Octavia III
Re: Octavia III
@marv: jenomže nová 1.8TSI (125kW nebo kolik to bude mít) bude mít naprosto nevhodnou dýzlovopu charakteristiku - kopanec do zad kousek nad volnoběhem a jinak nic.... kdesyk je tu o tom vlákno....
Naposledy upravil(a) pavproch dne sob 24 lis 16:14, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
už sem to našel: pokec o paralympiádě od konce strany 43 dále
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Já napočítal jen 14 zbytečností, ale asi to bude tím, že tam je 17 položekpavproch píše:z 20ti položek 18 úplných zbytečností
Snad sem počítal dobře
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Octavia III
já to nepočítal já to odhad... ale za nezbytečnost považuju snad jen ty bixenony a pytle
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Active bude mít v základu ESP a 7x airbag. Jinak výbavy budou kopírovat výbavy OII+nové prvky příplatkové výbavy.
Bez bodů
Re: Octavia III
Mas pravdu, v A3 sice bude 130kW, ale jazdil som na 125kW verzii v A4 a je to naozaj najdizlovejsi benzin aky som zazil. Nehovorim ze je to zly motor, ale kombinacia maxima krutiaceho momentu od este nizsich otacok ako v dieseli, nevyrazny prejav vo vysokych otackach a dlhe prevody z toho robili zazitok podobny modernym dieselom.pavproch píše:@marv: jenomže nová 1.8TSI (125kW nebo kolik to bude mít) bude mít naprosto nevhodnou dýzlovopu charakteristiku - kopanec do zad kousek nad volnoběhem a jinak nic.... kdesyk je tu o tom vlákno....
Co je ale chvalihodne, dieselom sa velmi blizila aj spotreba. Zazitok vsak bol diametralne odlisny od napr 2.0 TFSI 155kW.. v horsom.
Re: Octavia III
Teď ale pravděpodobně hovoříš o jiné verzi motoru.pavproch píše:@marv: jenomže nová 1.8TSI (125kW nebo kolik to bude mít) bude mít naprosto nevhodnou dýzlovopu charakteristiku - kopanec do zad kousek nad volnoběhem a jinak nic.... kdesyk je tu o tom vlákno....
V A4/A5 má 1.8 TFSI 125kw v 3800-6200 ot. a 320Nm v 1400-3700ot. - tedy skutečně dieselová charakteristika
A3/OIII bude mít verzi 132kw v 5100-6200ot. a 250Nm v 1250-5000ot. - klasické moderní soft-turbo. Tady bych o dieselové charakteristice moc nemluvil.
Re: Octavia III
aha, to sem nevěděl že 1.8TSI (EA888) nebudou v A4 a A3/Oct III stejné.... dík za osětu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Ano su inak naladene,vykon aj priebeh - okrem ineho aj z dovodu moznosti pouzitia S tronicu v A3. V A4 je ako automat s tymto motorom multitronic.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27886
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Tak jsem zjišťoval podrobnosti ohledně dotazu od jednoho zdejšího člena a ruční brzda bude opravdu klasická a nikoliv elektromechanická a parkovací kamera nebude.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time