Já to vidím přesně opačně. Pokud OIII bude skutečně začínat na 329 tis. Kč (což zní celkem logicky při cenách Golfu/Leonu), pak nevidím důvod, proč nepřiplatit 40t oproti Rapidu a mít pořádné auto.ttominoo píše:Hodne me to leze to toho VW, ale oproti druhe generaci je to mnohem lepsi. Dost se mi to libi, ale zase je to skoro to stejny co neovej rapid. Takze proc si ma rodina kupovat oktavii, kdyz si muze koupit rapida za sejnou cenu s lepsi vybavou? To mi trosku unika, prece neni snem kazde ceske rodiny mit doma okatvii.
Rapid je šizuňk, teď jsem ho poprvé viděl na dálnici a to auto vypadá dost uboze. Evidentní kategorie levných pleček, spíš bych ho řadi do kategorie Logan, než Fluence. Nicméně nejde ani tak moc o vzhled, ale provedení.
Nemluvě o tom, že OIII bude mít už v základu mnoho navíc (dotyková barevná obrazovka atd.) a konstrukčně je to auto někde jinde. Golf VII měl v německých testech hlučnost při dálničních rychlostech na úrovni BMW 7er a brzdy 100-0 km/h okolo 33m. Paradoxně byl o něco málo lepší, než nová A3. Tak uvidíme, kde bude OIII. Ale odhlučnění už při prvních jízdách také chválili.
Za mě Rapida jen tehdy, pokud připlatit 40-50 tis. za OIII je nepřekonatelný problém.