Výběr ojetiny kolem 50T
Výběr ojetiny kolem 50T
Ahoj, chtěl bych poradit, které auto by pro mě mohlo být nejvhodnější. Jezdil bych s ním každý den do práce cca 100km/den.
Samozřejmě bych chtěl co nejnižší spotřebu, docela jsem se zaměřil na nafťáky kolem 2.0, ale nevím jestli je to nejvhodnější z hlediska možných poruch ap.
Tyto modely jsem našel kolem těch 50T a docela se mi i líbí:
Ford Mondeo 2.0 TDCi
Peugeot 307 2.0 HDI
Renault Laguna 1.9dci 88kw
Které z těchto aut byste brali a nebo naopak proč ne, a nebo popř. který model by byl vhodnější, samozřejmě v té uvedené cenové kategorii?
díky za rady
Kleofasek
Samozřejmě bych chtěl co nejnižší spotřebu, docela jsem se zaměřil na nafťáky kolem 2.0, ale nevím jestli je to nejvhodnější z hlediska možných poruch ap.
Tyto modely jsem našel kolem těch 50T a docela se mi i líbí:
Ford Mondeo 2.0 TDCi
Peugeot 307 2.0 HDI
Renault Laguna 1.9dci 88kw
Které z těchto aut byste brali a nebo naopak proč ne, a nebo popř. který model by byl vhodnější, samozřejmě v té uvedené cenové kategorii?
díky za rady
Kleofasek
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
Není.kleofasek píše:jestli je to nejvhodnější z hlediska možných poruch ap.
2.9T RWD
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
do auta za 50 tisíc budeš muset nasypat nějakou údržbu, nafťák má proti atmosférickýmu benzínu menší spotřebu, zase vyšší obsah drahých součástek (turbo, vstřiky, dvouhmota), takže asi bude dražší na servis...jak ti nikdo neřekne, je to vždycky o konkrétním kusu a stavu.....
já sám mám staršího naf´táka a utrácím za servis...
z tvýho výběru bych bral Mondeo, je mi bližsí kvůli designu, sedadlům a jízdním vlastnostem..
PS: Dát do auta za 50 v prvním roce 50 do servisu mi přijde normál....za míň to nemůžeš čekat...
já sám mám staršího naf´táka a utrácím za servis...
z tvýho výběru bych bral Mondeo, je mi bližsí kvůli designu, sedadlům a jízdním vlastnostem..
PS: Dát do auta za 50 v prvním roce 50 do servisu mi přijde normál....za míň to nemůžeš čekat...
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
To je lepší si koupit nové
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
Tak to asi ne, ale chtít za 50 spolehlivé auto s malou spotřebou na 100 km denně mi přijde jako téměř neřešitelná úloha. Za tyhle peníze to bude v každém případě kasička. Jezdi vlakem, našetři 300 na auto a 50 na první servis, přečti si něco o spoelhlivosti nafťáků a rozhodni se, jestli chceš platit benzín nebo servis. A nemáš moc času, procento kurvítek v nových autech a ošizenost jejich konstrukce strmě stoupá a koupě ojetiny se stává větší a větší loterií.jack daniels píše:To je lepší si koupit nové
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
To má být vtip?cajoch píše:z tvýho výběru bych bral Mondeo, je mi bližsí kvůli designu, sedadlům a jízdním vlastnostem..
2.9T RWD
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
U mondeí se dívej jen po benzínech nebo vůbec - nafťáky byly tragédie.
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
proč?Jenyk píše: Tak to asi ne, ale chtít za 50 spolehlivé auto s malou spotřebou na 100 km denně mi přijde jako téměř neřešitelná úloha
jakékoli SDI....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
...se do Mondea vůbec nedávaly. TDDi jsou spolehlivé, TDCi po roku výroby 2003 jsou stejná loterie jako každý jiný Common Rail, ty známé problémy se vstřikovači byly hlavně zpočátku výroby a v roce 2003 se je celkem podařilo vyřešit. A mělo to naopak jeden pozitivní efekt, opravy vstřikovacích soustav Deplhi byly k mání nejdříve a jsou cenově nejníž. Benzín bude spolehlivější, ale bude si brát o něco víc. Je to něco za něco, ale když už tak Mondeo je dobrá volba. Podvozek je například velmi dobrý a proti třeba čemukoliv od VW i velmi odolný, stačí se podívat na kovářskou práci na předních ramenech. Nejlepší je poslední FL z roku 2005, tam se podařilo odstranit i rez lemů dveří, ale takové slušné za 50 nebude.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: Výběr ojetiny kolem 50T
Prý stejně jako každý jiný CR. Když to neumí ford nedejbože VW tak vlastně to vlastně nejde.
A co třeba JTD Alfa/Fiat které jezdí někdy od 97 a na žádné vstřikovače apod. netrpí.
Zrovna 156 se prodavaj za takove penize, ze do tehle ceny je realne neco koupit v peknem stavu a investice do toho taky nejsou silene (cca stejne jako ostatni), spise to bude chtit objezdit dost kusu, aby se skutecne nasel nejaky pekny.
A co třeba JTD Alfa/Fiat které jezdí někdy od 97 a na žádné vstřikovače apod. netrpí.
Zrovna 156 se prodavaj za takove penize, ze do tehle ceny je realne neco koupit v peknem stavu a investice do toho taky nejsou silene (cca stejne jako ostatni), spise to bude chtit objezdit dost kusu, aby se skutecne nasel nejaky pekny.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko