Jestli ale původní otázka zněla dle nadpisu, tak moje rada zní -
- Projeď si obě auta
- když se ti bude santa líbit víc, není co řešit
- když se ti bude líbit víc touareg, ale jen o trochu, vem santu kvůli záruce
- když se ti bude libit víc touareg o hodně moc, vem touarega
Myslím, že se dají hlavní agregáty i nějak pojistit. Nevím kolik budeš mít roční nájezd, ale pokud to kupuješ jako fyzická osoba, asi bych koupil lehce jetého VW za dobrou cenu. Neřekl bych, že bys nějak měl krvácet na servisu, tohle je docela spolehlivá verze motoru, otázkou je vzduch. Opravdu se bez něj neobejdeš? Tam lítají nepěkné cifry.
Kdyz zrovna nependlujem Praha - Birmingham - Praha, tak najezdime docela malo. Tak 20K za rok, mozna min. Spis mi jde o rodinneho univerzala, ktery pohodlne zvladne i polni tankodrom (cesta k rodicum nebo chata) nebo hory. Driv sem mel Grand Vitaru a parkrat mi (a par chudakum v kopci/snehu) 4x4 s redukci zachranilo prdel. Co se tyka odpruzeni, ted mam adaptivni podvozek DCC (+R18 kola). Sice vetsinou nastaveny na Comfort, ale i tak se mi libi, ze mi pomaha v zatackach a pritvrzuje podle rychlosti a podminek na silnici. Vzduch povazuju za dalsi level a tesim se, ze to bude vyrazny skok.
Woody píše:ze mi pomaha v zatackach a pritvrzuje podle rychlosti a podminek na silnici. Vzduch povazuju za dalsi level a tesim se, ze to bude vyrazny skok.
Vyrazny skok jakym smerem? Snad necekas, ze ta obluda bude v zatackach lepsi nez klasicky HB
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Vzduch je prostě jiný, vyzkoušej si to. Na A6 allroad se mi to třeba líbilo dost, ta jízda prostě byla jiná, lepší než z klasickou A6. Poruch bych se zas tak nebál, je to nové nebo skoro nové auto takže opravu vzdchu bude řešit až ten co to auto bude mít po tobě a to kdo ví. Zrovna u těch A6 allroad byl problém jen v první generaci. Další by měli být v pořádku a vzhledem k tomu že je to jeden koncern tak bych tomu věřil.
Abych to uzavřel tak uvažovat o Tuaregu a santa fe nema moc smysl. Vem Tuareg a budeš spokojeny spoustu let
Dallen píše:Vyrazny skok jakym smerem? Snad necekas, ze ta obluda bude v zatackach lepsi nez klasicky HB
Cekam, ze kdyz budu mit obludu, tak ze to bude vyrazne lepsi s nim nez s obycejnym podvozkem bez vzduchu. Zvlast ty naklony v zatackach. Zavodit s tim rozhodne nechci, ale na tankodromu chci byt vysoko a v mekkem, kdezto na dalnici co nejniz a s malym naklonem. Celkove cekam lepsi zazitek nez s DCC. Snad nebudu zklamany. Zatim sem mel testovaci jizdu s jednou ojetinou, co to mela, ale to sem se na odpruzeni moc nesousetredil. Bylo tam prilis mnoho novych "hracek" a vjemu
Jak je to vůbec s tím vzduchem? Má reálný dopad na jízdní vlastnosti (teď myslím kvalitu řízení, ne pohodlí), nebo je to jen dobrý pro štelování světlej vejšky?
měl sem možnost srovnaání (přesedání z auta do auta) e60 530xDA (na mechanice) a E350CDI A (na vzduchu) az hlediska filtrování nerovností českých cest to bylo nebe a dudy.. z hlediska jízdních vlastností tomu bylo naopak...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
přesně tak...jediné auto, kde nebylo na jízdních vlastnostech poznat, že se jedná o luft, byla Panamera.
Turek ani ve SPORT režimu není nijak extrémně stabilní, ale zde hraje roli i světlá výška + hmotnost.
pavproch píše:měl sem možnost srovnaání (přesedání z auta do auta) e60 530xDA (na mechanice) a E350CDI A (na vzduchu) az hlediska filtrování nerovností českých cest to bylo nebe a dudy.. z hlediska jízdních vlastností tomu bylo naopak...
Jako vždy, něco za něco. Dávám přednost dobře naladěnému mechanickému podvozku. Konkrétně ten na E60 když není M-Paket, nemá RunFlat pneumatiky (které stejně v případě defektu nefungují, jak jsem měl osobně možnost se přesvědčit) ale má aktivní stabilizátory (Dynamic Drive), tak je to spolu s komfortsitze super kombinace na cestování i do zatáček.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601