Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
např. u 3er to jde pouze když máš idrive a druhou kapličku.... takže já to třeba neumím... ale vlastně mi to neva, stejně vím, že prvních cca 15-20km nebudu z principu "závodit"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Nějakou kapličkou bych měl disponovat, tak snad to tam někde bude, myslel jsem, že teploměry považují za zbytečnost pouze Japonci
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Tak kdyz si vezmes, ze u 330i E90/1 nemas ani teplotu oleje a misto toho tam mas "famozni" ukazatel aktualni spotreby (koncici u 20l/100km, takze tu rucicku od zacatku lames!), tak se nedivim. Nicmene u E90 tato teplota vyvolat jde (nevim ze je to podmineno iDrivem, ale je fakt ze ho mam) jen je to zbytecnej proces podle mne - ale to je tim, ze na okruh jedu vyjimecne a jinak ho prvnich cca 20km setrim.
BMW Driver M-B worker...
Re: 125d vs M135i
Ukazatel aktuální spotřeby u BMW beru jako folklór, používají to dlouhé roky, ale absence teploty vody je nepochopitelná.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Ten chybajuci budik na vodu to je pekna traposina a pekne to uz zacinaju prehanat so setrenim. Tak isto nechapem preco pri turbo motoroch nemontuju defaultne budiky na teplotu a tlak oleja a tlak turba. Celkom podstatna vec si myslim, hlavne pri tych autach, ktore sa radia medzi sportove nacinnie.
Subaru Impreza WRX Wagon 2002 160kW
Fiat Bravo 1.2 16V 1998 60kW
ex A4 1.8T Quattro 1996 110kW
Fiat Bravo 1.2 16V 1998 60kW
ex A4 1.8T Quattro 1996 110kW
Re: 125d vs M135i
Bejvávalo, za starých dobrých časů, to turbokáry často měly sériově.
Samozřejmě teď hltám veškeré testy, ve Fasteru byl mírným zklamáním na okruhu, měkčí podvozek a Rejlek by raději volil automat. V EVU podvozek chválili (až na diskutabilní využití režimu Comfort) a zamlouval se jim více manuál, ovšem bez výhrad všichni chválí motor a celkově je M135i hodnoceno jako velmi povedené, což mě samozřejmě těší
Je krásně vidět, jak je konfigurace auta, silně individuální záležitostí a člověk se nesmí nechat zviklat dojmem jen jednoho testovacího novináře. I když já si auto prakticky vybral na základě testu p. Jandy.
Ještě 2 měsíce...
Samozřejmě teď hltám veškeré testy, ve Fasteru byl mírným zklamáním na okruhu, měkčí podvozek a Rejlek by raději volil automat. V EVU podvozek chválili (až na diskutabilní využití režimu Comfort) a zamlouval se jim více manuál, ovšem bez výhrad všichni chválí motor a celkově je M135i hodnoceno jako velmi povedené, což mě samozřejmě těší
Je krásně vidět, jak je konfigurace auta, silně individuální záležitostí a člověk se nesmí nechat zviklat dojmem jen jednoho testovacího novináře. I když já si auto prakticky vybral na základě testu p. Jandy.
Ještě 2 měsíce...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Teplota vody se dá u všech novějších BMW (cca po e60) vyvolat ve skrytém menu na palubním počítači, je to ale opruz klikání s nulovacím kolíkem a po vypnutí motoru je potřeba menu vyvolat znovu.
U E9x existují verze s teploměrem oleje místo ukazatele spotřeby.
Zatím jsem nevypozoroval, podle čeho se v mnichově rozhodovali když tam jiné budíky dávali.
E92 330i v automatu:
U E9x existují verze s teploměrem oleje místo ukazatele spotřeby.
Zatím jsem nevypozoroval, podle čeho se v mnichově rozhodovali když tam jiné budíky dávali.
E92 330i v automatu:
Re: 125d vs M135i
Ano, potvrzuji, tuto kombinaci mám, 2008 a mám teploměr oleje.
Re: 125d vs M135i
Tak už mi to prý Helmuti začali šroubovat
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
helmuti? ataturci, ibrahimové a mihaiové...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.