BMW Divize
Re: BMW Divize
Tak co kluci, jak se daří na letních?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
eMJe: Tak to neni moc km. Vzhledem k názorům BMW - doživotní a obezřetnějších uživatelů - 160tis./100tis. km.
Jaký LSD chceš koupit? Co už jsi kde vyhrabal? S těma svorama je to nějaký divný, ať už koukám k jakýmukoli výrobci, nikde e87 nemají v katalogu. Birdsauto má v nabídce Quaife, ale na oficiálních stránkách jsem ho nenašel. Tuhle někde psal HANZ, že dokáže do toho dát lamelák KAAZ, opět jsem na ofiko stránkách nenašel. Dál HANZ psal, že když se to nepřežene se svorností, pak při normálním ježdění a výměně oleje co 25tis. km vydrží lamely 150tis. km. Pokud si to tedy dobře pamatuju. Nemůžu to najít.
A pak ještě nemůžu najít toto:
http://pjanda.blog.autorevue.cz/bmw-130 ... t-legendu/
Jaký LSD chceš koupit? Co už jsi kde vyhrabal? S těma svorama je to nějaký divný, ať už koukám k jakýmukoli výrobci, nikde e87 nemají v katalogu. Birdsauto má v nabídce Quaife, ale na oficiálních stránkách jsem ho nenašel. Tuhle někde psal HANZ, že dokáže do toho dát lamelák KAAZ, opět jsem na ofiko stránkách nenašel. Dál HANZ psal, že když se to nepřežene se svorností, pak při normálním ježdění a výměně oleje co 25tis. km vydrží lamely 150tis. km. Pokud si to tedy dobře pamatuju. Nemůžu to najít.
A pak ještě nemůžu najít toto:
http://pjanda.blog.autorevue.cz/bmw-130 ... t-legendu/
RWD
Re: BMW Divize
Vela km to nie je, ale 7 rokov uz ano a skora vymena prevodovke urcite neuskodi
S info o LSD na e87 je to zlozite... Lamelaky co sa ponukaju na e87(bez vacsich zmien) by mali byt Drexler(cca 1900€) a OS Giken(cca 1700€). Drexler je klasicky lamelak, OS Giken je trochu premakanejsi - nie je narocny tolko na udrzbu(lamely nie je potrebne vymienat) a podla holandskeho importera je to posledna vec, ktora by sa mi mala na aute pokazit
Podla nemeckych for by sa mal dat na zakazku postavit lamelak od ZF, ten okolo 2000€.
Potom tu su torseny - Quaife a Wavetrac(oba cca 1200€). Quaife ma priamo na e87 130i, Wavetrac by mal ale tiez pasovat, je to asi univerzalnejsie a je trochu premyslenejsi ako Quaife.
Momentalne som najviac prikloneny k Wavetrac>Quaife>OS Giken.
O KAAZe na e87 som nepocul, rad by som sa dozvedel nieco nove. Bez uprav to ale asi nepojde a bojim sa ze to bude dokopy drahsie ako LSD priamo na e87...
S info o LSD na e87 je to zlozite... Lamelaky co sa ponukaju na e87(bez vacsich zmien) by mali byt Drexler(cca 1900€) a OS Giken(cca 1700€). Drexler je klasicky lamelak, OS Giken je trochu premakanejsi - nie je narocny tolko na udrzbu(lamely nie je potrebne vymienat) a podla holandskeho importera je to posledna vec, ktora by sa mi mala na aute pokazit
Podla nemeckych for by sa mal dat na zakazku postavit lamelak od ZF, ten okolo 2000€.
Potom tu su torseny - Quaife a Wavetrac(oba cca 1200€). Quaife ma priamo na e87 130i, Wavetrac by mal ale tiez pasovat, je to asi univerzalnejsie a je trochu premyslenejsi ako Quaife.
Momentalne som najviac prikloneny k Wavetrac>Quaife>OS Giken.
O KAAZe na e87 som nepocul, rad by som sa dozvedel nieco nove. Bez uprav to ale asi nepojde a bojim sa ze to bude dokopy drahsie ako LSD priamo na e87...
Re: BMW Divize
Přečti tyhle dvě strany, HANZ tam píše o 30tis. za KAAZ včetně montáže. Pár už jich namontoval do různých BMW.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=90410
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=90410
RWD
Re: BMW Divize
Vyzera to zaujimavo, dik za tip....
Re: BMW Divize
Jaxem tu psal, tak sem si připlatil třetí rok záruky, navíc sem z více stran dostal dobře míněnou radu "nečipovat"...pavproch píše: a potlačení "nepadání" otáček při řazení nahoru pod zatížením. .
Už sem to tu zmiňoval vícekráte, to nepadání otáček se nejmarkantněji projevuje při venkovní teplotě lehce nad nulou, dyž hodně mrzne nebo je naopak těplučko, tak je to mnohem lepší - i když stále ne úplně OK....
Při pročítání bmwklubu sem okem zavadil o vlákno, kde si kdosyk stěžuje, že mu zlobí váha vzduchu.... tak ňa napadlo - sice diag nepíše žádnou chybu, ale nepomohlo by vyčištění/výměna váha vzduchu? rád si nechám poradit.... kuju
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
uplne v pohoDallen píše:Tak co kluci, jak se daří na letních?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
ze je vadna vaha vzduchu auto neumi nijak zjistit, takze problem to byt muze a mel jsem s tim problem i u 550i. Pocitej s cenou to deseti tisic a na zkousku ti ji nikdo asi nevymenipavproch píše:Jaxem tu psal, tak sem si připlatil třetí rok záruky, navíc sem z více stran dostal dobře míněnou radu "nečipovat"...pavproch píše: a potlačení "nepadání" otáček při řazení nahoru pod zatížením. .
Už sem to tu zmiňoval vícekráte, to nepadání otáček se nejmarkantněji projevuje při venkovní teplotě lehce nad nulou, dyž hodně mrzne nebo je naopak těplučko, tak je to mnohem lepší - i když stále ne úplně OK....
Při pročítání bmwklubu sem okem zavadil o vlákno, kde si kdosyk stěžuje, že mu zlobí váha vzduchu.... tak ňa napadlo - sice diag nepíše žádnou chybu, ale nepomohlo by vyčištění/výměna váha vzduchu? rád si nechám poradit.... kuju
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Volkswágnisti umí nalogovat plno parametrů auta za jízdy principem požadovaná velikost/skutečná velikost určitého parametru. Graficky znázorní průběh v čase co ŘJ požadovala a co se skutečně dělo. Pokud si dobře vybavuju dokážou to i u váhy vzduch. Jsou docela schopní vyčíst co je v jakým stavu.
Jen se nemůžu dopracovat jestli je tahle pokročilejší diagnostika možná i u bmw.
pavproch: O tý vyfikundaci co se jmenuje Power pedál BMW a má to fungovat jako tlačítko sport v Z4 už jsem se asi bavili, že?
Jen se nemůžu dopracovat jestli je tahle pokročilejší diagnostika možná i u bmw.
pavproch: O tý vyfikundaci co se jmenuje Power pedál BMW a má to fungovat jako tlačítko sport v Z4 už jsem se asi bavili, že?
RWD