Octavia III
Re: Octavia III
jo, měl sem pravdu, bude to obluda (velikostí, ne tvarem... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
neni preci podminkou do ceske firmy kupovat octavii. mensi auto? Golf bude mensi a nova generace je mnohem lepsi. Sice tezko lze srovnavat, ale golfa ve firme si predstavit dovedu.pavproch píše:@ttominno: ještě jednu oftáku fkombajnu, fdechtu a fčtyřhrabu, samozřejmě na hlínách a s fialkama mám v plánu pořídit do firmy příští rok na podzim... a páč v tu dobu už Oct II nebudou, tak halt to bude muset být Oct III
ale imho se mi to auto moc nelíbí... dyzajn krásný, ale je to zbytečně moc velký kus auta...
Re: Octavia III
Zezadu Superb a ze predu Rapid. To ty auta odlisuji z venku snad jen tvarem svetel.pavproch píše:jo, měl sem pravdu, bude to obluda (velikostí, ne tvarem... )
Re: Octavia III
Same sausage, different lenght.
vzhledem ktemu, že Oftáka je naším firemním autem (vyjímku máme s manželkou jako jednatelé...) tak to bude zase oftáka
vzhledem ktemu, že Oftáka je naším firemním autem (vyjímku máme s manželkou jako jednatelé...) tak to bude zase oftáka
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Psycho vlk Wolf
- Mistr volantu
- Příspěvky: 827
- Registrován: stř 18 kvě 11:53
- Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Nový vlhký sen českého člověka
Když koukám na ty asistenty, bude stále potřeba umět jezdit a chodit do autoškoly?
Když koukám na ty asistenty, bude stále potřeba umět jezdit a chodit do autoškoly?
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Re: Octavia III
RS "nechtiac" na slovenskom konfiguartore ako fabia
Re: Octavia III
Tak to vypadá, že RS bude mít 2.0 TSI s 220k v 4500-6300ot. a 350Nm v 2500-4400ot. Tedy max. výkon už dost nízko. Motor s evidentně velkým potenciálem pro chiptuning. ABT nabídne chip na 280k, pokud se nepletu.
Vzhledem k reálným výkonům aktuálních turbomotorů koncernu a faktu, že křivky jsou málokdy skutečně tak ploché, reálný max. výkon ve špičce může být v oblasti cca 250k.
Vzhledem k reálným výkonům aktuálních turbomotorů koncernu a faktu, že křivky jsou málokdy skutečně tak ploché, reálný max. výkon ve špičce může být v oblasti cca 250k.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27886
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time