Detektory policejních radarů

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od x2005 »

Kdysi o takovém řešení kdosi prohlásil "je to bastl". Ale "jen hlupák nemění názor". :D Samozřejmě protokol 975kové hlavy je celkem primitivní, doplnit GPS už umíte, tak hurá do toho. Jsem zvědav, jak tohle nové zařízení ovlivní statistiky masivní prodejnosti "posledního testovacího kusu jedničky na trhu s technologiemi ze stíhačky". Mimochodem od City režimů na úrovni 1 až 2 bych si tolik nesliboval, ale to sami poznáte v praxi. Jsem zvědav, kdy správně zmáknete komunikaci hlavy od STiR, to je vyšší liga. Jestli si dobře pamatuju, tak u bastlu Protectoru Vám vadilo, že je založený na 975kové hlavě, která je detekovatelná pomocí RDD a neumí Multa-CD. To už teď s novým produktem vadit nebude? Samozřejmě pokud opravdu flešujete 975kovou ŘJ, tak máte u mě bod za snahu. Škoda, že už žádnou 975ku v libovolném autě nemám, zastavil bych se na test.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27908
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

...a ještě vadilo, že 975 není legální v celé EU. Ale myslím, že už i pan G. přišel na to, že ne všechny jeho argumenty byly správné a časově neutrální... Stejně, jako ty moje.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od AntiRadary.cz »

řidičBOB píše:Takže takový klon Protectora850... No, bude zajímavé sledovat cenový "souboj" na trhu ;-)
Ne, Protector je úplně něco jiného - nadstavba 975e s hromadou plastových krabiček na elektroniku, které se musí do auta namontovat a dokonce se znovu musí protahovat kabel mezi motorovým prostorem a kabinou řidiče, takže vlastně skoro kompletní nová montáž. Tohle bude standardní 975e, u které se jenom vymění indikační a ovládací jednotka a namísto laserových čidel se přidá GPS modul ve formě antény. Upgrade se tak dá udělat svépomoci a za 5 minut + čas na schování kabelu GPS modulu. Cenově to také bude o něčem jiném, stát to bude jako standardní 975e u jiných prodejců, možná o pár tisíc dráž.
x2005 píše:Kdysi o takovém řešení kdosi prohlásil "je to bastl". Ale "jen hlupák nemění názor". :D Samozřejmě protokol 975kové hlavy je celkem primitivní, doplnit GPS už umíte, tak hurá do toho. Jsem zvědav, jak tohle nové zařízení ovlivní statistiky masivní prodejnosti "posledního testovacího kusu jedničky na trhu s technologiemi ze stíhačky". Mimochodem od City režimů na úrovni 1 až 2 bych si tolik nesliboval, ale to sami poznáte v praxi. Jsem zvědav, kdy správně zmáknete komunikaci hlavy od STiR, to je vyšší liga. Jestli si dobře pamatuju, tak u bastlu Protectoru Vám vadilo, že je založený na 975kové hlavě, která je detekovatelná pomocí RDD a neumí Multa-CD. To už teď s novým produktem vadit nebude? Samozřejmě pokud opravdu flešujete 975kovou ŘJ, tak máte u mě bod za snahu. Škoda, že už žádnou 975ku v libovolném autě nemám, zastavil bych se na test.
Ono je rozdíl mezi nevzhlednou hromadou plastových krabiček na elektroniku a standardní indikační a ovládací jednotkou 975e a jenom hlupák nevidí rozdíl. ;)
O STiR+ se zatím vůbec neuvažuje a nebude to ani konkurent pro Stinger nebo varianta vhodná do zahraničí. Bude to relativně levný detektor hlavně pro ČR a jednoduchý a levný způsob upgrade pro stávající vlastníky 975e. Detekovatelnost RDD a špatná detekovatelnost Multa CD je tudíž celkem nepodstatná. Pro náročnější zákazníky a pro ty, co často jezdí do ciziny, tady zůstává Stinger Card a Stinger DSI Computer a pro nejnáročnější bude brzo Stinger VIP.
řidičBOB píše:...a ještě vadilo, že 975 není legální v celé EU. Ale myslím, že už i pan G. přišel na to, že ne všechny jeho argumenty byly správné a časově neutrální... Stejně, jako ty moje.
Jak jsem již odpovídal x2005, využití 975e GPS vidím hlavně v ČR, takže to není důležité. Dokonce váhám, jestli 975e GPS nadělit kompletní DB Europy nebo postačí jenom CZ/SK. Pro ostatní zákazníky bude Stinger a ten v EU legální je.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27908
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

No, jak jsem řekl...zajímavá alternativa to bude.
Doufám, že se objeví nějaká videa... 975tku nemám, takže z testu jsem vyřazen :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od VS* »

to já bych o 975e věděl ale pouštět se do experimentů se mě moc nechce...a když už tak raději rovnou verzi s gps....ať můžu porovnat s Protectorem850cz
navíc jak bude probíhat aktualizace gps?
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od Bond007 »

ja mam 975ky 3, ale nevim jakou verzi... :)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od AntiRadary.cz »

VS* píše:... navíc jak bude probíhat aktualizace gps?
Přes kabel a NB.
Bond007 píše:ja mam 975ky 3, ale nevim jakou verzi... :)
Pokud to jsou klasicke 975e, tak nějaká verze tam nehraje roli a vylepšené funkce lze vyzkoušet jednoduchou výměnou indikační a ovládací jednotky. U další verze s GPS bude stačit vyměnit jednotku a připojit GPS modul.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27908
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

Základ v 975tce se pozná :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od pavproch »

neska circa 300km skrz SK (vzal sem to dom z Ta3 netradičním směrem: ta3-lipt hradok-čartovica-brezno-bb-harmanec-šturec-tt-budiš-n.pravno-fačkov-rajec-pov bystrica-bytča-dom a SK policajti měli neska rojení - snad 10x měření (vždy v obci v 50, na nějakém strašně "nebezpečném" místě... z těch cca 10měření (všechno lazary, ramer sem neska nepotkal ani jeden) mi to píplo enem 3x... detekce lazaru je fakt nedostatečná... (StiR)

btw, do šturce se mnou chtěl nějaký chalan v golfu TDi z MT závodit.... ;) hlavně že měl na prdelce nálepku "Kill!" .... asi si tam dám "Overkill!" :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27908
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Detektory policejních radarů

Příspěvek od řidičBOB »

3 z 10 není nic moc... Spíš nic než moc. Ale to víme všichni už dávno, že detekce laseru je k ničemu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět