BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Chlopi, prosím o radu.... pro stávající povoz, který bude povozem i do budoucna a pro budoucí citovou investici pro radost (ie. 330iXT e91 MR2011 a zřejmě Z4 e85 3.0si MR 2006-7-8) zvažuju pořízení diagnostiky BMW (POUZE čtení výpisu vad a případně jejich nulování, nehodlám se v tom nijak hlouběji hrabat).... inspiroval mě k temu tenhle nešní článek

Bo sem obecně v elektronice dost lama (a v autodiagnostice obzláště), prosím o radu esli vůbec nešco takového existuje a případně kterou... asi za ideál bych považoval nějaký kouzelný kabel OBD-USB a SW do noťasu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Snowman000 píše:
quasimoto píše:Ako das do Polo 2 biky bez rozoberania? Normalne MTB 26"
Velkost takto v palcoch neviem, ale su to dva velke MTB...
A postup ak si ho dobre pamatam je:
1. bicykel horizontalne prednym kolesom dnu a koleso otocit vertikalne, cast riaditka medzi predne sedadla
2. bike zadnym kolesom horizontalne dnu, ale otocit opacne ( ak 1. bike mal sedadlo na strane vodica, 2. na stranu spolujazdca, alebo opacne) predne koleso otocit zase takmer vertikalne...
Za postup nerucim, no nabuduce ho kludne nafotim a doplnim :)
Taktiez priznavam, ze to nie je moc setrne k interieru a bicyklom ak si clovek nedava pozor...
V pripade, že by niekto potreboval návod ako dať 2 zabalene skrine z IKEI do E46, tak rad posluzim, mam ich tam, vsetky okna a dvere zatvorene ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

@Pp: Obecně hardware je docela fuk, kabelu jsou více druhy, ale mezi nejvýznamější patří KKL, ELM327. Oba koupíš na aukru za cca 300kč. Předpokládám, že u BMW bude stejně jako Volkswagin KKL.
Problém je spíše sehnat dobrý a funkční software. Projdi BMW forum a tam určitě odpověď najdeš.

Hledej, ale pouze software na BMW, univerzální softwary jsou oničom. Když najdeš jméno softu tak na ulož.to ho určitě najdeš.

V tomhle to má fiat aspol. dobře udělaný.

edit: Trochu jsem se podíval a taková sranda to nebude :-o |GL
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@dll: kuju. omrknu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
durike
Spolujezdec
Příspěvky: 7
Registrován: úte 17 dub 17:06

Re: BMW Divize

Příspěvek od durike »

pavproch píše:Chlopi, prosím o radu.... pro stávající povoz, který bude povozem i do budoucna a pro budoucí citovou investici pro radost (ie. 330iXT e91 MR2011 a zřejmě Z4 e85 3.0si MR 2006-7-8) zvažuju pořízení diagnostiky BMW (POUZE čtení výpisu vad a případně jejich nulování, nehodlám se v tom nijak hlouběji hrabat).... inspiroval mě k temu tenhle nešní článek

Bo sem obecně v elektronice dost lama (a v autodiagnostice obzláště), prosím o radu esli vůbec nešco takového existuje a případně kterou... asi za ideál bych považoval nějaký kouzelný kabel OBD-USB a SW do noťasu....
ja som kupil kabel OBD II - USB aj so softom od predajcu cez bmwklub.sk, sice samotny kabel sa da zohnat za menej, ale takto som sa nemusel srat s hladanim vhodnych programov, instalaciou a rozbehanim, podla navodu som nainstaloval INPA (co ti bude na citanie a mazanie chyb bohate stacit) dokonca aj na 64bit system, ked som mal otazky tak mi pomohol. existuje aj nejaky jednoduchsi program, tusim bmwscanner ci ako sa vola. skusal som aj programovanie cez NCS expert ale to som rychlo vzdal, treba na to viac casu si to nastudovat, a radsej take veci nechavam na ludi co sa v tom lepsie vyznaju. takze ak by si mal zaujem, mozem ti dat kontakt na toho predajcu.
E46 330d & 330xiA
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

neska praha na otočku (tam bramborem, zpět škodovkou... já ne, ta co ji mám v občance - sem tam byl pro další služební Oftáku) a.... cestou tam sem jaxem zvyklý - "nechtěl bys jet o dost pomaleji?" s normálním průměrem někam ke 12litrům (I/35 byla dopoledne neskutečně prázdná) a zpět pěkně předpisově (kura to je nuda.....) za vosum.... a vůbec celá cesta zpět stála za guvno, furt se mi nějaká krasavice v černý oftáce lepila na prtel, jak dyby to byla moje stará... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

http://www.youtube.com/watch?v=SNjd0PhG ... r_embedded#! Moc pekne video Autocaru - zamysleni nad dalsi M3 pomoci srovnani a komentare vsech predchozich generaci!
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Chlopi, máte někdo srovnání N52B30 (190kW např. v 3er) a N52B30 (195kW v Z4)? Mám na mysli naladění, teda nemyslím papírovou hodnotu max. výkonu či krouťáku, ale "pocit" z teho motoru... je to naladěný "agresivněji"? (Bond tu myslím někde psal, že jeho Z4M má R3.2 naladěno mnohem agresivněji než jak se chová stejný motor v M3....)

S N52 190kW v 330i -pj- sem chvilku jezdil, tak vím, ale chybí mi srovnání .... na to naladění Z4 se tak nějak ptám jako na ten Humpolec, abych věděl, do čeho du.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:Chlopi, máte někdo srovnání N52B30 (190kW např. v 3er) a N52B30 (195kW v Z4)? Mám na mysli naladění, teda nemyslím papírovou hodnotu max. výkonu či krouťáku, ale "pocit" z teho motoru... je to naladěný "agresivněji"? (Bond tu myslím někde psal, že jeho Z4M má R3.2 naladěno mnohem agresivněji než jak se chová stejný motor v M3....)

S N52 190kW v 330i -pj- sem chvilku jezdil, tak vím, ale chybí mi srovnání .... na to naladění Z4 se tak nějak ptám jako na ten Humpolec, abych věděl, do čeho du.... :D
3.0 Z4 mel acer, napis mu sz, pokud uz ti nepsal on :)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

195kW měla i 130i, ne? s tou tady bude daleko víc zkušeností
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Odpovědět