BMW Divize
Re: BMW Divize
Ty brzdy jsou imho tak akorat, predpokladam-li, ze jezdis trochu sviznejc
Jj napis i Hartgemu, jsem zvedavej jaky to budou palky
Jj napis i Hartgemu, jsem zvedavej jaky to budou palky
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: BMW Divize
za upravu RJ na 330D chteli u hartgeho cca 1000€...a tusim v cesku je zacal kdysi zastupovat AuTec, ale nevim jestli tu maji nekoho ted.
ja menim kotouce u 5er cca po 50 a u Z4 po 20 tisicich...
ja menim kotouce u 5er cca po 50 a u Z4 po 20 tisicich...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Kdyz se blbe zeptam, proc je tak velky rozdil ve vydrzi kotoucu? - Ja u 130ky menil kotouce zhruba po 25-30 tis. km. U STI mam stale kotouce z tovarny (100 km do 50k km), mam na nich druhe desky, ktere jsou v pulce... Pritom jezdim dynamciteji a pneu mi to zere stejne (jedna sada letnich 10k km). Jinak po prenastaveni mezinapravy a se zavodnima deskama mi to brzdi lip nez 130ka.Bond007 píše:ja menim kotouce u 5er cca po 50 a u Z4 po 20 tisicich...
Re: BMW Divize
vsak taky Subaru brzdy jsou delane na vydrz, ne na to, aby brzdily
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
zalezi na materialu desek i kotoucu a taky na stylu..v 550i nebrzdim protoze jezdim pomalu a v z4 brzdim hodne protoze se bojim
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Bond007 píše:..v 550i nebrzdim protoze jezdim pomalu a v z4 brzdim hodne protoze se bojim
Re: BMW Divize
Zastupcem Hartge v CR je Invelt a ceny maj brutalni (cca Hartge x2). Ale, kdyz napises do Hartge (ja si s nima pisu na verkauf1@hartge.de, sedi o toho nakej Hakim Ouahab) a reknes jim ze do Inveltu nechces, tak se s nima da domluvit na terminu u nich. Do konce brezna maj akci na upgrady vykonu -12% z ceniku a instalaci zdarma.pavproch píše:tak příští týden du na servis a zároveň měnit všechny kotouče a brzdové desky... 72tis km... je to moc nebo málo na 1715kg a 272 mnichovských hříbat?
jo a taky sem obeslal mailama s dotazem na přemapování ECU jak tady CZ: Krámský a BMWpower(p. Hajro), tak i Reich: ManhartRacing a DSMotorsport.... co myslíte, mám zkusitt i Hartgeho?
(o reakcích a pokud se rozhodnu do teho jít, tak i o výsledku tu pak písnu)
Resil jsem s nima i naky technicky dotazy a docela mile me prekvapilo, ze tomu asi fakt rozumej
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW Divize
tak písnuto hartgemu i hamannům...
ozvali se mi zpět od manhartů, že se stěhovali a že momentálně nemají dyno k dispozici a že ladí na ulici....
a taky mi napsal krakonoš Krámský, že požadovanou úpravu je schopen, ale že to nebude jenom ECU, ale i HW, a že mu mám zavolat...
ozvali se mi zpět od manhartů, že se stěhovali a že momentálně nemají dyno k dispozici a že ladí na ulici....
a taky mi napsal krakonoš Krámský, že požadovanou úpravu je schopen, ale že to nebude jenom ECU, ale i HW, a že mu mám zavolat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
se musím pochválit, jaxu šikovná... sem několik měsíců marně sháněl kovové M-logo přiměřené velikosti na batůžek... ale už mám vyřešeno DIY:
zakoupil sem klíčenku M3 (na základě inzerce na bmwklubu), odříznul z ní M-logo a domontoval ho na batůžek přesně dle mých představ....
(nemám u sebe Nikona, abych to zblejsknul a jako správný staromilec mám mobil BEZ paparátu.... )
a ještě i bonus: po odříznutí M-loga z klíčenky M3 z ní zůstala klíčenka s Trojkou, což je ideál - už na ní sou náhradní hlíče k mojí 3er...
zakoupil sem klíčenku M3 (na základě inzerce na bmwklubu), odříznul z ní M-logo a domontoval ho na batůžek přesně dle mých představ....
(nemám u sebe Nikona, abych to zblejsknul a jako správný staromilec mám mobil BEZ paparátu.... )
a ještě i bonus: po odříznutí M-loga z klíčenky M3 z ní zůstala klíčenka s Trojkou, což je ideál - už na ní sou náhradní hlíče k mojí 3er...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.