Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Zdravím všechny, zakládám první svoje téma na tomto foru
Chtěl jsem se zeptat, zda poznám pocitově rozdíl v pneu, které se liší o jedno číslo v hmotnostním a rychlostním indexu. Mám mít na autě 205/40 R17 84W , ale "bohužel" mám 88V... Poznám to nebo nemáš šanci? Konk. na gumách Pirelli Pzero nero.
Díky
Chtěl jsem se zeptat, zda poznám pocitově rozdíl v pneu, které se liší o jedno číslo v hmotnostním a rychlostním indexu. Mám mít na autě 205/40 R17 84W , ale "bohužel" mám 88V... Poznám to nebo nemáš šanci? Konk. na gumách Pirelli Pzero nero.
Díky
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
nijak. Ale možná to pozná počítač.Při nějaké simulaci.Třeba rozdíl 0,005% v něčem
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Koby, vitejte
Oba typy se lisi hmotnostnim a rychlostnim indexem. Ten prvni ovlivnuje konstrukci bocnic, coz muze byt pocitove znat, ale u takto blizkych indexu spise nebude. Podobne lze hovorit o tom druhem, ten ovlivnuje celou konstrukci pneumatiky, ale to nebude u W vs V znat nijak.
Otazkou tedy je hlavne to, zda casteji nez narazove jezdite pres 240 kmh. Pokud ne, pak nema smysl volit vyssi nez V, nicemu to neprospeje a pocitove to muze jen uskodit.
Oba typy se lisi hmotnostnim a rychlostnim indexem. Ten prvni ovlivnuje konstrukci bocnic, coz muze byt pocitove znat, ale u takto blizkych indexu spise nebude. Podobne lze hovorit o tom druhem, ten ovlivnuje celou konstrukci pneumatiky, ale to nebude u W vs V znat nijak.
Otazkou tedy je hlavne to, zda casteji nez narazove jezdite pres 240 kmh. Pokud ne, pak nema smysl volit vyssi nez V, nicemu to neprospeje a pocitove to muze jen uskodit.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Jasně, tak to se mi ulevilo, i když broučka budu mít asi pořád .. njn, ježíšek se trochu seknul, koukal jen na rozměr...
Víc jak 240kmh horko těžko, protože max. MX-5 je asi 220kmh Proto mi trochu uniká, proč tam výrobce předepisuje W, když mi v pohodě přijde dimenzovaný už to V. Co jsem se dočetl já, tak rozdíl v gumách s vyšším rychlostním indexem je ten, že jsou měkčí, tudíž pro sportovnější jízdu vhodnější. Hmotnostní index uplně neřeším, tam si myslím, že to bude max. o něco tvrdší.
Víc jak 240kmh horko těžko, protože max. MX-5 je asi 220kmh Proto mi trochu uniká, proč tam výrobce předepisuje W, když mi v pohodě přijde dimenzovaný už to V. Co jsem se dočetl já, tak rozdíl v gumách s vyšším rychlostním indexem je ten, že jsou měkčí, tudíž pro sportovnější jízdu vhodnější. Hmotnostní index uplně neřeším, tam si myslím, že to bude max. o něco tvrdší.
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Kazdopadne nejde o rozdily, kvuli kterym by bylo nutne nejak vahat s pouzitim, pro chovani pneumatiky je beztak predevsim jeji konstrukce jako takova (tedy o jakou pneumatiku jde) nez jeji specifikace. V tomto ohledu zrovna s PZero Nero nemam nejlepsi zkusenosti, ale je treba to vyzkouset, nektere pneumatiky na nekterych autech funguji a na jinych ne...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Koby: MX-5 je docela lehké auto a Koby by mohl dopadnout jako já u Clia, kam jsem koupil též PZero Nero s vyšším váhovým indexem a auto začalo nepříjemně odskakovat :-|
2.9T RWD
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
hondo nestraš O kolik těch řad si to měl jiný!?
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
tak dle toho co povida, tak asi o 20
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
To bylo spis kvuli PZero Nero jako takovym, neznam mnoho lidi, kteri by z nich byli nadseni - jsou tvrdsi a pritom mnoho nevydrzi. Ale je-li to darovany kun...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n