BMW Divize
Re: BMW Divize
odskakuje to celé, je to v zatáčkách celé nějaké nervozní a při brždění na nerovnostech to líce ze strany na stranu, podle toho jak kola ztrácejí adhezi a asi nejvíc to rozhodí rychlý přejezd dlouhého táhlého hrbu v zatáčce, to má tendenci vypochodovat po tečně ven....... zvuky (mlácení) to nevydává žádné, vůle ve volantu/kolech je nula....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ad Koni - nevím, asi zůstanu u OEM.... nedávno sem měnil brzdy a taky sem nevymyšlal a nechal tam dát origoš OEM BMW kotouče i špalky
a RFT tam taky nechám...
a RFT tam taky nechám...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ja ti nevim covece, ze se nas vubec na neco ptas, kdyz pak stejne zustanes pri zemi. zrovna FSD jsou nenasilna, pritom velmi prinosna zmena.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
UPDATE: mému servisákovi se to taky nezdá, že by byly umřité tlumiče.... shodou okolností sem neska byl převažovat kola u strnadla (bo mi to při 180+ lehce kopalo do volantu) a ten mi řek, že mám nadměrně sjetý vnějšek obou př. gum (čili moc velká sbíhavost).... což by mohlo vysvětlovat nervozitu při brzžení, zatáčení i na mokru.... takže příští týden sem se objednal u pana Plachého (test tlumičů a hlavně geo), stejně sem tam chtěl zajít, bo poslední geo byla před cca 30kkmpavproch píše:3er e9x "standard" podvozek - po kolik km vám "umřely" tlumiče?
Potah má na tachu aktuálně 79tis km a zdá se mi že umřely (nebo spíš umírají) tlumiče - v zatáčkách na hrbolatém to odskakuje, při brždění na hrbolatém to už taky není ono.... je to možné, že už po 80tis km (převážně po těch našich českých tankodromech) je po nich? (Žeby vliv velkých odpružených rotujících hmot - RFT guma je skoro 2x těžší, že...)
Dát tam zase OEM origoš BMW nebo něco inačího?
NECHCI ale žádnou změnu jízdních vlastností (přitvrzení, snížení apod.)!
btw, zadní bridže RA050A 255/40 R17W RFT nemají po cca 7tis km víc než 3.5mm vzorku....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Odskakovani sice za tim nehledej, ale nervoznost (zvlastně zadku) při brždění může být i klasický projev velké rozbíhavosti.
Ad. KONI a celkově podvozky. Taky jsem se vždycky tomu branil, že to je akorát nízko a člověka to uklepe. Nahodil sem a už bych neměnil, ono sice je to kostitřas, ale zase ta jistota v zatáčce, že podvozek nepustí je k nezaplacení
Ad. KONI a celkově podvozky. Taky jsem se vždycky tomu branil, že to je akorát nízko a člověka to uklepe. Nahodil sem a už bych neměnil, ono sice je to kostitřas, ale zase ta jistota v zatáčce, že podvozek nepustí je k nezaplacení
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Jiné (lepší) tlumiče ještě neznamenají snížení auta. Já mám v Alfě taky Bilsteiny B6 se standardními pružinami, ty jsou na to přímo dělané. Předpokládám, že jiné solidní značky jako Koni, Sachs/Boge atd. budou mít něco podobného.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
sem to nějak přehnal s teplotou praní....
před praním to vypadalo takle:
a po vyprání na čtyřicet takle:
a pak, že vánoce nemůžou být v květnu.... můžou....
před praním to vypadalo takle:
a po vyprání na čtyřicet takle:
a pak, že vánoce nemůžou být v květnu.... můžou....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.