mmira píše:podobne se choval Citroen Saxo 1.1i, kone uz nevim, ale vazilo to snad 800 kg a az do 100 kmh s tim bylo spousta srandy
+1 (Jen to znám z AX 1.1i) Strašně živý auto. Když už pak šlo do šrotu, tak jsem s tím jezdil na polních cestách a i mimo ně a i tady to ukazovalo velkej potenciál. Stejně si jednou pořídím Saxo VTS.
aye, měl jsem oranžovou Arosu 1.0, padesát koní a 900 kg
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
Jako nové? Tomu se bude asi nejvíc blížit Twingo RS, ale to už se taky myslím nevyrábí. Ze starších - když budeš mít hooodně velké štěstí, narazíš na Arosu 1.4 16V, ta měla 100 koní. Nebo Lupo GTi - 1.6 16V, 125 koní, ale ty jsou dost drahé.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
jarka píše:Když vídím jak tady všichni nostalgicky slintáte , tak si jen uvědomuju jakou jsem měl kliku, že jsem narazil na Ignise Sport (935 kg a 110 koní) .
Dobrá tak ať tady neuvádím jen klady: je to malý hlučný, člověk v tom vypadá dost nereprezentativně, díky malýmu rozvoru a hmotnosti to reaguje snad až moc živě a ten motor s tím strašně cvičí. Víc negativ už asi fakt nenajdu, ale jinak je to docela dobrý .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).