I still have the original sticker for my 2007 BMW Z4 M Coupe had a base price of $50,100. The option list included metallic paint ($475), the Premium package ($2,850), heated seats ($500), and navigation ($1,800). The M Coupe is also subject to a $1,000 gas-guzzler charge along with its $775 destination charge, which bring the total $57,500.
BMW Divize
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
USA weby tvrdí Base Price: 2007 BMW Z4 M Roadster - $52,100 (last update: 2/20/2007)
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: BMW Divize
a v roce 2008 byl na německém trhu
Z4 M Roadster 6/4 3246 252 (343) 18,2 / 8,6 / 12,1 292 50.336,13- bez DPH - 59.900,– s DPH
Z4 M Coupé 6/4 3246 252 (343) 18,2 / 8,6 / 12,1 292 48.655,46 - Bez DPH 57.900,– s DPH
tady máte ceník Z4M R a C z dubna 2008 Německo
Výroba probíhala v továrně ve Spartanburgu
Z4 M Roadster 6/4 3246 252 (343) 18,2 / 8,6 / 12,1 292 50.336,13- bez DPH - 59.900,– s DPH
Z4 M Coupé 6/4 3246 252 (343) 18,2 / 8,6 / 12,1 292 48.655,46 - Bez DPH 57.900,– s DPH
tady máte ceník Z4M R a C z dubna 2008 Německo
Výroba probíhala v továrně ve Spartanburgu
- Přílohy
-
- price_list_BMW_Z4M.pdf
- (766.06 KiB) Staženo 120 x
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: BMW Divize
chceš draho prodat, co?Bond007 píše:Cca 2 mega, tzn okolo 80 tis €
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Arnie J píše:chceš draho prodat, co?Bond007 píše:Cca 2 mega, tzn okolo 80 tis €
Pokud se dobře koukám tak v dubnu 2008 byl střed kurzu na 24,78 Kč takže to koštovalo cca 1 434 762,- Kč s daní
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: BMW Divize
zas me natahliacer.t píše:Arnie J píše:chceš draho prodat, co?Bond007 píše:Cca 2 mega, tzn okolo 80 tis €
Pokud se dobře koukám tak v dubnu 2008 byl střed kurzu na 24,78 Kč takže to koštovalo cca 1 434 762,- Kč s daní
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
njn, jenze obe Z4 co jsem mel byly z 2006 kdy byl kurz 28,125... a asi to teda nemám uplne v zakladuacer.t píše:Arnie J píše:chceš draho prodat, co?Bond007 píše:Cca 2 mega, tzn okolo 80 tis €
Pokud se dobře koukám tak v dubnu 2008 byl střed kurzu na 24,78 Kč takže to koštovalo cca 1 434 762,- Kč s daní
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Cena BMW Z4 3.0i Coupé na českém trhu činí 1.192.000,-Kč, BMW Z4 M Coupé pořídíte za 1.725.800,-Kč, psali na auto.cz, jestli se tomu da verit.
btw o tom rizeni u Z4 je zminka i na wiki
btw o tom rizeni u Z4 je zminka i na wiki
The Z4 includes an electro-mechanical power assist steering system which earned the vehicle considerable criticism. The system was introduced as a fuel-saving device by removing hydraulic pump loads from the engine. BMW claims this system provides a "more dynamic drive" and a "more direct feel." Motor journalists and racing drivers complained, however, that this device gave the vehicle an artificial, synthetic or indirect steering feel. The BMW Z4 M on the other hand, only included conventional hydraulic assistance, said to have given the car a much more direct and communicative feel.
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: BMW Divize
případně pokud se chce někdo podívat do manuálu ...
http://www.irvinebmw.com/usr/theme/imag ... _Coupe.pdf
http://www.irvinebmw.com/usr/theme/imag ... _Coupe.pdf
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: BMW Divize
to by mě fakt zajímalo, co tím BMW chtělo říctbreadvan píše:btw o tom rizeni u Z4 je zminka i na wikiThe Z4 includes an electro-mechanical power assist steering system which earned the vehicle considerable criticism. The system was introduced as a fuel-saving device by removing hydraulic pump loads from the engine. BMW claims this system provides a "more dynamic drive" and a "more direct feel." Motor journalists and racing drivers complained, however, that this device gave the vehicle an artificial, synthetic or indirect steering feel. The BMW Z4 M on the other hand, only included conventional hydraulic assistance, said to have given the car a much more direct and communicative feel.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!