![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
158 výroba 97, I.facelift konec 01 (mod. řada 02) obnášel jinej interiér zvenku jenom doplňky lakované lišty, motor 2.0JTS nahradil 2.0TS, ostatní TS plní novější euro (čti jsou uškrcené).
II.facelift upraven interiér, novej extreriér, vzadu větší brzdy, pevnější kastle, jiné jtd atd.
Jestli vybíráš do 100t. jednoznačně jdi do faceliftu II.gen (2004 a novější)
U toho většinou z benzinu je 2.0JTS což je přímý vstřik, co znám lidi tak jsou sním všichni spokojení, ale moc se jich neprodalo po špatné pověsti 2.0TS. 1.6 a 1.8 se vyskytují velice zřídka
Pak se do pofaceliftové verze dával i busso 2.5V6, ale sehnat ho je skoro nemožné (v česku).
Tohle asi pro tebe bylo ideál
http://www.mates-auto.cz/detail/alfa-ro ... o-667.html
Věř mi a jdi do 2.5, je to úplně jiná liga a do toho auta se skvělé hodí, rozdíl ve spotřebě se dá přežít. Sedni do auta a jeď pro tohle
http://www.mates-auto.cz/detail/alfa-ro ... 4-206.html
Martin Tesař (mates-auto) je člověk který se alfama živí, neprodává žádné krámy, protože těm autům skutečně rozumí, už jsem od něj pár aut kupoval znám se sním osobně a jeho přístup při prodeji je vzorovej. Navíc má tam jednu 2.5V6 (stejný motor) na lpg které si můžeš vykopat a nechat namontovat do toho sedanu a pak budeš vysmátej
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Mít teď volný peníz tak prodávám TS a jedu pro ní
![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)