Pravidelny servis auta
Re: Pravidelny servis auta
Po negativnych skusenostiach s autorizakmi uz nikdy mimo zaruky. Ale hociaky neautorizovany servis tiez nie je vyhra, treba hladat.
Re: Pravidelny servis auta
Důležitý je kvalitní servis, potom cena a někde vzadu v pořadí je cedule nad vraty....
MG - radost až na kost.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2150
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Pravidelny servis auta
Přesně tak.eMJe píše:Po negativnych skusenostiach s autorizakmi uz nikdy mimo zaruky. Ale hociaky neautorizovany servis tiez nie je vyhra, treba hladat.
Re: Pravidelny servis auta
Jasny, kazdej to mame jinak . Ja zatim pokazdy s nejakym "echt dobym" fachmanem/servisem pohorel. Bohuzel.
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Pravidelny servis auta
Dobrý den.
Tady jsem narazil na článek ohledně neautorizovaných servisů, že vlastně i tak máte záruku. Máte osobní zkušenost
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tady jsem narazil na článek ohledně neautorizovaných servisů, že vlastně i tak máte záruku. Máte osobní zkušenost
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Re: Pravidelny servis auta
ona podstatná je ta část, kde se zmiňuje, že servisní úkony musí být v souladu s tím, co předepisuje výrobce. A jeden z bodů určitě bude diagnostika vozu specifickým hardwarem/softwarem. A to jako neautorizovaný servis nemáš. Ne, že by ti to import neprodal, ovšem cena je jaksi výrazně vyšší. Takže tolik k tomu, že podle nařízení EU do autorizáku nemusíš...
Re: Pravidelny servis auta
Tam bude i riziko toho že automobilka ti záruku neuzná, ty budeš přesvědčen o opaku. Začne drahá a dlouhá právní bitva s nejistým koncem a výsledkem může být hnijící auto za plotem servisu. To si kde kdo radši rozmyslí a bude servisovat ve značkovém, když bude chtít ušetřit tak si přinese svůj spotřebák, typicky olej.
Nemyslím že by byl nějaký trend houfně se snažit servisovat nová auta mimo autorizák. U běžných značek to beztak není drahý s ohledem na dnešní servisní intervaly a u luxusních značek jsou beztak typické 5 leté servisní balíčky v ceně auta a tedy prvního majitele po dobu záruky to už zajímat nemusí vůbec.
asi by to mělo nějaký ojedinělý smysl při pořízení auta, co nemá široko daleko značkovou dílnu a nechce se jezdit 100 km někam daleko, když je slušná dílna v městě.
Nemyslím že by byl nějaký trend houfně se snažit servisovat nová auta mimo autorizák. U běžných značek to beztak není drahý s ohledem na dnešní servisní intervaly a u luxusních značek jsou beztak typické 5 leté servisní balíčky v ceně auta a tedy prvního majitele po dobu záruky to už zajímat nemusí vůbec.
asi by to mělo nějaký ojedinělý smysl při pořízení auta, co nemá široko daleko značkovou dílnu a nechce se jezdit 100 km někam daleko, když je slušná dílna v městě.
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2150
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Pravidelny servis auta
Není to pravda. Tato praktika je přímo zakázaná.janjan píše:ona podstatná je ta část, kde se zmiňuje, že servisní úkony musí být v souladu s tím, co předepisuje výrobce. A jeden z bodů určitě bude diagnostika vozu specifickým hardwarem/softwarem. A to jako neautorizovaný servis nemáš. Ne, že by ti to import neprodal, ovšem cena je jaksi výrazně vyšší. Takže tolik k tomu, že podle nařízení EU do autorizáku nemusíš...
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2150
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Pravidelny servis auta
Nesmysl, je to přesně naopak. Hromadný trend to je, problémy s reklamacemi nejsou.ace2 píše:Tam bude i riziko toho že automobilka ti záruku neuzná, ty budeš přesvědčen o opaku. Začne drahá a dlouhá právní bitva s nejistým koncem a výsledkem může být hnijící auto za plotem servisu. To si kde kdo radši rozmyslí a bude servisovat ve značkovém, když bude chtít ušetřit tak si přinese svůj spotřebák, typicky olej.
Nemyslím že by byl nějaký trend houfně se snažit servisovat nová auta mimo autorizák. U běžných značek to beztak není drahý s ohledem na dnešní servisní intervaly a u luxusních značek jsou beztak typické 5 leté servisní balíčky v ceně auta a tedy prvního majitele po dobu záruky to už zajímat nemusí vůbec.
asi by to mělo nějaký ojedinělý smysl při pořízení auta, co nemá široko daleko značkovou dílnu a nechce se jezdit 100 km někam daleko, když je slušná dílna v městě.
A právě naopak majitelé aut, která mají servis jen daleko, si rádi připlatí člověka za provedení servisu v cizině...
Re: Pravidelny servis auta
Rozdílné ceny jsou zakázané? Od kdy a na základě čeho? Navíc to funguje tak, že i ten autorizák dostane fakturu na 600K za diagnostiku, ale první měsíc to dostane zpět formou bonusu.GeneHawkins píše:Není to pravda. Tato praktika je přímo zakázaná.janjan píše:ona podstatná je ta část, kde se zmiňuje, že servisní úkony musí být v souladu s tím, co předepisuje výrobce. A jeden z bodů určitě bude diagnostika vozu specifickým hardwarem/softwarem. A to jako neautorizovaný servis nemáš. Ne, že by ti to import neprodal, ovšem cena je jaksi výrazně vyšší. Takže tolik k tomu, že podle nařízení EU do autorizáku nemusíš...