Razeni na volantu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27910
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Razeni na volantu
tak jezdi na S...tam se to k 1000rpm ani nepřiblíží...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Razeni na volantu
zas me porad nebavi poslouchat a zivit ten motor kterej porad toci 5000rpmřidičBOB píše:tak jezdi na S...tam se to k 1000rpm ani nepřiblíží...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Razeni na volantu
resitelny je radit si sam, nebo si nekupovat dsg
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27910
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Razeni na volantu
no, nevím...nedávno jsem měl v ruce Touareg TDI 8AT a osmička tam byla dřív než jsem se stačil rozkoukat...a to to není DSG.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Razeni na volantu
tak ona je chyba asi hlavne v koncernove filosofii, neznam horsi chovani automatu nez z koncernu VW, starej tiptronic dokazal pohrbit i jinak obstojny chovani 4,2 v A6. O DSG v passatech uz jsme mluvili. Kdyz jsem jel v nove A7 3.0TFSI tak jsem chvili vahal jestli je to HDM tiptronic nebo DSG, nakonec jsem zjistil ze S-tronic v sobe kombinuje nejlepsi z obou, pomalost tiptronicu a cukavost a debilnost dsg v bmw, jaguaru, LR, volvu s atm problem vazne nemam, ale cokoli koncernovyho mi prijde tragicky, i kdyz v porsche jsem s tim nejel, tam to mam jen z doslechu.řidičBOB píše:no, nevím...nedávno jsem měl v ruce Touareg TDI 8AT a osmička tam byla dřív než jsem se stačil rozkoukat...a to to není DSG.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW