě chvilku neumřelo.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

@d1.8t: taktak.... lid chce, lid dostane....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

tak mám v mailu nabídku na Oct III 4x4 1.6CRD Elegance+ pár extras = mínus 10% z katalogové ceny... bo nejstarší briketa ve firmě ve 320tis km "umřela" (budiž jejím pístům a ventilům země lechká), budu brzo objednávat novou...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
Příspěvky: 1136
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: Octavia III

Příspěvek od vonkreuz »

Sešlost obecně věkem nebo něco konkrétního?
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Octavia III

Příspěvek od Jenyk »

pavproch píše:tak mám v mailu nabídku na Oct III 4x4 1.6CRD Elegance..
Nejdřív bych si ji vyzkoušel, srovnatelná 1,9 TDI 4x4 byla docela tragédie a moje okolí je ze zoufalství houfně čipovalo.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Octavia III

Příspěvek od pavproch »

@vK: zadřeli sme....
@Jenyk: netřeba, ta umřitá byla 1.9TDi, ale mám ve firmě i oct II 1.6CRD 4x4....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Octavia III

Příspěvek od KDB »

d1.8t: ...je to tak, většině se to tak líbí a vyhovuje. Otáčky nad 4000/min, ba dokonce spíš již nad 3000 jsou smrtelné, a navíc to pak strašně žere a řve. Octavia je dokonalý mainstream.....
MG - radost až na kost.
Odpovědět