pjanda píše:Nejlepsi auto co jsem kdy mel, na okruhy jak delane. Lehka polozavodni konstrukce z tencenych plechu (830 kg, ekvivalent Lotusu), pokrokovy podvozek (McPherson/vlecena ramena), masivni jednopitkove kotoucove brzdy vpredu plus bubny s vnitrnim chlazenm vzadu, kola 13" s pneu all-season (na NS jak delane, tam pry clovek zazije ctvero rocnich obdobi behem jedineho kola), motor 1,3 R4 atmosfera Euro 0, vstrikovani hodne daleko od valcu, prechipovany karburator Pierburg, nove elektronicke zapalovani s ultrasilnou jiskrou + svicky Brisk co se davaji do motoru Lamborghini (zel bohu lodnich, ale to vem cert), prime ovladani skrtici klapky lankem - plny plyn je opravdu plny, primo razena petistupnova prevodovka s blizkymi prevody a o to delsi drahou radici paky, precizni citelne rizeni bez posilovace, ABS nula, ESP nula.
Kdo tu nebyl odpoledne a chtěl by jet. Hlašte se prosím u mne už tet tam máme pěknou skupinku
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Pajjoun píše:Ta fotka Alfy v prvnim příspěvku je na matení nepřátel?
nee to je špatné copy paste
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
pjanda píše:Bylo, jen si nejsem jist, kolik oprav by po ceste bylo treba, aby tam dojel Ovsem prijet tam treba v M3 s Favem na podvalu, to by bylo stylove