BMW Divize
Re: BMW Divize
Ad EBC: nemate nekdo zkusenost, jak jsou na tom v porovnani treba s normalnimi OEM BMW /Textar deskami? Kotouce davam OEM. Na moje auto mi EBC katalog nabizi jen Green/Redstuff. Redstuff mne pak vychazi cca o litr draz nez Textar. Polepsim si EBC? Prip. co Feroda DS2500? Obecne jsem s origo brzdami spokojen, trackdays nejezdim.
Zimmermany mam na jednom aute komplet desky + kotouce a nerek bych ze brzdi lip nez origo. Ale zas byly levny, i kdyz znovu bych je nekupoval...
Zimmermany mam na jednom aute komplet desky + kotouce a nerek bych ze brzdi lip nez origo. Ale zas byly levny, i kdyz znovu bych je nekupoval...
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: BMW Divize
Najdi si katalog (excel) od ebc a tam najdeš i žluťáky.
Brzdí lépe a to o hodně. S cimrmanem apod. se to nedá srovnávat, to se tak hodí na sraz VW na benzinku
Greeny sou ideál na auto co jezdí běžně po měste sem tam to člověk protáhne (fungují dobře i studené).
Červeňáky a žluťáky už jsou o něco lepší, ale je potřebe je trošičku zahřát, aby fungovali optimálně
Brzdí lépe a to o hodně. S cimrmanem apod. se to nedá srovnávat, to se tak hodí na sraz VW na benzinku
Greeny sou ideál na auto co jezdí běžně po měste sem tam to člověk protáhne (fungují dobře i studené).
Červeňáky a žluťáky už jsou o něco lepší, ale je potřebe je trošičku zahřát, aby fungovali optimálně
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
to Dallen: Ako su na tom este EBC kotuce? Ma zmysel rozmyslat nad ich radou High Carbon?
Odporucana kombinacia na E46 325i ako daily drive moze byt green stuff + standard kotuce (spolu cena za predok cca 200ojro), alebo High Carbon + red stuff (spolu cena za predok cca 250ojro)?
Dat uz EBC dosky aj na prdel aj ked tie su este relativne cajk?
Diky moc za info.
Odporucana kombinacia na E46 325i ako daily drive moze byt green stuff + standard kotuce (spolu cena za predok cca 200ojro), alebo High Carbon + red stuff (spolu cena za predok cca 250ojro)?
Dat uz EBC dosky aj na prdel aj ked tie su este relativne cajk?
Diky moc za info.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Hele můj názor, někdo může mít jiný
Já bych 2 násobnou cenu za ubraný materiál a nebo nalakovaný kotouč nedal.
Kotouč má být kvalitní ocel tím to hasne (promě), tedy základní řada EBC, případně ATE jsou velmi kvalitní kotouče.
Jestli to je daily car tak bych dal standardní kotouče a Green
Já bych 2 násobnou cenu za ubraný materiál a nebo nalakovaný kotouč nedal.
Kotouč má být kvalitní ocel tím to hasne (promě), tedy základní řada EBC, případně ATE jsou velmi kvalitní kotouče.
Jestli to je daily car tak bych dal standardní kotouče a Green
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
diky....
Nemam dovod nesuhlasit, minimalne co sa tyka dierivania, len som nevedel ako su na tom ich kotuce, o ich doskach som. Zase pocul vela dobreho.
Tak tak je to daily, iked netvrdim, ze obcas nedostane zabrat:P
Pojdem teda do greenov a kotuce uvidime, stoja podobne ako ATE.
Nemam dovod nesuhlasit, minimalne co sa tyka dierivania, len som nevedel ako su na tom ich kotuce, o ich doskach som. Zase pocul vela dobreho.
Tak tak je to daily, iked netvrdim, ze obcas nedostane zabrat:P
Pojdem teda do greenov a kotuce uvidime, stoja podobne ako ATE.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Snowman: mrkni na typer.cz forum, ohledně brzdovýho materiálů je tam hodně informací a EBC desky z toho nějak extra super nevycházejí. Vše se samo točí ohledně aplikací na CTR, ale mohlo by ti to pomoct. Konkrétně viz: http://typer.cz/forum/viewforum.php?f=9 a tam pokud se ti to nechce číst celý tak toto: http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=551. Jinak Dany z typer.cz ti EBC materiál může i dodat a hlavně poradit jako málokdo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Ty jo...diky, tak to mam slusne vela citania
No myslim, ze az tak vazne to u seba fakt nebudem riesit, hlavne ked som dokazal prezit na tych brzdach co su teraz tam a ze to nie je nejaka extra hitofka, stacia 3-4 ostrejsie brzdenia zo 160 na 60-80 a je z nich blato
EDIT:
Tak mi z toho fakt predbezne najlepsie vysla nasledujuca moznost...
No myslim, ze az tak vazne to u seba fakt nebudem riesit, hlavne ked som dokazal prezit na tych brzdach co su teraz tam a ze to nie je nejaka extra hitofka, stacia 3-4 ostrejsie brzdenia zo 160 na 60-80 a je z nich blato
EDIT:
Tak mi z toho fakt predbezne najlepsie vysla nasledujuca moznost...
...1) "Pro běžný provoz, ne na okruh" ... sériové rozměry jen lehce lepší kotouče a desky (cena cca 12.500,-)
- přední kotouče EBC Premium
- zadní kotouče EBC Premium
- přední destičky EBC RedStuff
- zadní destičky EBC RedStuff
- brzdová kapalina BF307+ ...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Nejhorší na lepších deskách je, že je to dost "jednosměrná" úprava - jednou zkusíš lepší desky a k horším už se prostě nevrátíš . Pro normální ježdění ty EBC desky asi jo, já bych třeba radši volil DS2500. Mě třeba moc pěkně fungovaly DS1.11 a kotouče EBC premium oem rozměrů. Ještě použití kapaliny s vyšším bodem varu předpokládá pancéřové hadice a kapalina by se pak měla měnit jednou ročně (víc absorbuje vodu než oem).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Mne uz stacilo ako E46 (a ze to nie je nic extra) oproti ostatnym najme beznym koncernovym autam brzdi, samozrejme tam hra to fifty fifty
Nerad by som sa ale do toho zamotal...clovek kupi lepsie dosky, zisti, ze treba lepsie kotuce, ze treba hadice a kapalinu, nejake semislicky, tlmice, silentbloky...nasypal do toho furu prachov a furt je to len obyc 325i a hlavne to vyuzijem raz do mesiaca
Ano tym, ze do rodiny pribudol Lupik, tak bavoraku odpadla ta najhorsia povinnost a to robit nam kuriera po Bratislave, kedy len prehodenie 16 na 17, je bolestiva zmena o pripadnych dalsich potencialnych, cakajucich upravach ani nehovoriac No snazim sa nasetrit na Koni FSD
A potom je tu financna stranka veci...nemozem sa zatial moc ohanat, aj ked konecne zase dycham, no radsej dam na aute doporiadku vsetky "zavady", ako mat na nom brzdy za 1000ojro, no klepajuci stabik/rozhadzany volnobeh/vrzgajuci plast...
Ale budis...precitam si este cosik o nich, iked myslim, ze cenovy skok pre mna nebude zatial moc obhajitelny
Nerad by som sa ale do toho zamotal...clovek kupi lepsie dosky, zisti, ze treba lepsie kotuce, ze treba hadice a kapalinu, nejake semislicky, tlmice, silentbloky...nasypal do toho furu prachov a furt je to len obyc 325i a hlavne to vyuzijem raz do mesiaca
Ano tym, ze do rodiny pribudol Lupik, tak bavoraku odpadla ta najhorsia povinnost a to robit nam kuriera po Bratislave, kedy len prehodenie 16 na 17, je bolestiva zmena o pripadnych dalsich potencialnych, cakajucich upravach ani nehovoriac No snazim sa nasetrit na Koni FSD
A potom je tu financna stranka veci...nemozem sa zatial moc ohanat, aj ked konecne zase dycham, no radsej dam na aute doporiadku vsetky "zavady", ako mat na nom brzdy za 1000ojro, no klepajuci stabik/rozhadzany volnobeh/vrzgajuci plast...
Ale budis...precitam si este cosik o nich, iked myslim, ze cenovy skok pre mna nebude zatial moc obhajitelny
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Jo o tom žádná, že pokud ti vyhovuje oem stav, tak nejlacinější a zpravidla i nejlepší je ho zachovat. Spirála úprav je dost děsivá a bohužel se z ní moc vystoupit nedá , ale když se to dělá s rozumem (ideálně s někým kdo tomu rozumý) tak to nemusí být špatný...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).