, jestli si to přečte nějaký fanda ze škoda forum, tak ho krocnemmira píše:jednoznacne 2.0TFSI. diesel je strasna sracka, ale fakt strasna.
ma cenu RSo?
Re: ma cenu RSo?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: ma cenu RSo?
sracka ve vykonu nebo celkove?:d
Re: ma cenu RSo?
jarka: to je mi ho lito, ale to je neco tak tragickeho, ze pro to nemam slov. mmch, jel jsi v tom nekdy?
tomas: je to sragora celkove. tezky motor vepredu degraduje jizdni vlastnosti, motor sam o sobe je zoufalost, ktera dela neskutecny randal a jede jen asi ve 500 otackovem pasmu. (dobra, asi je to porad lepsi, nez u Fabie RS). myslim, ze na to tema PJ kdysi psal test na autorevue, doporucuji cist mezi radky.
tomas: je to sragora celkove. tezky motor vepredu degraduje jizdni vlastnosti, motor sam o sobe je zoufalost, ktera dela neskutecny randal a jede jen asi ve 500 otackovem pasmu. (dobra, asi je to porad lepsi, nez u Fabie RS). myslim, ze na to tema PJ kdysi psal test na autorevue, doporucuji cist mezi radky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: ma cenu RSo?
temu prd rozumíte, šak to má brutal zátah vocpodu a jezdí to za hubičky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: ma cenu RSo?
mmira: ne nejel, já toho obecně mám projeto dost málo. Ale rád věřím, mi stačí už jen ten smrad .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: ma cenu RSo?
v konecnem dusledku je to docela rychle auto, tech 170 k neni zase az tak malo, ale clovek musi byt hluchy, aby si to uzil. TFSI je ale o uroven jinde.
a hlavne, kupovat dieselovou RS jako ojetinu je opravdu velky risk.
a hlavne, kupovat dieselovou RS jako ojetinu je opravdu velky risk.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: ma cenu RSo?
mmira: Souhlasím s tebou naprosto. Jen pro úplnost bych doplnil, že v mojem okolí všechny RS a ekvivalentní Leony co se prodávaly byly po klinické smrti motoru někdy i převodovky a dalších dílů. O dvakrát měněném turbu škoda mluvit. Prostě tyhle auta si většinou kupují lidé k bojovému nasazení a očipování. Podle toho taky vypadají.
Samozřejmě olítaný kamna jsou náskok na vidle jako prase.
A Fabia RS 1.4T DSG je věc hrozná - už je ta hlučnost motoru v otáčkách je pro mě neakceptovatelná. A furt je to malá stísněná jebka, kterou má každý druhý zoufalec v holobytu.
Jinak oktávka RS - pokud budu brát RS jako nejvyšší stupeň výbavy a ne jako sportovní náčiní - je celkem akcepotvatelné univerzální vozítko. Samozřejmě alternativ lze nejít více i mimo koncern.
Samozřejmě olítaný kamna jsou náskok na vidle jako prase.
A Fabia RS 1.4T DSG je věc hrozná - už je ta hlučnost motoru v otáčkách je pro mě neakceptovatelná. A furt je to malá stísněná jebka, kterou má každý druhý zoufalec v holobytu.
Jinak oktávka RS - pokud budu brát RS jako nejvyšší stupeň výbavy a ne jako sportovní náčiní - je celkem akcepotvatelné univerzální vozítko. Samozřejmě alternativ lze nejít více i mimo koncern.
Re: ma cenu RSo?
Ono to silnější 2.0TDI zase není tak strašná záležitost, jak se tu píše. Něco naježděno v tom mám (ne v Octě) a dá se s tím žít. Možná lepší odhlučnění? Jinak s častým řazením souhlas, ale tak to má skoro každá nafta.
Ne, nezastávám se, nejsem zrovna fanda koncernových aut. Prostě jen píšu vlastní zkušenost. Do O2RS bych bral každopádně TFSI.
Ne, nezastávám se, nejsem zrovna fanda koncernových aut. Prostě jen píšu vlastní zkušenost. Do O2RS bych bral každopádně TFSI.
Re: ma cenu RSo?
Srovnani Octavie RS TFSI vs. TDI kdysi delal Honza Koubek. Doufam, ze nevadi link na konkurencni web http://www.autotube.cz/autotest/64-skod ... video.html
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)