Výběr svižného auta.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28152
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr svižného auta.
Clio, GT86...tak mne tedy napadá, jak by měla být ta zábava velká a co jiného by měla, krom zábavy, splňovat?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 96
- Registrován: pát 06 črc 16:31
Re: Výběr svižného auta.
Tak byl to takovej návrh jenom. Samozřejmě Clio asi neni zrovna nejpraktičtější auto, ale existujou jiný alternativy. Ale rychlý, úsporný a zároveň zábavný auto se těžko shání. GT86 asi neni zrovna nejrychlejší auto a na okruhu si člověk užije víc s M3, ale na provoz bude asi levnější a podvozek bude na normální ježdění pohodlnější. Ale byl to jenom muj názor a nápad, když máte názor jinej já ho respektuju a jenom jsem chtěl navrhnout něco jiného
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28152
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr svižného auta.
...ono to byla spíš otázka na zakladatele tématu. Protože velikost/praktičnost toho auta na zábavu je zcela jistě důležitá.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr svižného auta.
Velikost je nepodstatná, stačí mi tam složit sebe 190cm 110kg a jednu modelku 90-60-90 Začínám, ale dávat dohromady plus a mínusy. Do výběru mi ještě padla E93 335i, ale zdá se mi nesmyslně drahá 700k -/+ se dá sehnat, od 800 začínají už zajímavý E92 M3, takže mi to připadá jako totální nesmysl, avšak auto bez střechy má vyšší MachrIndex
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5688
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr svižného auta.
Tak potom by som do zoznamu urcite zaradil Z4, ci uz bez strechy abo coupe a kludne M-kovu verziu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Výběr svižného auta.
Baliku, jestli se chceš s autem na asfalt bavit, tak jedině zadohrab......(nebo 4 kolku ale stálou)
je to prostě jiný, o moc lepší
změň postup, vyber si pár kandidátů a s každým si zaři´d zkušební jízdu..chce to trochu námahy a času, ale nejlíp si vybereš, to mi věř...
a osobně si myslím, že BMW v šestiválci 3 litry+ v benzínu (vzhledem k tvýmu použití) je nejlepší průnik auta co baví při jízdě i auta který se dá denně jezdit do práce.....
jo a přečti si tu testy pana Jandy, jasně se dozvíš že žádný sportovní svezení pod 10l neexistuje, prostě každá legrace něco stojí...
ale třeba pavproch jezdí +- za 10 s BMW 330xi a to bydlí na horách a nešetří to....
takže mohuli ti radit, vybírej benzínový BMW
je to prostě jiný, o moc lepší
změň postup, vyber si pár kandidátů a s každým si zaři´d zkušební jízdu..chce to trochu námahy a času, ale nejlíp si vybereš, to mi věř...
a osobně si myslím, že BMW v šestiválci 3 litry+ v benzínu (vzhledem k tvýmu použití) je nejlepší průnik auta co baví při jízdě i auta který se dá denně jezdit do práce.....
jo a přečti si tu testy pana Jandy, jasně se dozvíš že žádný sportovní svezení pod 10l neexistuje, prostě každá legrace něco stojí...
ale třeba pavproch jezdí +- za 10 s BMW 330xi a to bydlí na horách a nešetří to....
takže mohuli ti radit, vybírej benzínový BMW
Re: Výběr svižného auta.
eeee, powerproch jezdí dlouhodobě za 11,25... a v poslední době průměr stále stoupá, jak se po 70kkm s autím konečně trochu sžívám...)cajoch píše: ale třeba pavproch jezdí +- za 10 s BMW 330xi a to bydlí na horách a nešetří to....
jinak souhlas, R6 z mnichova rullleeez
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr svižného auta.
No jiný než FWD je to určitě. Jestli nutně lepší, to je otázka resp. věc názoru.cajoch píše:Baliku, jestli se chceš s autem na asfalt bavit, tak jedině zadohrab......(nebo 4 kolku ale stálou)
je to prostě jiný, o moc lepší (...)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Výběr svižného auta.
to pavproch: no já si četl jaks jel z lyží ve francii s velrybou za 10...i jedenáct je dobrý, já jezdím za 9-10 s 530DA..
BTW, sem taky nadšenej lyžař, dokonce jsem se na lyžích zchromil tak že jsem skončil v autě s automatem...ale ortéza za 550 USD s lyžuju dál..
to beaumont: to je jistě věc názoru, ale já sem pro zadokolky jednoznačně....jezdím seriózně simulátory (rF1 i 2, iRacing atd, zskže mám představu)..třeba Octavia cup, to pak vypadá tak že stojíš na plynu skoro furt, do zatáčky na plynu, furt na plynu, zeptejte se fulína, skalickýho nebo jinejch co to jezděj....zadokolka je prostě jiná káva ani nemusí být supersilná...
BTW, sem taky nadšenej lyžař, dokonce jsem se na lyžích zchromil tak že jsem skončil v autě s automatem...ale ortéza za 550 USD s lyžuju dál..
to beaumont: to je jistě věc názoru, ale já sem pro zadokolky jednoznačně....jezdím seriózně simulátory (rF1 i 2, iRacing atd, zskže mám představu)..třeba Octavia cup, to pak vypadá tak že stojíš na plynu skoro furt, do zatáčky na plynu, furt na plynu, zeptejte se fulína, skalickýho nebo jinejch co to jezděj....zadokolka je prostě jiná káva ani nemusí být supersilná...
Re: Výběr svižného auta.
pche!cajoch píše:to pavproch: no já si četl jaks jel z lyží ve francii s velrybou za 10...i jedenáct je dobrý, já jezdím za 9-10 s 530DA..
BTW, sem taky nadšenej lyžař, dokonce jsem se na lyžích zchromil tak že jsem skončil v autě s automatem...ale ortéza za 550 USD s lyžuju dál.....
já lyžuju s nerezovou kyčlí enem za 13.000 EUR (zaplacených ze svýho v době kdy tojro bylo 32 kaček, bo VZP ňa poslala do řiti) , heč....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.