BMW Divize
Re: BMW Divize
kuju za podporu... jo, chtěl bych tam (až a jestli tao bude stát v garáži) dát nejen kratší, ale nejlépe i svor...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
K autu pro zabavu ale patri taky nejaky zvuk a charakter, coz preplnovany ctyrvalec nema ani jedno.
To uz si rovnou muze vzit 20d, nachipovat, at to ma zatahpyco a jako bonus usetri za palivo.
To uz si rovnou muze vzit 20d, nachipovat, at to ma zatahpyco a jako bonus usetri za palivo.
Re: BMW Divize
eeee, 23i má o dva hrnky víc a žádné kurvítko...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak to si jdu posypat hlavu popelem, myslel jsem, ze je to ten nechutny motor v nejnovejsi generaci.
Pokud je to tedy klasicka R6 atmosfera, beru vse zpet a pridam se k ostatnim, ze se mi to zda slabe a pokouset se mrtvolu ozivit diferakem mi neprijde zrovna moudre, zvlast kdyz 30i s tim samym diferakem by byla mnohem vetsi zabava + auto by zkratka melo "ten spravny" motor
Pokud je to tedy klasicka R6 atmosfera, beru vse zpet a pridam se k ostatnim, ze se mi to zda slabe a pokouset se mrtvolu ozivit diferakem mi neprijde zrovna moudre, zvlast kdyz 30i s tim samym diferakem by byla mnohem vetsi zabava + auto by zkratka melo "ten spravny" motor
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak asi nepotesim, ale prihovaram sa za 3.0.....
Viem ze tato generacia Z4 neni ziadny hardcore a so strechou dole sa s tym moc rychlo jazdit neda ak clovek netuzi po novom ucese, ale tym ze je to hard-top tak by to mohlo vediet fungovat ako GT a tam tiez plati ze vykonu nikdy nie je dost
A hlavne vzdy ked sa rozhodujeme medzi slabsou a silnejsou alternativou a zvolime si tu slabsiu, tak uz sa v hlave nikdy nezbavime toho zakerneho hlasu, ktory bude vzdy spominat ake by to asi bolo s poriadnym motorom a vykonom
A posledny bod ktory by u mna zavazil je ze to auto asi bude v rodine dlho a bude sluzit ako krasna spomienka na zlate (sice uz len relativne) casy, kedy auta a hlavne motory za nieco staly, tak preco sa nevytesovat z toho najlepsieho v ramci moznosti?
Viem ze tato generacia Z4 neni ziadny hardcore a so strechou dole sa s tym moc rychlo jazdit neda ak clovek netuzi po novom ucese, ale tym ze je to hard-top tak by to mohlo vediet fungovat ako GT a tam tiez plati ze vykonu nikdy nie je dost
A hlavne vzdy ked sa rozhodujeme medzi slabsou a silnejsou alternativou a zvolime si tu slabsiu, tak uz sa v hlave nikdy nezbavime toho zakerneho hlasu, ktory bude vzdy spominat ake by to asi bolo s poriadnym motorom a vykonom
A posledny bod ktory by u mna zavazil je ze to auto asi bude v rodine dlho a bude sluzit ako krasna spomienka na zlate (sice uz len relativne) casy, kedy auta a hlavne motory za nieco staly, tak preco sa nevytesovat z toho najlepsieho v ramci moznosti?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
@bit:
@snow: jo, ta pochybnost tam bude , to je mně jasné... nadruhou stranu už 3.0 mám (a hodlám si dlouho nechat)
a ještě dvě věci:
a) ani po dvou letech ježdění s 3.0 (v těžkém 3er s Xdrive a hrbem) nemám pocit, že by to bylo podmotorované, právě naopak, nejsem žádný šumachr, takže občas je to na moje schopnosti až moc rychlé
b) bo to bude "soukromé" nikoli "služební", tak alepsoň okrajově (hoodně okrajově) musím zvažovat i dlouhodobé provozní náklady a ta 2.5 bude vo fous levnější (spotřeba, gumy, pojistka atak)
jo a a vlastně ještě za c) čím víc mi budou přibývat křížky na hrbu, tím méně asi budu chtít jezdit rychle, a o to víc na pohodu...
@snow: jo, ta pochybnost tam bude , to je mně jasné... nadruhou stranu už 3.0 mám (a hodlám si dlouho nechat)
a ještě dvě věci:
a) ani po dvou letech ježdění s 3.0 (v těžkém 3er s Xdrive a hrbem) nemám pocit, že by to bylo podmotorované, právě naopak, nejsem žádný šumachr, takže občas je to na moje schopnosti až moc rychlé
b) bo to bude "soukromé" nikoli "služební", tak alepsoň okrajově (hoodně okrajově) musím zvažovat i dlouhodobé provozní náklady a ta 2.5 bude vo fous levnější (spotřeba, gumy, pojistka atak)
jo a a vlastně ještě za c) čím víc mi budou přibývat křížky na hrbu, tím méně asi budu chtít jezdit rychle, a o to víc na pohodu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
a taky ešče jedna praktická věc, v rámci rozpočtu, který sem ochoten (ne schopen!) do toho investovat (+/- 30kE) prostě "top-zustand" 30i není, zatímco 23i jsou...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
d) Když koupim víkendovku o 70 koní slabší než daily drive budu všem akorát pro smích.
RWD
Re: BMW Divize
TSs
Re: BMW Divize
Hm pisou 200hp u toho 23i, to je super, ale jestli potrebujes jezdit silenyma rychlostma, jezdit dverma napred kazdou zatacku a vymenit za sezonu x sad gum ...
Asi bych se pri koupi takto drahe veci neridil radama internetovych vseznalku. ))
Asi bych se pri koupi takto drahe veci neridil radama internetovych vseznalku. ))