vyber Golf VII

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od řidičBOB »

nevím, co to dělá, byť mám pár tisíc km s 1.2TSI 7DSG odjeto...jestli někdo čeká od obsahu 1.2 zázraky, tak patrně zklamán bude. Pokud ne, tak se mu dostane odpovídající dynamiky. Na Dčku je to hodně ECO, takže to řadí okamžitě dolů. Na Sku je to o poznání lepší. Toť vše.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
karelpipa
Pan Řidič
Příspěvky: 348
Registrován: pát 26 srp 13:37
Bydliště: Prag

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od karelpipa »

Me nejde o vykon, ale o reakci na seslapnuti plynu. To neni to samy.
Tamto je 1.6 NA, takze fakt sunka, ale reakce na plyn to uplne zabíjí.
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou :))
Uživatelský avatar
Andrew Handerson
Adept autoškoly
Příspěvky: 14
Registrován: pát 15 úno 10:07

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od Andrew Handerson »

Já vidím potíž jinde. Můj Golf má na jedničku snížený točivý moment. S tím ostatně nemám až zase takový problém (i když pocit, že dvojka má více síly než jednička, je věru dost prapodivný), protože i s tímto omezením má motor dost točivého momentu k protočení kol i na suchu (nemají nijak extra přítlak, protože 1.2 TSI je lehoučký motor). Zakopaný pes je v tom, že auto "pozná" zařazenou jedničku (resp. jakoukoliv rychlost) až v okamžiku, kdy uvolníte spojku. Co to znamená? Když se rozjíždíte se spojkou, máte maximum výkonu, a v okamžiku, kdy spojku pustíte, vám výkon tak o čtvrtinu spadne (jako kdyby někdo zacpal sání). V praxi se s tím nedá rozjet bez cuknutí. Čím rychlejší rozjezd, tím pochopitelně horší (výkonový skok je citelnější). Jedině při extra pomalých rozjezdech to nevadí. Jestli to má pomáhat normované spotřebě a emisím, nevím. Jiné vysvětlení mě nenapadá. Ale jak jsem řekl, kdyby to fungovalo dobře, ani by mi to nevadilo. Jenže ono to funguje žalostně špatně.

P.S.: Pokud někdo znáte úpravce, který toto chování dokáže odstranit, budu vám velice vděčný za kontakt. V oficiálním servisu se nejdříve tvářili, že neví o čem je řeč a pak to označili za "vlastnost", takže to "opravovat" nebudou. Občas bych ty chlapce z VW s chutí kopnul někam...
zandome
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 31 pro 17:13

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od zandome »

inak Golf uz je od decembra objednany, 1.4 TSI 122k DSG Highline + ACC, webasto a radenie na volante. Buducu stredu si ho idem vyzdvihnut
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od řidičBOB »

to bude příjemná kombinace...jenom to řazení na volantu asi nemá moc smysl :-( To tak od 200k výš.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
zandome
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 31 pro 17:13

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od zandome »

tak radenie na volante bolo za priplatok 60€, takze preco nie :)
Uživatelský avatar
Andrew Handerson
Adept autoškoly
Příspěvky: 14
Registrován: pát 15 úno 10:07

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od Andrew Handerson »

Řazení na volantu je ze stejného důvodu, proč je tam taky ovládání rádia, telefonu a podobných ptákovin. S výkonem auta to nemá nic společného. Výrobce se tím nesnaží říct, že bys měl jít závodit do F1, jak to možná asi někteří vnímají :-) Za €60 bych si to tam koupil taky, ale na manuál to nedělají :-)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od řidičBOB »

Ovládat rádio nelze bez toho, abys sundal ruce z volantu....proto ovládání na volantu. DSG ale řadí samo a kick down zajistí i rychlé podřazení. Z kopce dokonce i samo podřazuje a brzdí tak motorem... Nevím, zda jsi někdy jezdil s autem s pádly na volantu, ale je to hlavně o zábavě - když je tedy odpovídající výkon. Představa, že je to tam proto, abych oběma rukama držel volant a vychutnával si dokonalé řezání zatáček...s 1.2TSI pod kapotou, je přinejmenším legrační :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
karelpipa
Pan Řidič
Příspěvky: 348
Registrován: pát 26 srp 13:37
Bydliště: Prag

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od karelpipa »

v zatáčkách se neřadí :-P
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou :))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: vyber Golf VII

Příspěvek od řidičBOB »

a já snad něco takového někde psal?? :ymcowboy:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět