BMW Divize
Re: BMW Divize
kurnik šopa, šak nikde nepíšu, že na m4Zlikovi nechám ty RFT natrvalo... dyk je u ňa v garáži teprve tři dny a ještě neujel ani kilometr...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ja si tiez myslim, ze za par rokov budu originalne M3 cenene viac ako upravovane, e46 ma na to pekne nasliapnute, ale ocenia to maximalne zberatelia alebo zastanci 100% serioveho stavu. Ale to ze to auto bude drahsie neznamena ze je lepsie.mmira píše:ja svym zpusobem chapu tu pripominku k neoriginalite stavu. v realu si casto zcela seriova auta drzi cenu lepe, viz treba e30 M3. u e46 si tim nejsem uplne jist, za 10 let se ukaze.
sam tu svoji drzim prave v origo stavu z jednoho prosteho duvodu. na delani okruhoveho specialu to jednoduse neni vhodny zaklad, to by se do toho muselo nasypat neskutecne moc a nevyplati se to. standardni M3 neni CSL a ani nikdy nebude. to uz je lepsi koupit Caymana S a s tim se da zazit daleko vic srandy.
jinak jak jsem jiz drive rekl, pokud by nekdo chtel M3 opravdu na jezdeni na okruhy, ta vyse zminena vypada na slusne nacini. na druhou stranu, svou bych za mensi penize nepustil prave z toho duvodu, ze na ni, krome KN filtru, neni nic neorigo.
Tato konkretna M3 ma velmi daleko k okruhovemu specialu a nemyslim si ze bola za tym ucelom aj upravovana. Ved preco nedat lepsi podvozok ked povodny odide? Preco nedat vzperu ked autu len prospeje, obzvlast na CUPovych pneu? Preco neupravit ulozenie tlmicov ked povodne ma slabinu? Preco nedat lepsie sedadla, ked zlepsia citenie auta a okrem ineho usetria nejakych 40kg hmotnosti? Ani jedna vec nezasahuje do kazdodennej pouzitelnosti auta a ked sa vymenia sedadla a svetla tak auto vyzera uplne seriovo.
Osobne budem radsej jazdit na neseriovom, nedocenenom, lacnejsom a lepsom aute ako vo vylestenej, drahsej a jazdne horsej seriovke.
Re: BMW Divize
A ještě půlku věcí k tomu má původních pro toho, komu to nevoní. Já jsem taky pro. Jsou věci, které origo fungují nejlíp, ale pak jsou věci, které jsou výrazně lepší díky vývoji. Jeden příklad za všechny - tlumiče Koni FSD, které mám na E46. Za nižší cenu než originál.
Jinak jsem včera vytáhnul doskládanou E30 na pořádný provětrání a je to nádhera. Ta okamžitost, se kterou to auto na všechno reaguje, to je dávno pryč a jakékoliv novější auto to neumí. Po čtyřech letech v 3.0d je ten zvuk a pocit, když motor žene k omezovači a s radostí o něj zabrnká, téměř nirvána
Jinak jsem včera vytáhnul doskládanou E30 na pořádný provětrání a je to nádhera. Ta okamžitost, se kterou to auto na všechno reaguje, to je dávno pryč a jakékoliv novější auto to neumí. Po čtyřech letech v 3.0d je ten zvuk a pocit, když motor žene k omezovači a s radostí o něj zabrnká, téměř nirvána
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
takže asitakle: 10 minut potom cosem na DI nafasoval značky (btw, aniž bysem o cokoli usiloval, tak se mi v čísličkách a písmenkách RZ objevuje jak Z tak 4 tak i 3 a 0, heč.... btw2: auto nejezdí na zančky, ale na benzín, já vím...) už byly na autě, střecha dolů (tady u nás neska svítilo sluníčko a bylo těplučko) a auto v provozu.... panenská jízda byly, jak jinak - mou oblíbenou na Bílou a okolo Šanců a zpět.... asi sem se zamiloval.... jede to jak z praku a jede to jak sporťák....
reakce na práci s plynem, spojkou a brzdama sou o třídu jinde než u potahu... a padají temu otáčky při řazení, ufffff
.... a taky to o třídu jinak drncá a poskakuje.... ale jaxem po první jízdě přesedl zpět do potahu, taxem měl pocit, že sem nechal zataženou (na fest) ruční brzdu....
jediné co mě lehce překvapilo, je že.... v porovnání s potahem to ve stejné zatáčce stejně pod plynem a stejné rychlosti je dosti nervózní, ESP problikává tam, kde potah (zřejmě díky vyšší hmotnosti a Xdrive) jede jak po kolejích a bez zásahu elektroniky...
reakce na práci s plynem, spojkou a brzdama sou o třídu jinde než u potahu... a padají temu otáčky při řazení, ufffff
.... a taky to o třídu jinak drncá a poskakuje.... ale jaxem po první jízdě přesedl zpět do potahu, taxem měl pocit, že sem nechal zataženou (na fest) ruční brzdu....
jediné co mě lehce překvapilo, je že.... v porovnání s potahem to ve stejné zatáčce stejně pod plynem a stejné rychlosti je dosti nervózní, ESP problikává tam, kde potah (zřejmě díky vyšší hmotnosti a Xdrive) jede jak po kolejích a bez zásahu elektroniky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
jedu si tak na kole do hutiska a proti mě pavproch ve svojí nové Z4, střecha dole, úsměv od ucha k uchu, kdyby neměl uši tak se směje dokola. Ale jo.. máš to hezké
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
ze by to, soudruhu, byly ty 19" RFT?pavproch píše:jediné co mě lehce překvapilo, je že.... v porovnání s potahem to ve stejné zatáčce stejně pod plynem a stejné rychlosti je dosti nervózní, ESP problikává tam, kde potah (zřejmě díky vyšší hmotnosti a Xdrive) jede jak po kolejích a bez zásahu elektroniky...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Hosi kto si na seba necha napisat auto? Chcem u vas kupit srdcovku a nechce sa mi platit 2050 eur "registracny poplatok" za znacky.
Re: BMW Divize
No u nás v české replice máme ekovýpalné až 10000,- Kč a jobovku v podobě objektivní odpovědnosti za přestupky zjištěné technikou bez obsluhy (úsekové měření, kamery na semaforech)... asi se do toho hned tak někdo nepohrne.
Při rozumně nastavené smlouvě by tvůj požadavek však nemusel být neřešitelný...
Co to je motorizaci? E90 M3?
Při rozumně nastavené smlouvě by tvůj požadavek však nemusel být neřešitelný...
Co to je motorizaci? E90 M3?
Re: BMW Divize
nejakeho bileho kone najdeme . o co se jedna?911T píše:Hosi kto si na seba necha napisat auto? Chcem u vas kupit srdcovku a nechce sa mi platit 2050 eur "registracny poplatok" za znacky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou