Ojeté auto pro 18-ti letého
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Samosvor je fajn hlavne v zime alebo pri vyssom vykone ( jak ja ho nutne potrebujem v tom mojom ) na jednu stranu pomaha s trakciou, no robi auto aj urcitym sposobom zakernejsim ked sa to prezenie...osobne som MX-5 so svorom nezazil, takze neviem ako sa to prejavuje konkretne pri nej.
Kazdopadne byt tebou, spokojim sa s tou najlepsou 1,6-kou aku najdem a uzivam si ju kym ma to auto nenauci co potrebujem
Tych poznavacich znakov tam je samozrejme kopu ( 10th annivesary znaky, 6st. prevodovka, chromovane 15" kola) ale v inej ako modro-modrej kombinacii sa nevyrabala...
Kazdopadne byt tebou, spokojim sa s tou najlepsou 1,6-kou aku najdem a uzivam si ju kym ma to auto nenauci co potrebujem
Tych poznavacich znakov tam je samozrejme kopu ( 10th annivesary znaky, 6st. prevodovka, chromovane 15" kola) ale v inej ako modro-modrej kombinacii sa nevyrabala...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
ta modrá je jasný poznávací znak. ale nevím jestli 100k je dost.
a 1.6 asi fakt nee to by ho furt mrzelo
a 1.6 asi fakt nee to by ho furt mrzelo
Pravda vyděsí
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Pokud můžu mluvit za sebe, tak jsem docela rád, že jsem ze začátku nic silného neměl (ono ani teď nemám žádnou raketu). Respektive nejvíc 140k, ale zase v 1.6t autě. Mít něco, co letí, nejspíš se už k druhému autu nedostanu. I tak jsem měl několikrát namále
On si člověk říká, že bude jezdit zodpovědně a vyvaruje se mladických nerozvážností, ale horká krev je horká krev a občas to ujelo.
On si člověk říká, že bude jezdit zodpovědně a vyvaruje se mladických nerozvážností, ale horká krev je horká krev a občas to ujelo.
Rychlost zabíjí!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Brus: Diky za info, aj som zabudol, ze ju tu niekto ma
Ano casom ho to zacne nahlodavat ale to bude az ked ju bude mat poriadne v rukach a kym to bude...a takto by rovno uz mohol snivat o S2000-ke Radim mu 1,6ku aj z toho dovodu ze ich je za tu cenu viac a je z coho vyberat...
Ano casom ho to zacne nahlodavat ale to bude az ked ju bude mat poriadne v rukach a kym to bude...a takto by rovno uz mohol snivat o S2000-ke Radim mu 1,6ku aj z toho dovodu ze ich je za tu cenu viac a je z coho vyberat...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Díky moc za rady pánové
Tu otázku 1.6 vs. 1.8 budu muset vyřešit asi jedinou možností - svézt se v tom Ale tak nějak věřím, že ta 1.6 by mi vystačila...
Tu otázku 1.6 vs. 1.8 budu muset vyřešit asi jedinou možností - svézt se v tom Ale tak nějak věřím, že ta 1.6 by mi vystačila...
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Asi bych se v Tvém případě rozhodoval podle nabídky na trhu. Ona ani ta 1.8 nejede nijak zázračně.
2.9T RWD
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Trochu se vyjádřím k té MX-5...
Máš 100 tisíc. Chceš MX-5. Prakticky se můžeš rozhodovat mezi dvěma generacemi a dvěma motorizacemi. Moje rada zní- vyluč motorizaci 1.6, ale neřeš generaci a hledej 1.8 NA nebo NB.
Výkonový rozdíl fakt není bůhvijaký, ale motorizace 1.8 s sebou nese jistá pozitiva
- každá NB 1.8 má samosvor a NA 1.8 jej také občas mívají. Naproti tomu NB 1.6 nemá svory vůbec a NA 1.6 pouze zcela výjimečně.
- Pokud se do toho auta zamiluješ (což se stává dost často) a bude ti chybět výkon, u 1.8 to snadno vyřešíš kompresor kitem, motor se dá přeplňovat relativně bez rizik a také bez nutnosti totálního rebuildu, prostě jen šoupneš kompresor, chladič a máš 180-200 koní.
Pokud budeš hledat, vykašli se na anniversary edice, 6ti kvalty, Sportive verze se silnějším brzdami a podobné opičárny - ono to prakticky nemá žádný vliv na nic.
1. by to auto mělo být bez koroze. Že má hardtop je sice pěkné, ale může to znamenat, že častěji jezdilo v zimě a to co ušetříš na hardtopu, budeš muset vrazit do výměny konce prahů a lemů, které reznou moc rády.
až za 2. bych řešil, jestli to je NA nebo NB (ono to je z velké části furt to samé auto )
Jinak si myslím, že za 100 tyček jde koupit při troše snahy a štěstí hezká 1.8 NA i 1.8 NB, ale nebudou to žádné TOP kousky. Jo a dost možná budou bourané - na druhou stranu bych se toho moc nebál, protože rovnat MXku po velké ráně bývá kvůli tuhé podlaze porod, a většinou končí atomizované na díly. A kroutí se i ty nebourané
PS: MX je sice na limitu hodná a snaží se řidiče chránit, ale stále se jedná o syrový roadster se zadním náhonem bez jakékoliv strážné elektroniky, takže pokud jsi nevyježděný nebo vyježděný málo, chce to za mokra trojnásobnou porci pokory a respektu.
Máš 100 tisíc. Chceš MX-5. Prakticky se můžeš rozhodovat mezi dvěma generacemi a dvěma motorizacemi. Moje rada zní- vyluč motorizaci 1.6, ale neřeš generaci a hledej 1.8 NA nebo NB.
Výkonový rozdíl fakt není bůhvijaký, ale motorizace 1.8 s sebou nese jistá pozitiva
- každá NB 1.8 má samosvor a NA 1.8 jej také občas mívají. Naproti tomu NB 1.6 nemá svory vůbec a NA 1.6 pouze zcela výjimečně.
- Pokud se do toho auta zamiluješ (což se stává dost často) a bude ti chybět výkon, u 1.8 to snadno vyřešíš kompresor kitem, motor se dá přeplňovat relativně bez rizik a také bez nutnosti totálního rebuildu, prostě jen šoupneš kompresor, chladič a máš 180-200 koní.
Pokud budeš hledat, vykašli se na anniversary edice, 6ti kvalty, Sportive verze se silnějším brzdami a podobné opičárny - ono to prakticky nemá žádný vliv na nic.
1. by to auto mělo být bez koroze. Že má hardtop je sice pěkné, ale může to znamenat, že častěji jezdilo v zimě a to co ušetříš na hardtopu, budeš muset vrazit do výměny konce prahů a lemů, které reznou moc rády.
až za 2. bych řešil, jestli to je NA nebo NB (ono to je z velké části furt to samé auto )
Jinak si myslím, že za 100 tyček jde koupit při troše snahy a štěstí hezká 1.8 NA i 1.8 NB, ale nebudou to žádné TOP kousky. Jo a dost možná budou bourané - na druhou stranu bych se toho moc nebál, protože rovnat MXku po velké ráně bývá kvůli tuhé podlaze porod, a většinou končí atomizované na díly. A kroutí se i ty nebourané
PS: MX je sice na limitu hodná a snaží se řidiče chránit, ale stále se jedná o syrový roadster se zadním náhonem bez jakékoliv strážné elektroniky, takže pokud jsi nevyježděný nebo vyježděný málo, chce to za mokra trojnásobnou porci pokory a respektu.
Naposledy upravil(a) enthusiastic.driver dne čtv 31 led 12:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Brus: Ty vole, co máš s brzdama, že ti nevyhovovaly na Czechringu? Tam snad nejdou utavit ani brzdy z pionýra...
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
není pravda, že každá 1.8 NB má torsen, to platí až od roku 2001, do té doby je to spíš naopak.
brzdy seriové, na konci té startovní/cílové rovinky to byla spíš loterie, jestli to ještě v tomto kole bude brzdit, nebo už ne.
brzdy seriové, na konci té startovní/cílové rovinky to byla spíš loterie, jestli to ještě v tomto kole bude brzdit, nebo už ne.
Pravda vyděsí
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Ojeté auto pro 18-ti letého
Fakt? A naměls nějakou špatnou brzdovku? Já tam teda napoprvé nechal umřít nějaké tragické desky, ale brzdilo mi to spolehlivě... ne jako panu Rimmerovi
JInak, NB 1.8 bez Torsenu jsem ještě v životě neviděl a ani jsem nikde nevyčetl, že by snad měly ve standardu open diff.
JInak, NB 1.8 bez Torsenu jsem ještě v životě neviděl a ani jsem nikde nevyčetl, že by snad měly ve standardu open diff.