BMW Divize
Re: BMW Divize
Opacne:)) inside outDallen píše:Těžko říct jak by narval 17" na ty šestipístky
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
i-Drive a sms
Nevite nekdo, jestli je mozne pres i-Drive cist a psat email a sms? Uz jsem z toho jelen
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: BMW Divize
chlopi, fčera sem u Ovy zahlíd něco, co podle webu je jenom dílem fotošopu....
todle:
teda ne jako tenhle konkrétní kousek, ale 5er e60 coupe v černé barvě s T značkou.....
wtf? (přeloženo pro ty co nespíkujou: kua, čo to bolo?)
todle:
teda ne jako tenhle konkrétní kousek, ale 5er e60 coupe v černé barvě s T značkou.....
wtf? (přeloženo pro ty co nespíkujou: kua, čo to bolo?)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: i-Drive a sms
Vím. Na tohle jsou počítače a mobily. Auta jsou na ježdění.drugster píše:Nevite nekdo, jestli je mozne pres i-Drive cist a psat email a sms? Uz jsem z toho jelen
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Re: BMW Divize
Z4 e85/86 versus e89: pocit z jízdy/jízdní vlastnosti?
Mohu poprosit o rady/názory těch, co měli možnost řídit obě generace?
Jde mi o roadster: jaký je rozdíl v jízdních vlastnostech, pocitech z jízdy, zpětná vazba ve volantu od předních kol atd... která z těch dvou generací dává víc "sheer driving pleasure"?
Zdůrazňuju, nejde mi o absolutní rychlost/zrychlení, ale pocit z jízdy a "souznění řidiče s autem"....
Přes zimu si hodlám udělat radost prozatím sem uvažoval o Z4 starší generace ale novejší se mi začíná (zvenku!) líbit čím dál tím víc.... samozřejmě s R6 a 6MT.... je mi jasné, že novější bude podstatně dražší, ale... tohle má být radost až do důchodu, takže.... ale co jsem četl v recenzích (většinou z roku 2011), tak prakticky všichni recenzenti nadávali na "gumové" řízení e89....
Kuju převelice....
Mohu poprosit o rady/názory těch, co měli možnost řídit obě generace?
Jde mi o roadster: jaký je rozdíl v jízdních vlastnostech, pocitech z jízdy, zpětná vazba ve volantu od předních kol atd... která z těch dvou generací dává víc "sheer driving pleasure"?
Zdůrazňuju, nejde mi o absolutní rychlost/zrychlení, ale pocit z jízdy a "souznění řidiče s autem"....
Přes zimu si hodlám udělat radost prozatím sem uvažoval o Z4 starší generace ale novejší se mi začíná (zvenku!) líbit čím dál tím víc.... samozřejmě s R6 a 6MT.... je mi jasné, že novější bude podstatně dražší, ale... tohle má být radost až do důchodu, takže.... ale co jsem četl v recenzích (většinou z roku 2011), tak prakticky všichni recenzenti nadávali na "gumové" řízení e89....
Kuju převelice....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Osobni zkusenost nemam ale co sem se bavil s lidma kteri tu moznost meli tak se vsichni schoduji na tom ze e89 se jim vzhledove libi vic ale jizdne je starsi generace o moc lepsi. Vetsinou slo o srovnani 3.0i v starsi generaci proti 35i v novejsi...
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: BMW Divize
to je snad notoricky známá věc, že E89 nemá nadšenému řidiči ve srovnání s E85 co nabídnout
ale vypadá 1000x líp, to zas jo
ale vypadá 1000x líp, to zas jo
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
zkráceně
E85 - řidičsky ano, komfortně ne a skoro řidičsky ne na RFT
typicky představa, že s tím jedu napříč Evropou(což jsem několikrát dělal), přes dálnice mi nedělá už radost jako dříve ... asi stárnu respektivě vůbec se mi do toho nechce a radši se pojedu projet za barák po Karlštejnsku, Berounsku
E89 - řidičsky ne, komfortně ano a jako DC ideální , se sundáním RFT se tu dosáhne větší komfortu v cestování
typicky představa, že s tím jedu napříč Evropou přes dálnice mi nevadí,auto je v nesportovním režimu velice komfortní.
Používal bych ho jako hezké, komfortní (hudba, telefon, maily atd) auto na každý den ježdění do práce, jako lehkou masírku (to, že to auto je řidičsky o ničem skoro nikdo neví). To auto bylo stvořeno pro to, aby byl perfektní malý dvoumístný roadster...což splňuje na 100%
E85 - řidičsky ano, komfortně ne a skoro řidičsky ne na RFT
typicky představa, že s tím jedu napříč Evropou(což jsem několikrát dělal), přes dálnice mi nedělá už radost jako dříve ... asi stárnu respektivě vůbec se mi do toho nechce a radši se pojedu projet za barák po Karlštejnsku, Berounsku
E89 - řidičsky ne, komfortně ano a jako DC ideální , se sundáním RFT se tu dosáhne větší komfortu v cestování
typicky představa, že s tím jedu napříč Evropou přes dálnice mi nevadí,auto je v nesportovním režimu velice komfortní.
Používal bych ho jako hezké, komfortní (hudba, telefon, maily atd) auto na každý den ježdění do práce, jako lehkou masírku (to, že to auto je řidičsky o ničem skoro nikdo neví). To auto bylo stvořeno pro to, aby byl perfektní malý dvoumístný roadster...což splňuje na 100%
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.