Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Exfun vychazim z vlastni zkusenosti spesl camber vs stumpjumper, do kopce a po silnici stejne z kopce stump vyrazne lip.
Mmira kdyz te jezdeni nebere tak si nekupuj tak drahe kolo, napr tohle ti bude bohate stacit http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR ... 21568_.htm
Osobne bych dal prednost rock shox pred fox tlumenim.
Pripadne si na fitness kup silnicku.
Mmira kdyz te jezdeni nebere tak si nekupuj tak drahe kolo, napr tohle ti bude bohate stacit http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR ... 21568_.htm
Osobne bych dal prednost rock shox pred fox tlumenim.
Pripadne si na fitness kup silnicku.
Re: Cyklistické vlákno
souhlas vrůůůmem: fox je šit.... vidle jedině rockshox nebo manitou (mluvím o FR , bo mám HT....)
imho je pro mmirovo předpokládané ježdění full a 29" kravina....
imho je pro mmirovo předpokládané ježdění full a 29" kravina....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
slava, uz se citim pochopen .
ted mam otazku na velikost ramu. pri 178 cm potrebuju co.... 18? 20?
ted mam otazku na velikost ramu. pri 178 cm potrebuju co.... 18? 20?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
17-18" + delší sedlovka (opět mluvím o HT 26")... měl sem roky Authora 19" a to už bylo moc, mnohokráte sem si při odšlápnutí v terenu narazil gule... fčíl mám o palec menšího spešla a je to méně bolestivé....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
PP: 29 je krok vpřed však se můžete na mém svézt, už jsem vám to taky oběma nabídl.
20" je moc. +-18 bude akorát
20" je moc. +-18 bude akorát
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
v čem? (myslím pro normálního bajkera, který jezdí pro zábavu, tj nehoní každou sekundu...)
větší kola = menší valivý odpor (nepotřebuju, nejsem závodník)
větší kola = větší hmotnost a poloměr rotujících částí = výrazné mínus ve všech ohledech
větší kola = delší rozvor = horší ovladatelnost
a navíc při mých 178cm na 29" bajku vypadám jako vosa na bonboně...
větší kola = menší valivý odpor (nepotřebuju, nejsem závodník)
větší kola = větší hmotnost a poloměr rotujících částí = výrazné mínus ve všech ohledech
větší kola = delší rozvor = horší ovladatelnost
a navíc při mých 178cm na 29" bajku vypadám jako vosa na bonboně...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
dělat něco z donucení je blbost. In-line, veslování, plavání... Nic jiného nemůžeš?
měřím stejně. 18" - M
Rámy jsou různě dlouhé i při stejné velikosti.
Určitě si zkus Brusovu 29". Kdybys byl v Brně, můžeš projet moje 26" full 115/115
než za 1000€ 26" Radona, raději českou 29" http://www.rb-bike.cz/ramy-kola/71/78/crr-29-base
měřím stejně. 18" - M
Rámy jsou různě dlouhé i při stejné velikosti.
Určitě si zkus Brusovu 29". Kdybys byl v Brně, můžeš projet moje 26" full 115/115
než za 1000€ 26" Radona, raději českou 29" http://www.rb-bike.cz/ramy-kola/71/78/crr-29-base
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Sice mám 26", a hodně mohutný rám, ale mě 26" přijdou strašně malé pro dospělého člověka... 29" vypadají líp. Výška taky 178cm.
Zapomněl jsi na jednu podstatnou věc - 29" = výrazně vyšší komfort oproti 26" se stejnými zdvihy/vidlicí
Zapomněl jsi na jednu podstatnou věc - 29" = výrazně vyšší komfort oproti 26" se stejnými zdvihy/vidlicí
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
schopnost překonávat terénní překážky/nerovnosti.. ty 3" udělají mnohem více, než bys řekl a s tím i přímo souvisí pohodlípavproch píše:v čem? (myslím pro normálního bajkera, který jezdí pro zábavu, tj nehoní každou sekundu...)
větší kola = menší valivý odpor (nepotřebuju, nejsem závodník)
větší kola = větší hmotnost a poloměr rotujících částí = výrazné mínus ve všech ohledech
větší kola = delší rozvor = horší ovladatelnost
a navíc při mých 178cm na 29" bajku vypadám jako vosa na bonboně...
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Na téma 26 vs 29 http://youtu.be/HLirh0gJrps a navazující.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek