Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Hmm Mi trochu kazíte radost. jsem četl všude na netu, že krásně držej atd. i dost lidí co MX-5 je jezdí a vycházej jim dobře..
co byste doporučili na příští sezonu tedy?
co byste doporučili na příští sezonu tedy?
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Jiné auto...
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Je to mozne, hned zprvu jsem psal, ze pneu co na jednom aute funguji na jinem fungovat nemusi a vice versa. Na BMW nefunguji, to mohu rici jasne , na MX-5 uvidite.Koby píše:Hmm Mi trochu kazíte radost. jsem četl všude na netu, že krásně držej atd. i dost lidí co MX-5 je jezdí a vycházej jim dobře..
co byste doporučili na příští sezonu tedy?
Doporucuji nejake semi slicky, ziskate razem jine auto
Edit: vasco tedy take doporucuje semi slicky
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Koukám do katalogů a tam Zero Nero v rozměru 205/40 ve váhovým indexu 88V nejsou, 88V jsou pouze v 205/45 (asi máš nějakou podpultovku ). Oba rozměry jsou se zesílenou bočnicí...
Ať je to jak chce, aby guma s takto nízkou bočnicí jako je 205/40 fungovala, musí mít bočnici samu o sobě hodně tvrdou a nějaký další přitvrzení už asi ani nepoznáš...
Jinak podle katalogů mají na normální ježdění docela měkkou směs a v kombinaci s tvrdou bočnicí a nízkou hmotností MX-5 by mohli fungovat docela dobře.
Ať je to jak chce, aby guma s takto nízkou bočnicí jako je 205/40 fungovala, musí mít bočnici samu o sobě hodně tvrdou a nějaký další přitvrzení už asi ani nepoznáš...
Jinak podle katalogů mají na normální ježdění docela měkkou směs a v kombinaci s tvrdou bočnicí a nízkou hmotností MX-5 by mohli fungovat docela dobře.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Jak podpultovku? to je nějakej nesmysl
ta zesílená bočnice znamená XL? To na pneu ale nikde neni...
ta zesílená bočnice znamená XL? To na pneu ale nikde neni...
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
XL = zesilená bočnice; RF,RD = vyztužená bočnice. A většinou RF je tvrdší než XL. Mrkni sem: http://typer.cz/forum/viewforum.php?f=17, co se týká vlasností gum tak tam toho je docela dost...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Koby, proste to nahodte a uvidite, teorie muze vypadat jak chce, presto realta muze byt uplne jina.
Podobne jako Vy jsem kdysi resil pneu na 130i. Chtel jsem na zadek neco co se vejde do max sire (225), zaroven bude mit tu spravnou prilnavost, mekke bocnice a pritom to nebudou semi slicky. Vzhledl jsem se v nejakych Pirellkach, vyhledl si specky, nasel ze se to dela v Porsche specifikaci s upravenymi bocnicemi a ruzne tvrdou smesi (N0-N6). Tak jsem to vsechno vycetl, objednal, nahodil... To bylo parady, kus Porsche na ose.
Tak jsem to vytahl na Nordschleife, auto tam litalo jak kamzik na namrzle skale, to byla hotova ledni revue. Tak jsem na to chvili koukal na parkovisti, az mi nekdo rekl neco jako: Ty vole, proc mas vzadu predni gumy z Boxsteru?
No nic, stravili jsme spolu jeste par hodin na jednom dalnicnim najezdu a sly z domu. Od te doby vim, ze co funguje nekde nefunguje jinde, na Porsche jsou tyhle Nx specifikace na predku opravdu dobre...
Podobne jako Vy jsem kdysi resil pneu na 130i. Chtel jsem na zadek neco co se vejde do max sire (225), zaroven bude mit tu spravnou prilnavost, mekke bocnice a pritom to nebudou semi slicky. Vzhledl jsem se v nejakych Pirellkach, vyhledl si specky, nasel ze se to dela v Porsche specifikaci s upravenymi bocnicemi a ruzne tvrdou smesi (N0-N6). Tak jsem to vsechno vycetl, objednal, nahodil... To bylo parady, kus Porsche na ose.
Tak jsem to vytahl na Nordschleife, auto tam litalo jak kamzik na namrzle skale, to byla hotova ledni revue. Tak jsem na to chvili koukal na parkovisti, az mi nekdo rekl neco jako: Ty vole, proc mas vzadu predni gumy z Boxsteru?
No nic, stravili jsme spolu jeste par hodin na jednom dalnicnim najezdu a sly z domu. Od te doby vim, ze co funguje nekde nefunguje jinde, na Porsche jsou tyhle Nx specifikace na predku opravdu dobre...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
jasně a to XL by mělo být na gumě k nalezení, nejspíše vedle rozměru s indexů že? Protože to tam nemám tak si nemyslim, že bych měl zesílenou bočnici, to je naopak podle mě to nejhorší, co bych si mohl přátjarka píše:XL = zesilená bočnice; RF,RD = vyztužená bočnice. A většinou RF je tvrdší než XL. Mrkni sem: http://typer.cz/forum/viewforum.php?f=17, co se týká vlasností gum tak tam toho je docela dost...
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
pjanda: Zajímá zkušenost Máte pravdu, nahodím je tam a uvidim Pak začnu laborovat co dál případně...
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
kdyz uz se tu narazilo na ruzne kombinace, tak tez pridam jednu docela zajimavou zkusenost. o e46 M3 se dost vi, ze je na limitu nedotaciva. kdyz jsem ji koupil a vezl domu na puvodni kombinaci gum, poznal jsem to v prvni rychle projete zatacce. postupne jsem ale vymenil zadni i predni a dopadlo to tak, ze vepredu mam velmi prilnave Pirelli Zero Corsa a vzadu GoodYear Eagle F1, ktere v adhezi za Pirelli docela zaostavaji. najednou jezdim uplne jinym autem, je akcni, krasne pretacive. v zatacce si staci povolit plyn a uz se jede bokem. a pokud se to dobre udela, lze velmi efektne projet i uzavrenou vracecku.
co tim chci rict. nejen volbou samotnych gum, ale pomoci spravne kombinace, jejiz nalezeni tedy muze chvili trvat, pneu lze docilit velmi zasadni zmeny chovani auta.
co tim chci rict. nejen volbou samotnych gum, ale pomoci spravne kombinace, jejiz nalezeni tedy muze chvili trvat, pneu lze docilit velmi zasadni zmeny chovani auta.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou