Ojeté auto pro 18-ti letého
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
enthusiastic.driver - Díky, ''FL'' = facelift, chápu to dobře? V jakým roce se dělal?
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Počkat půl roku a vzít mojí Corollu
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Tohle opravdu není za pár peněz.jarka píše:Říct o Almaře GTi, že je málo sportovní? Koukni co se z toho nechá za relativně pár peněz udělat až tě přestane bavit sériový stav:
http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... 11&start=0
RWD
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Kdyby tu byl někdo kdo by se nudil a mohl to porovnat, tak by mohl odpovědět na mojí dalčí otázku :
Jak myslíte, že jsou na tom proti sobě MX5, Puma a Almera v jízdních vlastnostech? Dá se to nějak shrnout?
Jak myslíte, že jsou na tom proti sobě MX5, Puma a Almera v jízdních vlastnostech? Dá se to nějak shrnout?
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Almera non GTI bude uplne obyc auto s podvozkom na presun A-B
Puma a MX-5 su uplne inde
Puma a MX-5 su uplne inde
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Ale Almera GTI zas nijak tupá není, naopak
Ain´t nobody got time for that
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Když jste tu mluvili o tom stanovení požadavků... Jeden z důležitejch je podle mě počet najetých km... Jenže bohužel nevím kolik maximálně by to mělo mít. Nebo je to jedno a závisí na individuální péči o auto?
Co třeba toto?
http://auto.bazos.cz/inzerat/22541211/F ... i-92kW.php
Pokud to má na tachometru opravdu 92 tis. tak si myslim, že to na 100% jede druhý kolo, ne? Je v tom případě 190 000 km ještě číslo, po kterým má auto co nabídnout nebo už to všechno bude odcházet? Děkuju moc za odpověď
Co třeba toto?
http://auto.bazos.cz/inzerat/22541211/F ... i-92kW.php
Pokud to má na tachometru opravdu 92 tis. tak si myslim, že to na 100% jede druhý kolo, ne? Je v tom případě 190 000 km ještě číslo, po kterým má auto co nabídnout nebo už to všechno bude odcházet? Děkuju moc za odpověď
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
No téměř šestnáctiletý auto bude mít skutečně minimálně těch 192kkm, pokud nestálo rozstříknutý několik více let někde v kopřivách. Konkrétně tomuhle kousku bych se asi vyhnul obloukem, podle jistejch indicií, jako např. nápis PUMA na kufru poskládanej z písmenek od benzínky, asi není majitel úplně normální. Nebo "při osobním odběru SLEVA 5000!!!!!!!" - asi počítá s tím, že si to někdo nechá zaslat na dobírku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Kilometre ber asi tak relevantnu info ako to ake pocasie ti hlasia o mesiac A to neberiem do uvahy, ze ci je pravdivy abo nepravdivy ten udaj...auto sa da znicit po 20 tisic km a ine bude mat 350 tisic a bude v lepsom stave. Dobrym znakom kazdopadne pri inzeratoch je uprimnost, nie info co vsetko menil, ale co vsetko je naprd a bude treba menit (ziadna jazdenka nie je 100%-na).
Ja osobne som predal Passata co mal 380tisic, kedy som vypisal vsetky problemy na 3 riadky (do toho auta som posledny pol rok uz nic neinvestoval), za 5 minut od vystavenia inzeratu
Ja osobne som predal Passata co mal 380tisic, kedy som vypisal vsetky problemy na 3 riadky (do toho auta som posledny pol rok uz nic neinvestoval), za 5 minut od vystavenia inzeratu
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Na kilometry ser... Obzvlášť v této cenové relaci to je holý nesmysl. A obecně to je zcela nedůležitý požadavek.
Jinak ke srovnání jízdních vlastností Pumy a MX-5. Řekl bych, že obě dvě auta použily stejný recept na jinou koncepci-naladěním a filozofií jsou prakticky stejné.
V obou případech jsou podvozky nastavené spíše na srandu a snadnou ovladatelnost, než maximální grip - obě mají poměrně nízko položené limity. Obě auta jsou skvěle ovladatelné plynem, obě odpouštějí chyby a obě jsou výborné k pochopení a naučení se různých technik řízení.
V obou případech dostaneš výborné řízení, řazení i chod pedálů. A v obou autech si časem položíš otázku, proč tam soudruzi nikdy nedali silnější motor.
K pumě mě snad napadá ještě to, že jde na poměry předokolek velmi ráda a často bokem.
Almeru jsem nikdy neřídil, takže neposloužím...
Jak už bylo řečeno - linkovaná Puma je už od pohledu děsná. Spíš bych zkusil tuto: http://auto.bazos.cz/inzerat/22536517/F ... ec-EFI.php
A mimochodem, škoda že už nekoukáš na MX fórum - minulý týden ti utekla MX-5NA, jejíž majitel se zbláznil, protože šla za 37.000 a byla ve velmi doporučeníhodném stavu.
Jinak ke srovnání jízdních vlastností Pumy a MX-5. Řekl bych, že obě dvě auta použily stejný recept na jinou koncepci-naladěním a filozofií jsou prakticky stejné.
V obou případech jsou podvozky nastavené spíše na srandu a snadnou ovladatelnost, než maximální grip - obě mají poměrně nízko položené limity. Obě auta jsou skvěle ovladatelné plynem, obě odpouštějí chyby a obě jsou výborné k pochopení a naučení se různých technik řízení.
V obou případech dostaneš výborné řízení, řazení i chod pedálů. A v obou autech si časem položíš otázku, proč tam soudruzi nikdy nedali silnější motor.
K pumě mě snad napadá ještě to, že jde na poměry předokolek velmi ráda a často bokem.
Almeru jsem nikdy neřídil, takže neposloužím...
Jak už bylo řečeno - linkovaná Puma je už od pohledu děsná. Spíš bych zkusil tuto: http://auto.bazos.cz/inzerat/22536517/F ... ec-EFI.php
A mimochodem, škoda že už nekoukáš na MX fórum - minulý týden ti utekla MX-5NA, jejíž majitel se zbláznil, protože šla za 37.000 a byla ve velmi doporučeníhodném stavu.