BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
breadvan
Řidič začátečník
Příspěvky: 192
Registrován: pon 07 lis 10:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od breadvan »

Ty brzdy jsou imho tak akorat, predpokladam-li, ze jezdis trochu sviznejc :D

Jj napis i Hartgemu, jsem zvedavej jaky to budou palky :))
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

za upravu RJ na 330D chteli u hartgeho cca 1000€...a tusim v cesku je zacal kdysi zastupovat AuTec, ale nevim jestli tu maji nekoho ted.

ja menim kotouce u 5er cca po 50 a u Z4 po 20 tisicich...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

Bond007 píše:ja menim kotouce u 5er cca po 50 a u Z4 po 20 tisicich...
Kdyz se blbe zeptam, proc je tak velky rozdil ve vydrzi kotoucu? - Ja u 130ky menil kotouce zhruba po 25-30 tis. km. U STI mam stale kotouce z tovarny (100 km do 50k km), mam na nich druhe desky, ktere jsou v pulce... Pritom jezdim dynamciteji a pneu mi to zere stejne (jedna sada letnich 10k km). Jinak po prenastaveni mezinapravy a se zavodnima deskama mi to brzdi lip nez 130ka.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

vsak taky Subaru brzdy jsou delane na vydrz, ne na to, aby brzdily ;)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

zalezi na materialu desek i kotoucu a taky na stylu..v 550i nebrzdim protoze jezdim pomalu :) a v z4 brzdim hodne protoze se bojim :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

Bond007 píše:..v 550i nebrzdim protoze jezdim pomalu :) a v z4 brzdim hodne protoze se bojim :D
=))
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od honziss »

pavproch píše:tak příští týden du na servis a zároveň měnit všechny kotouče a brzdové desky... 72tis km... je to moc nebo málo na 1715kg a 272 mnichovských hříbat? :D

jo a taky sem obeslal mailama s dotazem na přemapování ECU jak tady CZ: Krámský a BMWpower(p. Hajro), tak i Reich: ManhartRacing a DSMotorsport.... co myslíte, mám zkusitt i Hartgeho?
(o reakcích a pokud se rozhodnu do teho jít, tak i o výsledku tu pak písnu)
Zastupcem Hartge v CR je Invelt a ceny maj brutalni (cca Hartge x2). Ale, kdyz napises do Hartge (ja si s nima pisu na verkauf1@hartge.de, sedi o toho nakej Hakim Ouahab) a reknes jim ze do Inveltu nechces, tak se s nima da domluvit na terminu u nich. Do konce brezna maj akci na upgrady vykonu -12% z ceniku a instalaci zdarma.

Resil jsem s nima i naky technicky dotazy a docela mile me prekvapilo, ze tomu asi fakt rozumej :)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

dík, písnu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

tak písnuto hartgemu i hamannům...

ozvali se mi zpět od manhartů, že se stěhovali a že momentálně nemají dyno k dispozici a že ladí na ulici....

a taky mi napsal krakonoš Krámský, že požadovanou úpravu je schopen, ale že to nebude jenom ECU, ale i HW, a že mu mám zavolat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

se musím pochválit, jaxu šikovná... sem několik měsíců marně sháněl kovové M-logo přiměřené velikosti na batůžek... ale už mám vyřešeno DIY:

zakoupil sem klíčenku M3 (na základě inzerce na bmwklubu), odříznul z ní M-logo a domontoval ho na batůžek přesně dle mých představ.... :x

(nemám u sebe Nikona, abych to zblejsknul a jako správný staromilec mám mobil BEZ paparátu.... :p )

a ještě i bonus: po odříznutí M-loga z klíčenky M3 z ní zůstala klíčenka s Trojkou, což je ideál - už na ní sou náhradní hlíče k mojí 3er... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět