Letecky motor zahrievate pred startom ale auto sa nastartuje a musi fungovat (aj ked nie na max vykon). Problem su caste studene starty, vzduchom chladeny motor je podchladzovany pri malom vykone skoro permanentne a nekvalitny olej vytvara sa kal.Head píše:proč 0W40? My do vzduchem (a tedy olejem) chlazeného 4taktního dvouválce pro UL doporučujeme 15W50 a nikdy s tím problém nebyl ... a to si troufám tvrdit, že letecký motor dostává mnohem více zabrat, než automobilový (za letu nejdeš pod cca 75% maximálního výkonu)merlin píše:To je pre vzduchom chladene motory pri beznom pouzivani. To znamena bezna jazda a obcas tomu sliapnes na krk a na okruhu tak 2-3 kola a das tomu vydychnut. Pokial viem maju tento olej vsetky auta v clube a zatial ziaden problem.goes píše:ten 0W40 doporucujes pro jake auto, to porsche? ono to zase neni nic pro ty, co radi drti a jezdi dost akcne, ta sedesatka je zase vhodnejsi do leta a okruh.,..
Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jedna cerstva raritka primo z jihu - slusne vypadajici replika AC Cobra 427 S/C Shelby. Zadne zbytecnosti a ctyrlitrovy V8 s 285 konmi
Cena 698 000 Kc.
Vice na http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Cena 698 000 Kc.
Vice na http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Kde to má značky?
// Neni spatne prohlednout si cely inzerat nez polozite zbytecnou otazku - pjanda
// Neni spatne prohlednout si cely inzerat nez polozite zbytecnou otazku - pjanda
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Docela zajimava nabidka - ojeta Alfa GT 3,2 s pravdepodobne jasnym puvodem a najetymi 44 tkm za 249 000 Kc. Kilometrum bych podle fotek veril, ani sedacka ridice neni nejak zvlast dotcena. Otazka tedy je, jestli to i tak neni uz za polocasem rozpadu, ale to nam rekne treba beaumont Ja s GT vetsi zkusenosti nemam.
Foto:
Vice na: http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Foto:
Vice na: http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Ovsem toto je neco pro znalce Lancia Delta HF Integrale Giallo Ginestra z roku 1994, vypada na pohled prakticky netknute. Cena 780 tisic Kc je bohuzel jen pro deltofily...
Foto:
Vice na: http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Foto:
Vice na: http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
pjanda: To není fér, děláte mi tady takové chutě a já nemám volnou garáž
GT 3.2 považuji za nejllepší Alfu za posledních mnoho let (nepočítaje ovšem 8C Competizione). Motor je poslední a nejlepší verze klasické V6 "Busso" (podle jména konstruktéra), má chromovaná kolena sání, fantastický zvuk a neuvěřitelnou chuť do otáček, právě 3.2 24V (a ještě předchozí 3.0 24V) k tomu přidávají i dost síly v nízkých otáčkách. Je to týž motor jako ve 147 GTA a 156 GTA, jen má o 10 koní méně (snad kvůli jinému sání a výfuku). Při slušném zacházení (olej 10W60 měněný po 10.000 km a citlivé zahřátí před vytáčením) vydrží pohodlně přes 200.000 km bez zásadních oprav.
Podvozek je taky fajn, ostatně má vpředu dvojité lichoběžníky (GT je takový mix techniky ze 147 a 156). Jen nemá moc rád rozbité silnice. Kupodivu je GT i docela praktické, zadní sedačky použitelné (narozdíl od Brery a GTV) a slušně velký kufr.
Tomu autu chybí jediné dvě věci: samosvor (dá se řešit zabudováním diferáku Q2 ze stejnojmenné verze s dieselem) a pro opravdu extrémní použití (okruh...) i silnější brzdy (na silnici plus mínus stačí série).
Jen na okraj: kdo si může vybrat pro sportovní kupé od Alfy takovouhle barevnou kombinaci, to fakt nepochopím... To auto si TAK MOC zaslouží červenou barvu (s černým vnitřkem) nebo černou (a uvnitř červenou nebo světlou kůži)... Ale bral bych ji i tak .
Integrale je fantastická, tím spíš v téhle limitované sérii, ale není to auto pro mě. Je mi jasné, že bych neuměl využít ani polovinu toho co umí a to by byla škoda. Připadá mi hloupé si kupovat auto s výjimečnými schopnostmi a pak z nich nic nemít. Jako bych si koupil Defender a pak s ním v životě nevyjel mimo asfalt. Takže Integrale pro nějakého znalce a pěkně ho poprosit, aby mě někdy svezl.
GT 3.2 považuji za nejllepší Alfu za posledních mnoho let (nepočítaje ovšem 8C Competizione). Motor je poslední a nejlepší verze klasické V6 "Busso" (podle jména konstruktéra), má chromovaná kolena sání, fantastický zvuk a neuvěřitelnou chuť do otáček, právě 3.2 24V (a ještě předchozí 3.0 24V) k tomu přidávají i dost síly v nízkých otáčkách. Je to týž motor jako ve 147 GTA a 156 GTA, jen má o 10 koní méně (snad kvůli jinému sání a výfuku). Při slušném zacházení (olej 10W60 měněný po 10.000 km a citlivé zahřátí před vytáčením) vydrží pohodlně přes 200.000 km bez zásadních oprav.
Podvozek je taky fajn, ostatně má vpředu dvojité lichoběžníky (GT je takový mix techniky ze 147 a 156). Jen nemá moc rád rozbité silnice. Kupodivu je GT i docela praktické, zadní sedačky použitelné (narozdíl od Brery a GTV) a slušně velký kufr.
Tomu autu chybí jediné dvě věci: samosvor (dá se řešit zabudováním diferáku Q2 ze stejnojmenné verze s dieselem) a pro opravdu extrémní použití (okruh...) i silnější brzdy (na silnici plus mínus stačí série).
Jen na okraj: kdo si může vybrat pro sportovní kupé od Alfy takovouhle barevnou kombinaci, to fakt nepochopím... To auto si TAK MOC zaslouží červenou barvu (s černým vnitřkem) nebo černou (a uvnitř červenou nebo světlou kůži)... Ale bral bych ji i tak .
Integrale je fantastická, tím spíš v téhle limitované sérii, ale není to auto pro mě. Je mi jasné, že bych neuměl využít ani polovinu toho co umí a to by byla škoda. Připadá mi hloupé si kupovat auto s výjimečnými schopnostmi a pak z nich nic nemít. Jako bych si koupil Defender a pak s ním v životě nevyjel mimo asfalt. Takže Integrale pro nějakého znalce a pěkně ho poprosit, aby mě někdy svezl.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Já nemyslel kde to má značky,ale kde si ty značky dám. A žádný dotaz není zbytečný. Banery se točíSmrťák píše:Kde to má značky?
// Neni spatne prohlednout si cely inzerat nez polozite zbytecnou otazku - pjanda
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Ja jsem s GT 3,2 nikdy nejel, ale znam GT a znam 3,2 a myslim, ze by to dohromady mohlo fungovat dobre GT mi prislo byt hrave a mrstne jak 147, jeste alfacky 3,2 je prijemny tocivy motor s docela silnymi spodky. Pro me je u vseho od Fiatu vzdy jen otazkou, kdy se tak asi rozpadnou, ale verim, ze se 44 tkm by to jeste 20-30 tkm svezeni vydrzet mohlo. A pak by se to snad jeste zvladlo tvarit pozitivne pro dalsi prodej Kazdopadne za 249 tisic se mi to zda velmi zajimave...
Delta uz podle me neni na jezdeni. Ne v tomto stavu a ne s touto cenou. O vyuzitelnost bych se nebal, ale 20 let stare auto za 780 tisic uz patri leda pod hadr s voskem a sem tam s nim vyjet na kratkou projizdku. Doba techto auto z hlediska jizdy je bohuzel nenavratne pryc...
Delta uz podle me neni na jezdeni. Ne v tomto stavu a ne s touto cenou. O vyuzitelnost bych se nebal, ale 20 let stare auto za 780 tisic uz patri leda pod hadr s voskem a sem tam s nim vyjet na kratkou projizdku. Doba techto auto z hlediska jizdy je bohuzel nenavratne pryc...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Proto se dělají repliky.
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Tak to jsme na tom stejně Já mám pocit, že v Česku snad předváděčka GT 3.2 ani nebyla, ostatně ještě větší bílá vrána je tu i 2.0 JTS... Ale v provozu ty 3.2 jsou a vím i o jedné 2.0 JTS. A dokonce jsem krátce projel i GT 1.8 Twin Spark, což je parádní kára třeba pro začínajícícho jezdce nebo pro dámu se sklony ke sportovnímu, ale ne příliš rychlému svezení.pjanda píše:Ja jsem s GT 3,2 nikdy nejel, ale znam GT a znam 3,2 a myslim, ze by to dohromady mohlo fungovat dobre
Na svezení by se místo Integraly dala sehnat Alfa 155 Q4 - mechanika naprosto stejná, hmotnost vyšší jen nepatrně a ceny mnohem příznivější, byť ne úplně nízké.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!