Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Kua, koukám, že jsem reagoval na příspěvek, ve kterým jsem obrázek neviděl, takže jsem odpovídal vlastně na jinak pochopenej příspěvek
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Dnes jsem ridil noveho Caymana S.
Jak je aktualni Boxster vynikajici ridicske/zabavne auto, tak Kaja tyto vlastnosti jeste podtrhuje.
Sice nefunguje tak sofistikovane jako aktualni Carrera (podvozek drive narazi na limity (rozbita okreska)), ale je mnohem zabavnejsi. Narozdil od Carrery i kdyz nejste tak rychli, tak se porad smejete. Protoze auto je velmi male a agilni (predni naraznik mate pomalu kousek pred botami), prinasi pocit motokary (narozdil od Carrery, ktere z velke casti prinasi pocity GTcka). Ano, uplne stejne jako v legendarni 130ce a stejne tak se i auto chova. Sice nema tak dobre rizeni, ale ma vynikajici tocivy motor s krasnym prubehem (libi se mi mnohem vic nez ten v soucasne Carrere S, ktery ma o 80hp vic). Je zajimave, jak ma Cayman mnohem lepsi rizeni, nez soucasna Carrera, jednak ma lepsi odezvu a je ostrejsi (i kdyz je elektricke).
Nechapu, jak se Porsche v dnesni dobe podarilo udelat auto, ktere se pocitove tak blizi stare dobre 130ce. Pochybuju, ze je z EU zku... aut mozne vybrat neco tak zabavneho. Novy Kaja se tak blizi pred-fl 130ce jako zadne jine auto, ktere jsem v zivote ridil.
Jak je aktualni Boxster vynikajici ridicske/zabavne auto, tak Kaja tyto vlastnosti jeste podtrhuje.
Sice nefunguje tak sofistikovane jako aktualni Carrera (podvozek drive narazi na limity (rozbita okreska)), ale je mnohem zabavnejsi. Narozdil od Carrery i kdyz nejste tak rychli, tak se porad smejete. Protoze auto je velmi male a agilni (predni naraznik mate pomalu kousek pred botami), prinasi pocit motokary (narozdil od Carrery, ktere z velke casti prinasi pocity GTcka). Ano, uplne stejne jako v legendarni 130ce a stejne tak se i auto chova. Sice nema tak dobre rizeni, ale ma vynikajici tocivy motor s krasnym prubehem (libi se mi mnohem vic nez ten v soucasne Carrere S, ktery ma o 80hp vic). Je zajimave, jak ma Cayman mnohem lepsi rizeni, nez soucasna Carrera, jednak ma lepsi odezvu a je ostrejsi (i kdyz je elektricke).
Nechapu, jak se Porsche v dnesni dobe podarilo udelat auto, ktere se pocitove tak blizi stare dobre 130ce. Pochybuju, ze je z EU zku... aut mozne vybrat neco tak zabavneho. Novy Kaja se tak blizi pred-fl 130ce jako zadne jine auto, ktere jsem v zivote ridil.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Prijde mi, ze i u normalniho jezdce jako jsem ja neni problem najit limity podvozku nove Carrery na rozmlacene silnici. Vcera, kdyz jsem ji drtil na okreskach kolem Prahy uz ma clovek ve 200ce na rozbite silnici pocit, ze auto kazdou chvili uleti, protoze nedokaze na takto rozbite silnici dobre pracovat (nastaveni comfort). Na tom stejnem miste, jsem mel v novem Kajovi tytez pocity uz ve 180. Osobne mi to vubec nevadilo, protoze tyto rychlosti me dostatecne uspokojuji a nemel jsem pocit, ze bych tam potreboval jet rychleji.
Proc to tedy pisu? Protoze jsem si jisty, ze na stejnem miste bych byl s STIckem (aktualni sedan) mnohem rychlejsi/jistejsi. Mam pocit, jako kdyby podvozek STI fungoval nakopak jako u nove Carrery, v nizkych rychlostech (hlavne pod 100) ma clovek pocit, ze je to naprosto nefunkcni kram, ale cim jedete rychleji, tak tim vic auto jakoby zacne letet nad povrchem a nad 140 vubec o zadnych dirach nevite. U nove Carrery mam zcela opacne pocity. Jinak to tvrdsi nastaveni podvozku na rozbitych ceskych silnicich nefunguje vubec, podle me je to jenom na okruh, na nic jineho bych to pouzit nechtel.
Obzvlaste diky vyse zminemu jsem mel pocit (stredne rychla, rozmlacena okreska), ze nove Carrera S je zbytecne premotorovana a stejne dobre by tam fungovala i kdyby mela o 100 koni min (coz je jeste umocneno nelinearlnim prubehem vykonu). Zato dynamika noveho Caymana S v kombinaci s jeho musi vahou a linearnim prubehem motoru mi prisla dokonala. Auto diky danemu podvozku neni na rozbite ceste nejrychlejsi (podle me STI by ho snedlo), ale osobne mi to vubec nevadilo a hrozne me to bavilo.
