Fičury, které v autě nechceme
Moderátor: řidičBOB
Re: Fičury, které v autě nechceme
Vypínanou zásuvku máme ve firemním Ducatu 2,3 jtd a taky vždycky přemýšlím který mamlas mohl tohleto navrhnout. Zabil bych ho
A elektronický plyn jde udělat dobře i úplně blbě. Zmíněné Ducato je taky klasickým příkladem té druhé možnosti
A elektronický plyn jde udělat dobře i úplně blbě. Zmíněné Ducato je taky klasickým příkladem té druhé možnosti
Re: Fičury, které v autě nechceme
to je typicky japonské, toyota pípá stejně a nepomůže ani otevřít dveře a vystoupitjozefko71 píše:Na mojej 6-ročnej mazde 6 má štve akurát to, že keď prejdem pár metrov bez zapnutého pásu rýchlejšie ako 20 km/h, začne pípať -to je normálne. Ale normálne už nie je to, keď auto zastavím. Auto síce stojí, ale nezapnuté pásy pípajú ďalej, ak motor beží. Musím buď vypnúť motor alebo si zapnúť pás. A nerozumiem moc tomu, prečo v súčasných autách je spravidla už len jedna zadná hmlovka. Alebo to je japonská špecialita?
Inak som ušetrený všetkých moderných vymožeností - ESP sa dá vypnúť pri akejkoľvek rýchlosti, stierače stierajú normálne, parkovacia brzda je stále "len" mechanická a tempomat sa po vypnutí motora úplne nedeaktivuje, ale je stále v pohotovostnom režime. Dažďový senzor však niekedy funguje perfektne, a niekedy úplne nanič. Pritom okno je rovnako čisté, resp. špinavé.
Pravda vyděsí
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Fičury, které v autě nechceme
I to je dost.jozefko71 píše:... A nerozumiem moc tomu, prečo v súčasných autách je spravidla už len jedna zadná hmlovka. Alebo to je japonská špecialita?
Re: Fičury, které v autě nechceme
Dodatečný setření skla po ostřiku u S-Maxe (předpokládám, že aktuální Mondeo to má stejně) už není, takže alespoň jedna drobnost, která se u Fordu posunula správným směrem. Zato po FL není tlačítko na vypnutí ESP - pořád to jde, ale komplikovaněji přes palubní počítač.
Re: Fičury, které v autě nechceme
GeneHawkins: taky bych mlhovky zakázal úplně
Re: Fičury, které v autě nechceme
Nebo bych těm trotlům, co je zapínají s prvníma kapkama deště, namontoval místo kontrolky taky jednu mlhovku, ať si užijou.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Fičury, které v autě nechceme
pouziti mlhovek mi v podstate nevadi, serou me ale lidi, kteri si je nejsou schopni vypnout ani kdyz je clovek problikne. sam s nimi pracuju jak s dalkovymi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Fičury, které v autě nechceme
Čtvrtá strana a ještě nikdo nenadával na umělý zvuk motoru pouštěný do repráků? No tak teda budu první...
Jinak věci jako asistent pro rozjezd do kopce, asistent pro jízdu v pruhu, asistent dálkových světel, systém pro automatické parkování, deset upozorňovacích tónů na každou blbinu s nemožností je deaktivovat... To si výrobci myslí, že jejich auta si koupí jenom IQ negativní hovado bez špetky schopností? Chci velké červené tlačítko s nápisem "vypnout vše"! Chci evropským úředníkem nepostižené auto! Jo, vím, chci toho moc.
Jinak věci jako asistent pro rozjezd do kopce, asistent pro jízdu v pruhu, asistent dálkových světel, systém pro automatické parkování, deset upozorňovacích tónů na každou blbinu s nemožností je deaktivovat... To si výrobci myslí, že jejich auta si koupí jenom IQ negativní hovado bez špetky schopností? Chci velké červené tlačítko s nápisem "vypnout vše"! Chci evropským úředníkem nepostižené auto! Jo, vím, chci toho moc.
Re: Fičury, které v autě nechceme
Já proti těm asistentům v zásadě nic nemám, pokud jdou vypnout. Ono zase na druhou stranu, když člověk jede dlouhou trasu, je nemožné udržet po celou dobu pozornost na špičkové úrovni, zvláště ke konci cesty, kdy se často už vidí u večeře, v posteli atd... Pak se takové věci hodí, když to člověku ujede a trochu za tím volantem "chrápe". Z toho důvodu bych jejich samotnou přítomnost v autech až tak neodsuzoval. Také tady jsou méně zkušení řidiči, kteří takový asistent rozjezdu do kopce rovněž ocení.
V autech zkrátka nejezdí pouze aktivní řidiči a i ti aktivní občas zažívají stavy, kdy by se nějaká ta asistence hodila. Neviděl bych představu automobilky, že řidiči jsou IQ negativní hovada, jako primární důvod, nýbrž lidskou nedokonalost. Proto bych nelobboval proti asistentům, nýbrž za jejich plnou konfigurovatelnost, ať si každý svůj vůz nastaví dle svých potřeb. Ideální by byla možnost vytvořit si vlastní jízdní profily
V autech zkrátka nejezdí pouze aktivní řidiči a i ti aktivní občas zažívají stavy, kdy by se nějaká ta asistence hodila. Neviděl bych představu automobilky, že řidiči jsou IQ negativní hovada, jako primární důvod, nýbrž lidskou nedokonalost. Proto bych nelobboval proti asistentům, nýbrž za jejich plnou konfigurovatelnost, ať si každý svůj vůz nastaví dle svých potřeb. Ideální by byla možnost vytvořit si vlastní jízdní profily
Rychlost zabíjí!
Re: Fičury, které v autě nechceme
Tak samozřejmě, když v autě ten asistent je, je vypínatelný, a nemusel jsem kvůli němu vysypat X tisíc navíc, nějak moc mi to nevadí. Ale v momentě, kdy mi jde při konfiguraci nového auta o jednu nebo dvě konkrétní věci, ale v balíčku si musím připlatit za pět asistentů, které nepotřebuju vůbec, nebo případně využiju maximálně párkrát za rok při delší štrece, mi to vadit začíná. Tohle je typicky u Japonců, kde se moc nehraje na konfiguraci na přání, ale je daných několik úrovní výbav.