Nejlepsi BMW
Nejlepsi BMW
Ahoj. Jaka modelova rada od BMW se vam nejlepe ridi? Ja osobne si vsazim na E36... Vsude porad ctu nekonecnou chvalu do nebes na E46. Na muj vkus je ze vsech nejmekci a nejmene presna. Ale je to muj nazor tak me hned neukamenujte
Re: Nejlepsi BMW
já jezdil e36 a fčíl e91 a je tam cítit vývoj.... bohužel nesprávným směrem.... pokud se pamatuju správně, tak u e36 bylo ve volantu cítit každé jednotlivé zrnko písku, což se o e91 říct nedá....možná je tao ale tím, že e36 byla RWD, zatímco e91 je xdrive.... ale zase zpětná vazba ve volantu e91 je stále asitak o stotisísc světelných let lepší než u "konzernu"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nejlepsi BMW
Ja mam napriklad radeji E90 nez E46. Rekl bych ze E90 hur maskuje svoji vahu ( take je o neco tezsi nez E36 ). Ale rizeni i podvozek ma rozhodne tuzsi a preciznejsi nez E46. Zadna prodleva pri zatoceni atd... Je pravda ze E90 ma trochu mene info od volantu ale porad s jistotou vis co se deje a co prijde. Hodne lidi rika ze za stratu citu muze tlusty volant vence. Myslim ze take dost zalezi na pouzitych pneu. Letos jsem na sve E82 jezdil na semislickach Kumho V700 a cit byl mnohem lepsi a zpetna vazba se take zlepsila. Ale porad tam neni ta poddajnost lehkost te E36 u ktere jsme mel pocit ze vim co se stane driv nez se to stane U dnesnich aut mam pocit ze jsou tvrda vic nez je treba a hur filtruji nerovnosti...a prave tim si myslim ze prichazi o tu poddajnost.
Re: Nejlepsi BMW
Auta jsou tvrdší než je třeba, protože narůstá hmotnost a je třeba ji držet pod kontrolou aby z toho nebyl parník. Nejlepší na okreskách je tříca s E36tkovým servořízením, o tom žádná. Ale E46 v M-Paketu II ji překonává jistotou ve velkých rychlostech. A všechny BMW jsou při aktivní jízdě hodně vzdálené zbytku konfekčního automobilového světa, který nezatáčí, nereaguje na nakopnutí brzdou, na rychlé stržení do zákruty, brzdy přehřejete v prvních šesti zatáčkách a tlumiče za dalších 20. Pár výjimek, zejména z devadesátých let, existuje, ale jen pár. Třeba 205 GTi nebo první Focus.osracing píše:Ja mam napriklad radeji E90 nez E46. Rekl bych ze E90 hur maskuje svoji vahu ( take je o neco tezsi nez E36 ). Ale rizeni i podvozek ma rozhodne tuzsi a preciznejsi nez E46. Zadna prodleva pri zatoceni atd... Je pravda ze E90 ma trochu mene info od volantu ale porad s jistotou vis co se deje a co prijde. Hodne lidi rika ze za stratu citu muze tlusty volant vence. Myslim ze take dost zalezi na pouzitych pneu. Letos jsem na sve E82 jezdil na semislickach Kumho V700 a cit byl mnohem lepsi a zpetna vazba se take zlepsila. Ale porad tam neni ta poddajnost lehkost te E36 u ktere jsme mel pocit ze vim co se stane driv nez se to stane U dnesnich aut mam pocit ze jsou tvrda vic nez je treba a hur filtruji nerovnosti...a prave tim si myslim ze prichazi o tu poddajnost.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: Nejlepsi BMW
Se svými nevelkými zkušenostmi s BMW tady svoje pořadí dávat nebudu, jel jsem v podstatě jen E24, E28, krátce E30, E9x, E65, E60, F10, F20 a F30.
Ale i z toho mála mi vychází, že v rámci jednotlivých řad je obrovský rozdíl mezi jednotlivými verzemi podvozku, motory, popř. typy řízení. Třeba 320d E91 na std. podvozku mě nijak nezaujala, naopak E90 320si s M podvozkem je úplně jiné (a skvělé) auto.
