Bond007 píše:me vzdycky prijde ze Z4 E85 coupe je uz za zenitem, ale kdykoli potkam jakoukoli jinou, porad je to nadherny auto...ale jen coupe, roadter je ...
Chlapi, jak to bylo s hydraulikou u minule Z4ky?
- Z4M vsechny mely hydrauliku, to vime a proto nejsou predmetem tohoto dotazu
- "obycejne" (ne-M modely) Z4ky v urcity moment zacaly dostavat elektricke rizeni
Nevite prosim kdy k tomu doslo, jak se to da papirove (na netu) poznat (spekulace prosim nepiste)?
Ja myslim ze vsechny maji elektricky, aspon tady to tak pisou
While the BMW Z4 was one of the first cars to introduce true electric power steering assist (EPAS) in 2002 (though it was beaten to market by 12 years by the Honda/Acura NSX)
Přes BMW parts katalog se dá najít skoro všechno.Všechny neM Z4 mají stejný číslo řízení. A k tomu řízení chybí olejová pumpa, olejové hospodářství a tak. Který u Z4M najdeš.
V linku je part number elektro řízení a odkazy kam všude se dávalo. Myslím že z neM Z4 nic nechybí.
In the words of Adrian van Hooydonk, Head of BMW Brand Design, “the new BMW Z4 Coupé is best described as a Pocket GT”. The car has been designed to feel ‘shrink-wrapped’ around its components and occupants to create the tightest-packaged high-performance long-distance GT car possible.
Nechci se hádat, když jeden z nás to auto má a já to nejsem , ale v základu podle mě 80 000€ určitě nestála. Mám za to, že byla levnější než Cayman a ten v základu stojí určitě pod dvě mega. V testu nějakýho Motortrendu jsem našel základní cenu asi 49,995 dolarů, ale nevím, jestli je to pravda a hlavně to bude cena dost odlišná od evropský ceny.