uznávám, v létě je RFT poněkud zbytečně tvrdá (myslím bočnice) pro sportovní jízdu na mezi adheze, ale v zimě (kdy se jezdí mémně agresivně, teda aspoň já jo), je RFT supr na ty naše tankodromy (jezdím 225/45 R17 RFT) a už mnohoráte mi tvrdá bočnice zachránila kolo před zničením...
Souhlas, musim potvrdit, ze zvlast tuto zimu kdy je hlavne na slovenskych silnicich extremni tankodrom me rft gumy uchranili pred nejednim prorazenim. Ale vozim balony 205/55/16 + 225/45/17 kde je omezeni komfortu relativne male, u nizsich profilu to asi nebude nicmoc pohodli...
kolik nonRFT gum jsi prorazil? Ja po zimnich slovenskych necestach najel hezkych par tisic km a 18" 245 non rft jsem neprorazil...
podle me vychazite jen z pocitu ze kdyz vymetete diru tak by to normalni pneu nevydrzela...
to je jen marna nadeje. na 325i jsem do jedne diry vletel, jeste v dobe, kdy jsem mel RFT, guma prezila, disk nikoliv. zalezi na kvalite rafku, ne na pneu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
uznávám, v létě je RFT poněkud zbytečně tvrdá (myslím bočnice) pro sportovní jízdu na mezi adheze, ale v zimě (kdy se jezdí mémně agresivně, teda aspoň já jo), je RFT supr na ty naše tankodromy (jezdím 225/45 R17 RFT) a už mnohoráte mi tvrdá bočnice zachránila kolo před zničením...
Souhlas, musim potvrdit, ze zvlast tuto zimu kdy je hlavne na slovenskych silnicich extremni tankodrom me rft gumy uchranili pred nejednim prorazenim. Ale vozim balony 205/55/16 + 225/45/17 kde je omezeni komfortu relativne male, u nizsich profilu to asi nebude nicmoc pohodli...
kolik nonRFT gum jsi prorazil? Ja po zimnich slovenskych necestach najel hezkych par tisic km a 18" 245 non rft jsem neprorazil...
podle me vychazite jen z pocitu ze kdyz vymetete diru tak by to normalni pneu nevydrzela...
RFT gum jsem prorazil nula, neRFT gum 2ks. Kdyz jsem naposledy vymetl necekanou diru, byla to rana ze jsem byl presvedcenej ze nemam kolo a v pohode. Kdyz jsem prorazil gumu na focusu, byla to rana mensi. Vychazim z toho, ze rft guma ma tuzsi bocnici, kde bude asi vic materialu a proto pujde ta bocnice hur proseknout rafkem/dirou...nebo je na tom snad neco nelogickyho?
Hlavně vyprávět někomu, že se na tom po píchnutí dá jezdit, je fakt hovadina. Neujelo to ani 15 km rychlostí 50 km/h a guma byla totál sežvejkaná k nepoužití a stejně následovalo zavolání asistence (E60 535d).
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
RedBaron píše:Hlavně vyprávět někomu, že se na tom po píchnutí dá jezdit, je fakt hovadina. Neujelo to ani 15 km rychlostí 50 km/h a guma byla totál sežvejkaná k nepoužití a stejně následovalo zavolání asistence (E60 535d).
Tak ja jsem na pichnuty rft ujel asi 20 km do nejblizsiho pneuservisu, rychlosti 60-80, tam mi kolo zalepili a od ty doby jsem na nem ujel dalsich 20tkm a jezdi dodnes. Ale 116d je trochu jina vaha nez 535d...