Tak to ani náhodou, zvonění na mobilu u mě zůstává zatím stejný .breadvan píše:Lepsi nez 787b?
Motorsport mix
Re: Motorsport mix
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport mix
Notyvole!Snowman000 píše:Lotus Trophy
Re: Motorsport mix
Jak jsem Bathurst docela hodně jezdil v nějakým simulátoru na PC, tak tohle bych si nedovolil ani v tý hře. Je to borec!
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Motorsport mix
I kdyby mu to jelo líp, tak jízda v takovýmhle chumlu a na takhle složitý silnici je asi kurňa náročná. Mě spíš přijde, že to má v rukách o level líp jak všichni ostatní a asi ještě nechal mozek doma .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Motorsport mix
Za ten Bathurst
STCC @ Knutstorp
STCC @ Knutstorp
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport mix
STCC - E90...RWD a klasicke H-cko...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Motorsport mix
Jj To fungovani H-cka v 320si je vubec zajimavy. Porad mne bylo divny, proc nevyslapava spojku pri razeni a levou nohu pouziva k brzdeni a ono tyhle nesychronizovany dog-type H-cka funguji takhle:
V 320si wtcc to konkretne funguje takto:There is no depressing the clutch in the conventional sense like with the synchromesh transmission. A momentary break in engine load until the shift is achieved by a quick throttle blip or clutch depression. The driver will then experience the dog ring engaging with the next gear and the throttle can be reapplied. With practice this can be done in milliseconds.
To prevent the driver from having to de-clutch, a strain gauge is integrated in the gear stick. This emits an electrical impulse as soon as the driver touches the lever. This impulse makes the engine management system cut ignition, briefly reducing traction force slightly to enable the driver to shift gently but firmly without using the clutch.
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)