Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
jen malý člověk si dává malé cíle (proč si to usnadňovat snažším překonáváním překážek)
ref komfort. drncání k muntynbajku patří.. a dyž to drncá moc, tak slezu a du peši, sa za to nestydim....
ref komfort. drncání k muntynbajku patří.. a dyž to drncá moc, tak slezu a du peši, sa za to nestydim....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
dřív lyžaři neměli vleky a chodili pěšo, TV se přepínala rukou a auto se startovalo klikou...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
zatimco celopero vazne vidim, jako zbytecnost, odzkouseni 29 se vubec nebranim. jde mi totiz i o to, abych v pripade, ze mi jebne, byl schopen dat treba 100 km za den (samo po silnici). na tech 29 se pak clovek mene nadre.
mam rad pohyb v terenu. proto taky vecne litam po lesich. ke krosovemu behani neni jina alternativa, nez MTB.ExFun píše:dělat něco z donucení je blbost. In-line, veslování, plavání... Nic jiného nemůžeš?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Merim 186 a necitim 26 kola nijak podmerecny.
S 29 nemam skoro zadny zkusenosti, to neporadim, ale osazenim je RB podle radonu vysmech. tady je 29 od radonu http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR ... 21697_.htm
U ht bych ram extera neresil, ten i taiwanci udelaji ve vlastni reziji ok (tim nerikam ze je radon nejaky low-end), naopak u FS se toho da pokazit hodne.
S 29 nemam skoro zadny zkusenosti, to neporadim, ale osazenim je RB podle radonu vysmech. tady je 29 od radonu http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR ... 21697_.htm
U ht bych ram extera neresil, ten i taiwanci udelaji ve vlastni reziji ok (tim nerikam ze je radon nejaky low-end), naopak u FS se toho da pokazit hodne.
Re: Cyklistické vlákno
To už snad raději http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR ... tm#details Připlácet 20% se IMO nevyplatí.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Toho recona jsem vzivote nejezdil, moc mu neverim. Rebu ano, byl jsem velice spokojeny, niz bych u vidlice nesel ... precijen to je asi nejdulezitejsi komponenta na kole vedle ramu.
Skoda, ze je drazsi verze osazeny hyper luxusnimy vecmi od syntace, akorat navysuji cenu.
Skoda, ze je drazsi verze osazeny hyper luxusnimy vecmi od syntace, akorat navysuji cenu.
- ultima ratio
- Letec
- Příspěvky: 1192
- Registrován: sob 18 čer 19:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistické vlákno
Akorát ti lidi, co tě na tom vidí, si říkají, že jsi ukradl kolo dítěti.Vrooom píše:Merim 186 a necitim 26 kola nijak podmerecny. ...
Re: Cyklistické vlákno
To je, ale taky je dulezity se podivat v jak velkych seriich se komponenety delaji. Kolik muze za rok prodat znacka spickovych carbonovych ramu? Rekl bych ze italsky vyrobce supersportu proda vic aut. Drahy tlumeni, ale opet je hodne slozity a je srovnatelny s tlumenim na zavodni auta, motorky, zde se taky jedna o obrovske castky. Vetsinou firmy vyrabeji jak na kola tak i motorova vozidla.ExFun píše: Cyklistika je příšerně předražená. Mnohem víc než auta.
Bos delal tlumeni pro teamy rallye pariz-dakar, marzocchi stejne tak, fox dela tlumeni pro trucky, cane creek ma tlumeni od ohlins ...
Chtelo by to posun ve zpracovani carbonu, moc rad bych si nejaky ram koupil.
- ultima ratio
- Letec
- Příspěvky: 1192
- Registrován: sob 18 čer 19:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistické vlákno
Jediný posun nastane, když výrobu převezmou číňani.