Proc to tedy pisu? Protoze jsem si jisty, ze na stejnem miste bych byl s STIckem (aktualni sedan) mnohem rychlejsi/jistejsi. Mam pocit, jako kdyby podvozek STI fungoval nakopak jako u nove Carrery, v nizkych rychlostech (hlavne pod 100) ma clovek pocit, ze je to naprosto nefunkcni kram, ale cim jedete rychleji, tak tim vic auto jakoby zacne letet nad povrchem a nad 140 vubec o zadnych dirach nevite. U nove Carrery mam zcela opacne pocity. Jinak to tvrdsi nastaveni podvozku na rozbitych ceskych silnicich nefunguje vubec, podle me je to jenom na okruh, na nic jineho bych to pouzit nechtel.
Obzvlaste diky vyse zminemu jsem mel pocit (stredne rychla, rozmlacena okreska), ze nove Carrera S je zbytecne premotorovana a stejne dobre by tam fungovala i kdyby mela o 100 koni min (coz je jeste umocneno nelinearlnim prubehem vykonu). Zato dynamika noveho Caymana S v kombinaci s jeho musi vahou a linearnim prubehem motoru mi prisla dokonala. Auto diky danemu podvozku neni na rozbite ceste nejrychlejsi (podle me STI by ho snedlo), ale osobne mi to vubec nevadilo a hrozne me to bavilo.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Pekne video predstavujici noveho Kaju primo od Porsche: http://www.youtube.com/watch?v=Jw1m2LiL ... r_embedded
Nevite pls nekdo jak je to s opravdovou sperou u noveho Caymana? Ja jsem jel bohuzel jen s tim jejich blbym elektronickym systemem a opravdova spera by auto posunula uplne nekam jinam. Dnes jsem se dozvedel, ze na novou Carreru S vubec neni mozne hardwarovou speru dat (od Porsche) a co je horsi - dokonce si nejde auto objednat bez toho stupidniho elektronickeho systemu... Vubec nechapu!
Nevite pls nekdo jak je to s opravdovou sperou u noveho Caymana? Ja jsem jel bohuzel jen s tim jejich blbym elektronickym systemem a opravdova spera by auto posunula uplne nekam jinam. Dnes jsem se dozvedel, ze na novou Carreru S vubec neni mozne hardwarovou speru dat (od Porsche) a co je horsi - dokonce si nejde auto objednat bez toho stupidniho elektronickeho systemu... Vubec nechapu!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ahoj, všem. Je možné že se to už řešilo, ale nechce se mi to celé číst. Koupil jsem Boxster 986 2,7 a mám několik dotazů.
1. Znáte někoho šikovného kdo by mi to servisoval (Havlíčkův brod a okolí, případně Praha)
2. Můžu do toho lejt Ethanol e85 bez následků?
3. kde koupím LED zadní a přední světla?
Díky za odpovědi.
1. Znáte někoho šikovného kdo by mi to servisoval (Havlíčkův brod a okolí, případně Praha)
2. Můžu do toho lejt Ethanol e85 bez následků?
3. kde koupím LED zadní a přední světla?
Díky za odpovědi.
Jak Ragamix Multaradar CD slovenské policii prodal: http://www.youtube.com/watch?v=yCgA3_j0r7U
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
1. Porsche Dresden
2. bez uprav nebo max tretina k benzinu ne, hlavne proc lit do Porsche?
3. v nejbližší tržnici
2. bez uprav nebo max tretina k benzinu ne, hlavne proc lit do Porsche?
3. v nejbližší tržnici
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
retron píše:1. Porsche Dresden
2. bez uprav nebo max tretina k benzinu ne, hlavne proc lit do Porsche?
3. v nejbližší tržnici
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27902
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
koupil wopici a není na banány (N98)retron píše: hlavne proc lit do Porsche?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte 30 dub 16:48
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ahojte všichni!
Bohužel jsme nuceni z rodinných důvodu prodat našeho krasavce Porsche 911 Carrera 4. Netouží po něm tady někdo a chtěl by si splnit svůj sen? Nebo nevíte o někom?
Předem mockrát děkuju a přeju fajn večer
Martina Anlaufová
Bohužel jsme nuceni z rodinných důvodu prodat našeho krasavce Porsche 911 Carrera 4. Netouží po něm tady někdo a chtěl by si splnit svůj sen? Nebo nevíte o někom?
Předem mockrát děkuju a přeju fajn večer
Martina Anlaufová