BMW Divize
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak tato zima si vybrala svoju prvu dan (aj ked asi nepriamo)
Dnesny pohlad pod kapotu odhalil... Spravne tusim zlosina c. 16?
Dnesny pohlad pod kapotu odhalil... Spravne tusim zlosina c. 16?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
To bude klasika tesneni pod vikem ventilu. Tusis imho spravne
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Je este nieco co je dobre spolu s nim vymenit ked uz sa mi v tom budu hrabat? A diky moc za potvrdenie
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Poradne jeste mrkni odkud presne olej tece. Ja to odahduju podle toho, ze timto problemem trpi bohuzel ne zrovna malo M54 i M52. Hanba BMW Nicmene problem casto byva prave v testeni pod vikem ventilu, pak se taky pretesnuje vanos nebo meni tesneni olejovyho filtru. Ty gumy casem ztvrdnou a prd tesni.
Na netu najdes mraky navodu, viz treba http://argyrides.eu/bmw/performance/van ... _seals.htm
Na netu najdes mraky navodu, viz treba http://argyrides.eu/bmw/performance/van ... _seals.htm
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak tento navod je priam luxusny...diky moc...ze by som mal program na vikend? Ale asi to necham mechosom
Ked tak pozeram tak mne to tam chcije jak keby tam ziadne tesnenie ani nebolo, lebo mam to aj nad jednym a aj nad druhym vyfukom...nechapem...
Kazdopadne, za toto teda velke "DIKY" do bavoraku, ze aspon nieco posrali
Uz len posledny dotaz...objednat tieto dve sady?
http://prebmw.sk/product/tesnenie-veka- ... 24368c7046
http://prebmw.sk/product/double-vanos-t ... 54-/224312
Nechcem byt zgrlos, ale 90ojro? Za par tesneni?
Ano ja viem ja viem...kupil si si Bavo tak plac
EDIT: Trochu som popatral mal by som byt este happy, ze co a za aku cenu sa mi podarilo najst...hlavne ten vanos s ktorym ja problemy urcite mat budem...Info z E46.bmwklubu...
Ked tak pozeram tak mne to tam chcije jak keby tam ziadne tesnenie ani nebolo, lebo mam to aj nad jednym a aj nad druhym vyfukom...nechapem...
Kazdopadne, za toto teda velke "DIKY" do bavoraku, ze aspon nieco posrali
Uz len posledny dotaz...objednat tieto dve sady?
http://prebmw.sk/product/tesnenie-veka- ... 24368c7046
http://prebmw.sk/product/double-vanos-t ... 54-/224312
Nechcem byt zgrlos, ale 90ojro? Za par tesneni?
Ano ja viem ja viem...kupil si si Bavo tak plac
EDIT: Trochu som popatral mal by som byt este happy, ze co a za aku cenu sa mi podarilo najst...hlavne ten vanos s ktorym ja problemy urcite mat budem...Info z E46.bmwklubu...
Docela podrobne... Nicemene jsem sjel cely clanek v aj a docela uz chapu cenu tech tesneni a o krouzku. Kluci to pojali opravdu vedecky. Zadny hop na kravu a je tele:))
Nejdriv udelali rozbor novych dilu OEM vanos, zjistili, ze NBK (buna) je obyc kaucuk o krouzek. Neni uplne rezistentni syntetickemu oleji a ma max teplotu 100st. Vlivem teploty casem ztvrdne a otlacene plochy na prumerech prestanou tesnit. Prijde mi to skoro az jako zamer konstrukteru z NDR. Museli vedet ze pracovni teplota je nizka a dam do do hydraulickeho okruhu gumu, ktera neodola doporucenemu oleji? To by napadlo i me:)) ze to nemuze vydrzet. Delame tak trochu i hydraulicke rozvadece a tohle jsou zakladni veci. Ale myslenka dobra,
Motor to neznici, akorat ztrati vykon, bude zrat vic a majitele bude otravovat kolisani otacek. A maji jistotu, ze kazdy auto povali co 40tis. do servisu na vymenu komplet vanosu za 15tici, s tim ze mu tam daji stejnou sracku jakou vytahnou. Tady mas bambulo a jed:)) Nashledanou... Inu zajimave, ale treba otom nevedeli, kdyz to pak uz delali jinak. Kazdopadne besian se pokousel zmenu prosadit primo u BMW, ale smetli to ze stolu s tim, ze se zadna evoluce tesneni vanosu delat nebude. Jinymi slovy, hus babo, kazis nas kseft a jmeno.
Kazdoapdne tesneni je 75% teflon, 23%uhlik a 2% grafit
O kruhy jsou z Vitonu
To ze po vymene to neni uplne ono je normalni. Teflonove tesneni je frezovano s hrubym povrchem, ktery se po cca 800km po meste zalesti o valec a o kruh. Pak to bude jako vino. Nebo jako origo gumovy shit, rozdil ve funkci neni, ale ty besian jsou uz nafurt.
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne sob 09 bře 08:53, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Nejsi v tom sám, týden staré překvápko zanechala zima i u mne.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Vitam ta v klube
Ides riesit iba to tesnenie ci uz aj VANOS?
Ides riesit iba to tesnenie ci uz aj VANOS?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Inu vyřeším napřed těsnění ventil víka a buď počkám jestli na e46.bmwklubu nebude další hromadnej nákup a nebo objednám od Beisan systems sám, ale čeká mě to dřív či pozdějc tak jako tak.
Re: BMW Divize
Tohle sem před chvíli postnul na bmwklubu.cz, třeba mi tady taky někdo odpoví:¨
Chlopi, je nás tady pár (doslova) s tímhle motorem (já mám e91 330ixT MR2011, 6MT) - chcu se zeptat, jestli má někdo podobný "pseudoproblém".
Mám najeto 70kkm, prakticky od prvopočátku registruju OBČASNÝ slabý nepříjemný pískavý zvuk z motoru:
- jak píšu dělá to jen občas, vždy ale při plně zahřátým motoru
(při studeným nikdy)
- je to slyšet jen mezi cca 2100 a 2400 otáček
- bez ohledu na zařazenou rychlost a dělá to i na neutrál
- bez ohledu na rychlost pohybu auta, dělá to i při stojícím autě
- zvuk to je "pískavý" (stále stejná frekvence, intezita se mění dle otáček, nejlasitější je to kolem 2300otáček), něco jako když se zadní strana klíňáku (ta s textilní texturou) o něco velkou rychlostí "šuchá" nebo by se to dalo přirovnat k pískání sání turba - enemže brambor a) turbo nemá a b) nemění to intezitu/frekvenci s otáčkami motoru jako ten zvuk z turba - ten znám, pískalo mi takle turbo na 1.9TDi)
- po otevření haubny (při stojícím autě) to jde někde (asi) z přední strany motoru)
Jak píšu, dělá to celou dobu, co autí mám (2 roky), nezhoršuje se to, ale je to nepříjemné.... jezdím totiž zásadně s vypnutým rádiem a poslouchám symfonii pro 6 hrnků a 24 ventilů, takže slyším kaýždé pírko spadnout....
Protože se tyhle motoru dávaly i do 5er, postnu tam taky odkaz na tohle vlákno.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Motor podél, hluk zepředu. IMHO problém bude nějaká z kladka při určitých podmínkách (teplota, vibrace v určitém spektru otáček atd.)
R6 sem nikdy neměl pod rukama, ale obecně jednoduchá diagnostika když to píská tak shodit klíňák (většinou otázka povolení jednoho šroubu) a zkusil to staticky bez něj jestli to dělá
R6 sem nikdy neměl pod rukama, ale obecně jednoduchá diagnostika když to píská tak shodit klíňák (většinou otázka povolení jednoho šroubu) a zkusil to staticky bez něj jestli to dělá
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko