Mozny to je, treba jsem zaujatej ale tobe prijde normalni radit za 6 v mirnym kopci pri 50 kmph?řidičBOB píše:mě DSG nevadí v jakémkoliv režimu... Většinou ale jezdím na D nebo S. Pádla ani ruční řazení moc nepoužívám... Řadí to to, co chci, rychle a dobře. Samozřejmě že, pokud DSG chci nachytat na hruškách, tak to není problém...ale proč bych to dělal. Vím, co chci, aby to zařadilo a tak toho také plynem dosáhnu. Bonde, to bude v noze
Razeni na volantu
Re: Razeni na volantu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Razeni na volantu
obzvlast pri to jak hlasite nastaveny vyfuky ma treba V6 passat mi prijde uplne tragicky poslouchat to upeni motoru v tech otackach kolem 1000rpm kdy se to totalne dusi...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Razeni na volantu
my co vnimame auto celym telem, se audiem oblbnout nenechame a to duneni podtocenyho motoru nepotlaci ani neklepsi subwooferřidičBOB píše:já mám Dynaudio Sound
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27910
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Razeni na volantu
Tak si sedni do 1.6TDI a poznáš, co je dunění... Mě to neduní...ale bublá
BTW: a jak to vnímáš v M550d, kde zvuk dělá repráček??
BTW: a jak to vnímáš v M550d, kde zvuk dělá repráček??
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Razeni na volantu
M550d aspon radi rozume. I konecne jsem pochopil proc seme vsichni u 330d pri podrazovani ptali co to tak divne chrci v motoru stejne chrci i 550D... reprak zazraky neumiřidičBOB píše:Tak si sedni do 1.6TDI a poznáš, co je dunění... Mě to neduní...ale bublá
BTW: a jak to vnímáš v M550d, kde zvuk dělá repráček??
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27910
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Razeni na volantu
Hele, nepřijde...ale ne vždycky jezdím na plno...občas potřebuju i telefonovat a mě to dělá hroznej randál, kterej slyší i druhá strana... Ale znám i auta, která maj v týhle rychlosti už sedmičkuBond007 píše:ale tobe prijde normalni radit za 6 v mirnym kopci pri 50 kmph?
M550d možná řadí rozumně, ale k ničemu jí to není. Uvnitř to nepěkně (dieselově) duní a navíc to nejede Když jsme dělali na PO testy, tak při plným u mě a u M550d, mne to auto nedojelo, natož předjelo A spotřebu to mělo vyšší než moje...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Mattbaylesa
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 144
- Registrován: pon 09 led 22:11
Re: Razeni na volantu
U OIII(2.0tdi) se mi dsg zdalo rozumne nastavene. Nesmyslne vysoke prevody tam nesly ani manualne, a ze by se motor podtocil a vyrazneji zadunel se snad nestalo. To mi tam spis chybel nejaky mezistupen mezi normalnim razenim a "sportem".
Re: Razeni na volantu
Mám v autě klasický HDM automat. 95% casu jezdim na D, ve zbylych pripadech (potreba vyjet nejaky zasnezeny ujezdeny kopec, a tak) radim, resp spis nastavim stupen co potrebuju pakou. Razeni na volantu jsem si neoblibil uz jen z duvodu delsi reakce na pokyn k preprazeni (oproti pace). Jak psal Jenyk, razeni lze celkem slusne ovladat plynem.
Re: Razeni na volantu
No me to dela randal taky, ale nepouzivam HF a tak to nikdo neslysi a me to vazne pije krev v jakymkoli jizdnim rezimu do 100km/h, pak uz mi ta sestka nevadi, i kdyz... treba mi vadi ze ani po meste s tim clovek nemuze brzdit motorem, protoze jeho brzdnej ucinek pri 1000rpm se blizi nule... kdyz jedu s vetsinou HDM automatu, absolutne nemam potrebu jim do toho hrabat, ale u DSG po prvnich 5 ujetych metrechřidičBOB píše:Hele, nepřijde...ale ne vždycky jezdím na plno...občas potřebuju i telefonovat a mě to dělá hroznej randál, kterej slyší i druhá strana... Ale znám i auta, která maj v týhle rychlosti už sedmičkuBond007 píše:ale tobe prijde normalni radit za 6 v mirnym kopci pri 50 kmph?
M550d možná řadí rozumně, ale k ničemu jí to není. Uvnitř to nepěkně (dieselově) duní a navíc to nejede Když jsme dělali na PO testy, tak při plným u mě a u M550d, mne to auto nedojelo, natož předjelo A spotřebu to mělo vyšší než moje...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW