ano, ta poznamka je fakt vtipnapavproch píše:jaxi se mi nechce věřit u auta MR2007 s 99tkm na hrbu "nikdy nejeto v dešti"
BMW Divize
Re: BMW Divize
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
Je to docela klidne mozne, ja s moji tuning karou najezdim kolem 15K za rok a v desti jeste nejela
Re: BMW Divize
Noo dlouho mi tak nespadla brada po rozkliknuti odkazujancsi píše:http://www.sportovnivozy.cz/41315-bmw-m ... ual?fz=vse
fakt DELO normalne o tom premyslam... ale asi 550i bude co sa tyka udrzby asi o dost nizsie. Kazdopadne davno som nevidel nieco tak pekneho....
Mirek
Re: BMW Divize
Zábavná poznámka, to se bavoráky v dešti rozpouští?
Docela mě překvapuje, že m5 nemá monobloky
Docela mě překvapuje, že m5 nemá monobloky
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Nikdy nejeto v zimě a dešti - tuhle poznámku měl v inzerátu i můj 21 let starý pekáč s 200 000 km na hrbu Je pravda, že i přes velkým sklonům těchhle aut ke korozi na tom mém konkrétním kusu nebylo v podstatě nic
Ain´t nobody got time for that
Re: BMW Divize
Uniklo par slusnych fotek pripravovane 2er coupe:http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=841137
Pekna docela
Pekna docela
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Hmmm tak toto by celkom aj slo, M235i s manualom
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
clovece... diky za link, idem nanho mrknut ako je na tom v skutocnostipavproch píše:550i
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
3er e9x "standard" podvozek - po kolik km vám "umřely" tlumiče?
Potah má na tachu aktuálně 79tis km a zdá se mi že umřely (nebo spíš umírají) tlumiče - v zatáčkách na hrbolatém to odskakuje, při brždění na hrbolatém to už taky není ono.... je to možné, že už po 80tis km (převážně po těch našich českých tankodromech) je po nich? (Žeby vliv velkých odpružených rotujících hmot - RFT guma je skoro 2x těžší, že...)
Dát tam zase OEM origoš BMW nebo něco inačího?
NECHCI ale žádnou změnu jízdních vlastností (přitvrzení, snížení apod.)!
Potah má na tachu aktuálně 79tis km a zdá se mi že umřely (nebo spíš umírají) tlumiče - v zatáčkách na hrbolatém to odskakuje, při brždění na hrbolatém to už taky není ono.... je to možné, že už po 80tis km (převážně po těch našich českých tankodromech) je po nich? (Žeby vliv velkých odpružených rotujících hmot - RFT guma je skoro 2x těžší, že...)
Dát tam zase OEM origoš BMW nebo něco inačího?
NECHCI ale žádnou změnu jízdních vlastností (přitvrzení, snížení apod.)!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.