BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Tak tato zima si vybrala svoju prvu dan (aj ked asi nepriamo) :ymsigh:
Dnesny pohlad pod kapotu odhalil...
08032013127.jpg
08032013129.jpg
Spravne tusim zlosina c. 16?
Obrázek
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
breadvan
Řidič začátečník
Příspěvky: 192
Registrován: pon 07 lis 10:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od breadvan »

To bude klasika tesneni pod vikem ventilu. Tusis imho spravne :)
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Je este nieco co je dobre spolu s nim vymenit ked uz sa mi v tom budu hrabat? :) A diky moc za potvrdenie :)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
breadvan
Řidič začátečník
Příspěvky: 192
Registrován: pon 07 lis 10:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od breadvan »

Poradne jeste mrkni odkud presne olej tece. Ja to odahduju podle toho, ze timto problemem trpi bohuzel ne zrovna malo M54 i M52. Hanba BMW L-) Nicmene problem casto byva prave v testeni pod vikem ventilu, pak se taky pretesnuje vanos nebo meni tesneni olejovyho filtru. Ty gumy casem ztvrdnou a prd tesni.

Na netu najdes mraky navodu, viz treba http://argyrides.eu/bmw/performance/van ... _seals.htm
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Tak tento navod je priam luxusny...diky moc...ze by som mal program na vikend? :D Ale asi to necham mechosom :)
Ked tak pozeram tak mne to tam chcije jak keby tam ziadne tesnenie ani nebolo, lebo mam to aj nad jednym a aj nad druhym vyfukom...nechapem...

Kazdopadne, za toto teda velke "DIKY" do bavoraku, ze aspon nieco posrali ;))

Uz len posledny dotaz...objednat tieto dve sady?
http://prebmw.sk/product/tesnenie-veka- ... 24368c7046
http://prebmw.sk/product/double-vanos-t ... 54-/224312

Nechcem byt zgrlos, ale 90ojro? Za par tesneni?
Ano ja viem ja viem...kupil si si Bavo tak plac ;))

EDIT: Trochu som popatral mal by som byt este happy, ze co a za aku cenu sa mi podarilo najst...hlavne ten vanos s ktorym ja problemy urcite mat budem...Info z E46.bmwklubu...
Docela podrobne... Nicemene jsem sjel cely clanek v aj a docela uz chapu cenu tech tesneni a o krouzku. Kluci to pojali opravdu vedecky. Zadny hop na kravu a je tele:))

Nejdriv udelali rozbor novych dilu OEM vanos, zjistili, ze NBK (buna) je obyc kaucuk o krouzek. Neni uplne rezistentni syntetickemu oleji a ma max teplotu 100st. Vlivem teploty casem ztvrdne a otlacene plochy na prumerech prestanou tesnit. Prijde mi to skoro az jako zamer konstrukteru z NDR. Museli vedet ze pracovni teplota je nizka a dam do do hydraulickeho okruhu gumu, ktera neodola doporucenemu oleji? To by napadlo i me:)) ze to nemuze vydrzet. Delame tak trochu i hydraulicke rozvadece a tohle jsou zakladni veci. Ale myslenka dobra,
Motor to neznici, akorat ztrati vykon, bude zrat vic a majitele bude otravovat kolisani otacek. A maji jistotu, ze kazdy auto povali co 40tis. do servisu na vymenu komplet vanosu za 15tici, s tim ze mu tam daji stejnou sracku jakou vytahnou. Tady mas bambulo a jed:)) Nashledanou... Inu zajimave, ale treba otom nevedeli, kdyz to pak uz delali jinak. Kazdopadne besian se pokousel zmenu prosadit primo u BMW, ale smetli to ze stolu s tim, ze se zadna evoluce tesneni vanosu delat nebude. Jinymi slovy, hus babo, kazis nas kseft a jmeno.

Kazdoapdne tesneni je 75% teflon, 23%uhlik a 2% grafit
O kruhy jsou z Vitonu

To ze po vymene to neni uplne ono je normalni. Teflonove tesneni je frezovano s hrubym povrchem, ktery se po cca 800km po meste zalesti o valec a o kruh. Pak to bude jako vino. Nebo jako origo gumovy shit, rozdil ve funkci neni, ale ty besian jsou uz nafurt.
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne sob 09 bře 08:53, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
reactor
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: pon 27 srp 22:39

Re: BMW Divize

Příspěvek od reactor »

Nejsi v tom sám, týden staré překvápko zanechala zima i u mne.
motor1.jpg
motor2.jpg
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Vitam ta v klube :ymhug:
Ides riesit iba to tesnenie ci uz aj VANOS?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
reactor
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: pon 27 srp 22:39

Re: BMW Divize

Příspěvek od reactor »

Inu vyřeším napřed těsnění ventil víka a buď počkám jestli na e46.bmwklubu nebude další hromadnej nákup a nebo objednám od Beisan systems sám, ale čeká mě to dřív či pozdějc tak jako tak.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Tohle sem před chvíli postnul na bmwklubu.cz, třeba mi tady taky někdo odpoví:¨
Chlopi, je nás tady pár (doslova) s tímhle motorem (já mám e91 330ixT MR2011, 6MT) - chcu se zeptat, jestli má někdo podobný "pseudoproblém".

Mám najeto 70kkm, prakticky od prvopočátku registruju OBČASNÝ slabý nepříjemný pískavý zvuk z motoru:

- jak píšu dělá to jen občas, vždy ale při plně zahřátým motoru
(při studeným nikdy)
- je to slyšet jen mezi cca 2100 a 2400 otáček
- bez ohledu na zařazenou rychlost a dělá to i na neutrál
- bez ohledu na rychlost pohybu auta, dělá to i při stojícím autě
- zvuk to je "pískavý" (stále stejná frekvence, intezita se mění dle otáček, nejlasitější je to kolem 2300otáček), něco jako když se zadní strana klíňáku (ta s textilní texturou) o něco velkou rychlostí "šuchá" nebo by se to dalo přirovnat k pískání sání turba - enemže brambor a) turbo nemá a b) nemění to intezitu/frekvenci s otáčkami motoru jako ten zvuk z turba - ten znám, pískalo mi takle turbo na 1.9TDi)
- po otevření haubny (při stojícím autě) to jde někde (asi) z přední strany motoru)

Jak píšu, dělá to celou dobu, co autí mám (2 roky), nezhoršuje se to, ale je to nepříjemné.... jezdím totiž zásadně s vypnutým rádiem a poslouchám symfonii pro 6 hrnků a 24 ventilů, takže slyším kaýždé pírko spadnout....

Protože se tyhle motoru dávaly i do 5er, postnu tam taky odkaz na tohle vlákno.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Motor podél, hluk zepředu. IMHO problém bude nějaká z kladka při určitých podmínkách (teplota, vibrace v určitém spektru otáček atd.)
R6 sem nikdy neměl pod rukama, ale obecně jednoduchá diagnostika když to píská tak shodit klíňák (většinou otázka povolení jednoho šroubu) a zkusil to staticky bez něj jestli to dělá
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět