BMW Divize
Re: BMW Divize
Sportsitze jsou nutnost, vybiral sem inzeraty jen s nima...jestli jsou vsude tak to mozna jen nekde nepisou. 323ti jsem zavrhl, prece jen mam e36 a tak bych chtel neco aspon trochu jinyho. A ceny 325ti jsou super
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: BMW Divize
A kdy bude, stíháš Hradec ?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Hradec bohuzel nestiham vubec. Kdy bude je otazka, vsechno se toci kolem bydleni, pak se uvidi...spis az na podzim (trh ale mapuju uz ted)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: BMW Divize
325ti byla jedna z variant cim doplnit sbirku, tak jsem po nich taky koukal. docela me prekvapilo, jak jsou "levne". nakonec jsem ale usoudil, ze to ma v sobe z prilis elektroniky a koukam po te e30. zrovna vcera jsem nasel pekny kousek. pravda, je docela drahy na svuj vek, ale lepsi uz to asi nebude.
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search
zaujala me ale i tahle 318iS. to je designove tak krasne ciste auto
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search
zaujala me ale i tahle 318iS. to je designove tak krasne ciste auto
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
ja bych tu 120i nezahazoval. Jednu jsme měli doma a to auto bylo absolutne kouzelny. Sice neumelo okouzlit nejakym brutalnim zatlacenim do sedacek, ale jakmile se to točilo v poslední tretine otackomeru, jelo to jak z praku. Na NS s tom nebyl problém konkurovat starsim typum porsche, zaroven to bylo krasne lehkonohy, tocivy, ovledatelny...proste to kouzlilo usmev, ale musel jsi sedet za volantem a nebat se toho. Bylo to hodne rychly, ale zas zadna velka show...Eda píše:Mate nekdo zkusenosti se 118i nebo 120i? Slabsi 116i nechcu a na 130i nebudou penize (vlastni bydleni ma prednost). Resp. je lepsi 1er i se slabsim motorem nebo e46 325ti compact?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
to mozna, ale 120d ji dala na prdel kdykoliv se ji zamanulo, coz byla teda tragédie
Re: BMW Divize
Based off a mid-Seventies 2002, Norris reworked the classic coupe to utilize the E30 M3's hardware--most notably, the E30's chassis and 2.3 L inline-four. The combination of BMW's defining classic and the "holy grail" of M3s has resulted in a four-wheel wonder.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
zrovna na te NS bych si tím nebyl tak jistejretron píše:to mozna, ale 120d ji dala na prdel kdykoliv se ji zamanulo, coz byla teda tragédie
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
retron, Snowman: Sorry, ale tohle fakt NE-E
Veterán je veteránem nejen proto jak vypadá, ale taky proto jak jezdí. Pokud už se na něm mají dít nějaké úpravy, tak by měly být alespoň zhruba dobové. Čili pokud chceš silnější 2002, tak do ní dej dobové vstřikování / karburátory a tak, ale ne o dvacet let novější motor. Totéž kola, sedačky...
Moderní vylepšení bych byl ochoten akceptovat snad jen pokud:
a) Nejsou vidět
b) Dají se snadno namontovat a zase vymontovat bez jakýchkoliv trvalých zásahů
c) Auto není vzácný kousek v origo stavu
Čili moderní pneu, baterie atd. jsou samozřejmě OK (protože ty ze 70. let už nejsou resp. nejsou použitelné), větší a vrtané brzdové kotouče nebo jiná vačková hřídel u relativně běžné 2002 dejme tomu, ale jakmile bych měl třeba v motorovém prostoru vyvrtat byť jedinou díru která tam v roce 1970 nebyla, tak za mě rozhodně NE! A kdybych měl třeba vzácnou origo 2002tii nebo 2002 turbo, tak bych používal jen a pouze origo díly resp. přesné repliky!
Veterán je veteránem nejen proto jak vypadá, ale taky proto jak jezdí. Pokud už se na něm mají dít nějaké úpravy, tak by měly být alespoň zhruba dobové. Čili pokud chceš silnější 2002, tak do ní dej dobové vstřikování / karburátory a tak, ale ne o dvacet let novější motor. Totéž kola, sedačky...
Moderní vylepšení bych byl ochoten akceptovat snad jen pokud:
a) Nejsou vidět
b) Dají se snadno namontovat a zase vymontovat bez jakýchkoliv trvalých zásahů
c) Auto není vzácný kousek v origo stavu
Čili moderní pneu, baterie atd. jsou samozřejmě OK (protože ty ze 70. let už nejsou resp. nejsou použitelné), větší a vrtané brzdové kotouče nebo jiná vačková hřídel u relativně běžné 2002 dejme tomu, ale jakmile bych měl třeba v motorovém prostoru vyvrtat byť jedinou díru která tam v roce 1970 nebyla, tak za mě rozhodně NE! A kdybych měl třeba vzácnou origo 2002tii nebo 2002 turbo, tak bych používal jen a pouze origo díly resp. přesné repliky!
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!