Ale i z toho mála mi vychází, že v rámci jednotlivých řad je obrovský rozdíl mezi jednotlivými verzemi podvozku, motory, popř. typy řízení. Třeba 320d E91 na std. podvozku mě nijak nezaujala, naopak E90 320si s M podvozkem je úplně jiné (a skvělé) auto.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Nejlepsi BMW
Řekl bych, že těch "výjimek" je docela dost, i když taky podle toho, co je pro Tebe "konfekční automobilový svět". Ale přinejmenším Mercedes, Alfa Romeo, Honda, Renault Sport, Peugeot, Jaguar a pár dalších dokázali (alespoň po určitou dobu a v některých třídách) hrát s BMW vyrovnané partie a občas je i porážet. Celkově z dlouhodobého pohledu je ovšem BMW na špičce pořád, zatímco soupeři se střídají, s tím souhlasím.RedBaron píše:[(...) A všechny BMW jsou při aktivní jízdě hodně vzdálené zbytku konfekčního automobilového světa, který nezatáčí, nereaguje na nakopnutí brzdou, na rychlé stržení do zákruty, brzdy přehřejete v prvních šesti zatáčkách a tlumiče za dalších 20. Pár výjimek, zejména z devadesátých let, existuje, ale jen pár. (...)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Nejlepsi BMW
Ja mam prave pocit ze drivejsi jasnou nadvladu BMW v poslednich letech trochu straci. Ne ze by BMW delalo horsi auta ale konkurence se vyrazne zlepsila. Jezdil jsem v poslednim Mercedesu C asi 220Cdi uz jsi nejsem jisty ale jasne si pamatuji jak se krasne ridil ve smyku ( jen skoda ze ESP nelze vypnout uplne ale i tak slo relativne driftovat ). V posledni dobe me opravdu prekvapil VW Scirocco. Drive jsem koncernem vyslovene opovrhoval ale podvozek i rizeni Scirocca me mile prekvapilo ( opet nelze vypnout ESP ). Mini je kapitola sama pro sebe a je tak torchu vlastne i BMW. Nevim jestli nekdo z vas ridil Coopera S ve verzi Clubman. Do dnes jsem nezazil predokolku se kterou se na haldke okresce dat je takova pila na uplnem limitu auta ve skluzu vsech 4 kol. Neskutecna zabava Dokonce se s nim da lehce vyvolat delsi pretacivy smyk v rychlostech okolo 80km/h ( na vic jsem si s pujcenym autem na verejne silnici netroufl ). Jak potom asi jezdi Clio Sport a podobne vozy? Myslim ze dnesni doba i pres vecne narky je plna skvelych ridickych aut.
Re: Nejlepsi BMW
Kdo hledá, najde.osracing píše:Myslim ze dnesni doba i pres vecne narky je plna skvelych ridickych aut.
Já teď o víkendu nakroutil skoro 1000km v Hondě CR-Z a musím říct, že mě řízení opravdu bavilo a přišlo mi, že to auto dává smysl.
2.9T RWD
Re: Nejlepsi BMW
Budu se trochu opakovat, ale taky myslím, že po určité úplně "mrtvé" době je dnes docela z čeho vybírat. A to jak u BMW (kde mi F10, F20 a hlavně F30 přijdou jako velmi dobrá až skvělá auta podle konfigurace), ale třeba i u Peugeotu (RCZ), Suzuki (Swift Sport), Alfy Giulietty (zejména 1.4 Multiair) nebo 159, Abarthu, Jaguaru, překvapivě i Opelu... Nedovolím si posoudit aktuální Fordy, ty jízdně moc neznám.
Před takovými pěti lety bylo hůř...
Před takovými pěti lety bylo hůř...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Nejlepsi BMW
Když vyjdu z faktu, že mám rád malý, lehký, obratný a zábavný auta, přihodim potřebu RWD a svoru tak mi vychází Z3 kupé. Ale je to spousta let co jsem s tím jel naposledy.
S e36 jsem čím dál tím spokojenější, ale to souvisí s množstvím úprav než s autem samotným.
S e36 jsem čím dál tím spokojenější, ale to souvisí s množstvím úprav než s autem samotným.
RWD