pavproch píše:...potlačení "nepadání" otáček při řazení nahoru pod zatížením. Prostě aby se motor choval tak, jak se motory chovaly v době před-Bruselské, aby razantně a rychle reagoval na přidání plynu v jakýchkoli otáčkách a po ubrání plynu aby naopak začal okamžitě "brzdit".
PP: nevim jeslti je to spravna uvaha, ale nemohl by to padani otacek pomoct vyresit odlehcenej setrvacnik?
Jinak me napada, co se zkusit zeptat treba u Kramskyho nebo podobnyho upravce? Verim, ze tam by si s tim mohli vedet rady. Akorat to clovek asi patricne zaplati... Ale aspon za zeptani nic nedas
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
nemá cenu řešit setrvačník u něčeho, co ubírá plyn tak, aby náhodou nevznikla jedna bublika do coly navíc a přidává tak, aby to náhodou nevyděsilo nějakého greenpísáka. Taky Vás všichni tihle serou... já si kupuju auto pro sebe a je udělané podle kde jakýho blba jen né k obrazu mému... NÁDHERA !!!
Tak ja mam za to, ze lightweight flywheel pomaha rychlejsimu narustu a padani otacek a pokud je toto hlavni problem, pak by setrvak mohl pomoct vic nez chip imho. O vykon PP ostatne nejde. Na M54B30 (3.0i), coz je EURO4, odlehcenej setrvak pomaha a funguje v tomto ohledu. Tak si myslim, ze by to aspon teoreticky stalo za uvahu i v PP pripade, byt jeho 3.0i uz ma EURO5...
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Arnie J píše:To se tak dělá oficiálně, ne? Nebo jako že opravdu v papírech bylo 2499 ccm a motor byl třílitr?
Myslím v označení modelu, ale v tomhle už BMW lže od půlky devadesátých let, pokud pomineme E23 745i z let osmdesátých jakožto přeplňovaný 3.2 / 3.4 L. Dneska to začali používat stylem Athlon XP ..., prostě je to jenom relativní číslo vyjadřující spíše postavení modelu a výkonnost než objem.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Stou upravou jednotky to urcite bude problem, v cesku podle me neresitelne.
Octavku na kazdem rohu cipne kazdej, protoze z drtive vetsiny se cipujou oturbene naftaky (zbytek oturbene benziny). U atmo motoru se stim proste nede nic moc delat (leda uprava v maximalnich otackach).
Pokud nekde ve stredni evrope je nekdo kdo tohle je schopen udelat tak bych se za nim vydal. Takova uprava stejne pujde kolem 10-20 v ceskych a tam uz tech 5-6 za benzin se da prezit (tedy pokud to skutecne bude mit nejaky vysledek).
A po pravde. I ty nejvetsi "cipari" co tady (na morave) jsou byvaji ve vysledku prostre strelci co si nekde neco precetli a podle toho to delaj, aniz by znali (poradne!) konkretni HW s kterym delaj.
Muzu se zkusit poptat znameho co tomu hodne rozumi (na nejake doporuceni osoby, ale to by nejspise bylo asi v UK), ale nezivi se tim, jenze je problem, ze obecny prehled ma samozrejmne ovsem, ale skutecny profik je pouze na svoje JTD a momentalne 3.0V6 ktere ladi.
Chce to proste sehnat nekoho kdo vi co dela a vi proc to dela (zkusenost s konkretnim typem motoru).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
jsou na morave hosi, kteri umi ladit BMW atmosfery. bond ma od jednoho delanou Z4 a 550i. pavprochovo auto je ale prilis nove a dotycny na nej, pokud se tedy neco nezmenilo, nema jednotku pro pripojeni k RJ. jinak by dokazal udelat presne to, co PP chce, tedy vyresit odezvu plynu, padani otacek atd.
jinak u BMW motoru se poladenim da najit i nejaky ten konik navic, u Z4 to melo byt snad i +20 k, bond povi vic. velkou roli hraje poladeni vanosu na konkretnim motoru
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou