Fičury, které v autě nechceme
Moderátor: řidičBOB
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: Fičury, které v autě nechceme
+1 (Jen to znám z AX 1.1i) Strašně živý auto. Když už pak šlo do šrotu, tak jsem s tím jezdil na polních cestách a i mimo ně a i tady to ukazovalo velkej potenciál. Stejně si jednou pořídím Saxo VTS.mmira píše:podobne se choval Citroen Saxo 1.1i, kone uz nevim, ale vazilo to snad 800 kg a az do 100 kmh s tim bylo spousta srandy
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fičury, které v autě nechceme
aye, měl jsem oranžovou Arosu 1.0, padesát koní a 900 kg
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Fičury, které v autě nechceme
Hm, dělá se dneska nějaké auto, které by vážilo tak 900 kilo a mělo kolem sto koní, ideálně atmosféra?
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fičury, které v autě nechceme
Jako nové? Tomu se bude asi nejvíc blížit Twingo RS, ale to už se taky myslím nevyrábí. Ze starších - když budeš mít hooodně velké štěstí, narazíš na Arosu 1.4 16V, ta měla 100 koní. Nebo Lupo GTi - 1.6 16V, 125 koní, ale ty jsou dost drahé.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Fičury, které v autě nechceme
blizi se tomu Mazda2 1.5 GTAEL_XEL píše:Hm, dělá se dneska nějaké auto, které by vážilo tak 900 kilo a mělo kolem sto koní, ideálně atmosféra?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Fičury, které v autě nechceme
A co teprve, když auto vážilo kolem 900 kilo a mělo těch sto a víc koní, jako moje milované Uno Turbo i.e..Jelen. píše:+1 (Jen to znám z AX 1.1i) Strašně živý auto. (...)mmira píše:podobne se choval Citroen Saxo 1.1i, kone uz nevim, ale vazilo to snad 800 kg a az do 100 kmh s tim bylo spousta srandy
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Fičury, které v autě nechceme
Když vídím jak tady všichni nostalgicky slintáte , tak si jen uvědomuju jakou jsem měl kliku, že jsem narazil na Ignise Sport (935 kg a 110 koní) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Fičury, které v autě nechceme
A ty mě taky neser!jarka píše:Když vídím jak tady všichni nostalgicky slintáte , tak si jen uvědomuju jakou jsem měl kliku, že jsem narazil na Ignise Sport (935 kg a 110 koní) .
Re: Fičury, které v autě nechceme
Dobrá tak ať tady neuvádím jen klady: je to malý hlučný, člověk v tom vypadá dost nereprezentativně, díky malýmu rozvoru a hmotnosti to reaguje snad až moc živě a ten motor s tím strašně cvičí. Víc negativ už asi fakt nenajdu, ale jinak je to docela dobrý .EL_XEL píše:A ty mě taky neser!
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).